עלי כותרת פרק 12: רכיבה חזקה וכנות

dragon lance 19/12/2020 1392 צפיות אין תגובות

הסיפור המקורי נכתב ע״י Chase Shivers

https://www.asstr.org/~Chase_Shivers/index.html

ותורגם לעברית ע״י dragon lance

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיונו של הכותב. כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמיתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט. ואין בו שום קשר למציאות

אזהרה!
סיפור זה זה מכיל מיניות מפורשת כולל קטעים עם קטינות
אין בסיפור אישור או כוונה לביצוע משהו ממנו במציאות בשום דרך ואופן
הסיפור הוא בדיוני בלבד
אם אינך מעוניין לקרוא סוג כזה של ספרות,
או שאתה מתחת לגיל 18 בבקשה לצאת מהסיפור!

פרק 12: רכיבה חזקה וכנות

ביום שישי אחר הצהריים נסעתי עם ורד אל המחנה בלי לומר לדליה שאנחנו הולכים לשם.
כשהגענו למחנה לבי נדם לשנייה כשראיתי את הקראוון האדום של דליה חונה ליד הכניסה למחנה.
ורד אמרה, ”היי, יש כאן אנשים. חשבתי שאמרת שזה בדרך כלל זה המהקום רק שלך. "
"כן, אה. בדרך כלל. זהו, אה, אלה דליה. ולילי. לא ידעתי שהם יהיו כאן, באמת. "
"מגניב!" היא העיפה בי מבט, תפסה את מבטי, ואמרה, "אתה לא נראה נרגש אבא, למה?"
עניתי, "הא? אה, לא, לא, אני… אני… שמח שהן כאן, יהיה טוב לפגוש אותם שוב…"
ורד קיבלה בהבנה את התשובה שלי והתחלנו להוריד את הציוד שלנו מהרכב.בזמן היציאה, הרגשתי צורך להכין את ורד למפגש עם דליה ולילי, "תשמעי, מתוקה, דליה ולילי… הם… יש להן מערכת יחסים מאוד קרובה, בסדר? אבל ממש קרוב. נראה שהם עשויות לחלוק דברים שלא תצפי להם, בסדר? פשוט תזרמי עם זה. הם מאוד… איך לומר את זה.. חופשיות? כן, זו דרך טובה לתאר אותם. מתוקות וחביבות, אבל… פשוט תזרמי עם זה, בסדר? "
“בסדר אבא, אני אשתדל להיות נחמדה איתם.“ היא אמרה את המילה האחרונה בדרמטיות, כאילו היא מכריחה את עצמה לקבל את מה שאמרתי.
צחקתי, לחץ את ידה ואמרתי, "אוהב אותך ורד. אני כל כך שמח שיש לי סוף שבוע לבלות ביחד איתך. אני אוהב שאת מתגוררת איתי עכשיו. אני מקווה שאת יודעת שאני כל כך אוהב אותך.“ הרגשתי צורך לההגיד את זה, כדי להקל על כל מה שהיא עלולה לגלות באזור הקמפינג. הייתי צריך שהיא תבין שהרגשות שלי כלפיה היו אמיתיים, ושחלילה היא תדע על דליה ולילי, עלי ועל לילי, לפחות הייתה לי הזדמנות לבטא בפניה את אהבתי.
למקרה שהיא תשנא אותי בגלל זה.
לא ראינו שום סימן לדליה או לילי. אחרי שהחניתי את הרכב, הראיתי לורד איך להקים את האוהל. תיארתי לעצמי שהיא ואני נשהה במחנה יחד כל הקיץ, כך שהיא יכולה ללמוד לעשות את כל מה שצריך בקשר למחנה.
ורד הייתה במצב רוח טוב מאוד כשהתחלנו להקים את המדורה. כמו רוב הילדים, וגם מבוגרים רבים, מדורה שובה כל לב. שמתי כמה המבורגרים על המנגל למקרה שגם שדליה ולילי ירצו לאכול.
דליה הופתעה לראות אותי ואת ורד כשהיא ולילי התקרבו למדורה. "הו וואו! שלום דוד, אני … לא ידעתי שתגיע לפה היום. טוב לראות אותך!"
לילי רצה לעברי וקפצה לזרועותי. את החיבוק המביך קשה לתאר. הילדה בת התשע חיבקה אותי, שתי רגליה שלובות על חלציי, פניה צמודות לכתפי. חיבקתי את גבה, בזהירות בזהירות לא להראות את עוררותי כאשר ריח גופה המיוזע של לילי היכה באפי כשבשרה נלחץ לשלי.
"אה… היי לילי, מה שלומך?"
"מעולה, תודה. התגעגעתי אליך!"
"אני, אה … גם אני התגעגעתי אליך. היי, תרדי רגע כדי שאוכל להשים את ההמבורגרים על האש. את רעבה? "
שתיהן הסכימו שהם היו רעבות, וניסיתי להתעלם מהאופן בו ורד הסתכל עליי בסקרנות. לא בדיוק הסברתי הרבה על לילי, מחוץ לאזהרות הקודמות, ולא אמרתי דבר שיוביל את הבת שלי לחשוב שלילדה איכפת ממני. אבל ורד לא אמרה דבר כשהכרתי לה את דליה ולילי.
דליה חיבקה אותה, חייכה ואמרה, ”אני כל כך שמחה לפגוש אותך סוף סוף, ורד. אבא שלך סיפר לי המון עליך. אני כל כך שמחה שאת והוא מבלים לכם עכשיו ביחד, אני חושבת שהוא התגעגע אליך מאוד. "
ורד חיבקה בחזרה את דליה באופן מפתיע. היא מעולם לא הייתה אחת שמתחברת לזרים, ובהחלט לא חיבקה אותם. אבל היא חיבקה את דליה בחביבות ואז פנתה ללילי.
אמרתי, "ורד, זאת לילי, בתה של דליה. לילי, תפגוש את הבת שלי, ורד. "
לילי קפצה על ורד, עטפה את זרועותיה בחוזקה ואמרה, "מגניב! היי, ורד זה לא פרח? גם אני פרח! בדיוק כמו אמא שלי. "
ורד חיבקה את גבה של לילי, פחות חזק, ואז הביטה בי כשלילי נסוגה לאחור.
"היי אה לילי, את יכולה ללביא את הקטשופ והחרדל מהמקרר בקראוון?" דליה התיישבה רגע בכיסאה. אמרתי, ”דליה זה פרח? לא זכרתי את זה. "
היא חייכה. "אמא שלי אהבה אותם, תמיד היו להם בגן פרחים כאלה.הדליה היא פרח כמו חמניות רק עם עלי כותרת גדולים יותר ורכים יותר ומרכז הפרח שלהן קטן יותר. והפרח הזה מופיע בהרבה צבעים. המועדפים עלי הן הכתומים-לבנים והאדומים-לבנים. "
"אני אצטרך לשתול כמה. יש לי בגן, רק כמה פרחים אבל אני רוצה להוסיף עוד. ורד, אתה אוהב פרחים? "
"כן, אני חושב. אולי אוכל לעזור לך עם השתילה. "
חייכתי לבת שלי. "מעולה. אולי נוכל לעשות זאת כשנחזור הביתה בשבוע הבא. "
לילי חזרה עם התבלינים והתחלתי להעמיס את ההמבורגרים על לחמניות. דליה אמרה, "אתה יודע מה, דוד, טיילנו כל אחר הצהריים עד המפלים ובחזרה. צריך להתנקות כאן קצת לפני שאנחנו אוכלים. "הרחתי את גופה הבשל של לילי כשהיא חיבקה אותי, הזיעה שלה עדיין על עורי.
דליה נראתה רגע קצת לא בטוחה, והנחתי שהיא התלבטה אם להפיל את בגדיה שם לפני בתי. שמחתי שהיא לא הורידה בסוף, במקום זאת, היא הלבישה את לילי בגלימות לפני שהם חזרו. דליה לבשה פלנל ארוך וירוק ולילי לבשה חלוק כותנה לבן ועליו פרחים צהובים. כשהן נכנסו למים הסתכלו לאחור.
היה די חשוך שלא יכולתי לראות אותם בקלות, רק שתי צלליות כמעט שחורות בגודל שונה על רקע השחור העשיר יותר של המים והחוף הרחוק. ורד הייתה עסוקה בהכנת ההמבורגר כשדליה ולילי התפשטו והחליקו במהירות למים.
רק כמה רגעים חלפו בהן דליה ולילי התרחצו וציאו מהמים והתייבשו במהירות, והחזירו את גלימתם. דליה עברה על פנינו וחזרה רגע לאחר מכן לבושה בחולצת פלנל וג'ינס. ורד לא שמה לב והברישה את ההמבורגר שלה.
דליה, לילי ואני אכלנו יחד את ההמבורגרים שלנו ואילו ורד חיממה אט אט מרשמלו. דיברנו על בית ספר ועבודה ונתנו לבנות לשוחח על התחביבים שלהן. לילי אהבה מכוניות בשלט רחוק וסקייטבורד. ורד הפתיעה אותי כשאמרה שהיא אוהבת גם סקייטבורד. זה לא היה משהו שידעתי. אחד הדברים הרבים שגיליתי על בתי בתקופות שלאחר מכן.
הצעתי לדליה בירה ושתינו ביחד, בעוד ורד ולילי שיחקו עם שתיים משאיות ה RC שהביאה לילי. הם שיחקו סביב העפר העמוס ומשם לאורך ההשבילי שהוביל במורד ההר. בזמן שהם רצו אחרי המשאיות, התקרבה דליה קרוב אלי ולקחה את ידי, רכנה את ראשה לתוכי.
"דוד … אני לא רוצה להרגיז את ורד, אבל מה היא יודעת… אתה יודע עלינו?…“
בלעתי את שארית הבירה שלי וקפצתי לאחור. "טוב… היא יודעת שאני ואת בקשר. אני… לא סיפרתי לה כלום על לילי ועליך. או על לילי ועלי. אני לא רוצה שהיא תגלה. את חושבת… שלילי תגיד משהו לורד? "
"ידעתי שהיא בטח תיפגש יום אחד עם ורד אז הכנתי אותה. עברנו על זה בעבר, על איך מה שעשינו בחדר השינה או בקראוון היה הסוד שלנו, שלא לדבר על זה ולא לספר על זה לאנשים אחרים. אמרתי לה ספציפית שורד לא צריכה לדעת שהיית איתה או לספר לה משהו על מה שעשינו יחד. אני חושב שהיא מבינה.. אבל … אתה יודעת מה זה בנות… ללילי אין חברים לבלות איתם לעתים קרובות, לא לבד, בכל מקרה."
אני לא מתכנן לספר לה כלום. היא לא צריכה לדעת שום דבר מזה. אני… אני עדיין רוצה להיות איתך, ועם לילי… אני חושב… אני חושב שורד יכול להתמודד עם זה אם את והאני נעלם מפה לכמה דקות. אולי… עכשיו אם את רוצה? "
דליה הרימה את ראשה וחייכה, ”אני אשמח דוד."
יכולנו לשמוע את הבנות בהמשך הדרך, את הקולות המכניים של מנוע המשאית חורק לו והתרועות של הבנות. דליה ואני התגנבנו אל החקראוון.
על המיטה ראיתי שני זוגות תחתונים. דליה חייכה והרימה את אלה שהיו ברור שלה, ושאלה. "מעוניין?"
לקחתי אותם ממנה וחשתי רטיבות על עורי. דליה הזיעה לתוך הכותנה השחורה כל היום, והפריקה שלה הוסיפה מריחה לבנה במפשעה, פס חום קלוש מאחור. שאפתי את הניחוחות של דליה, הרגשתי את איבר המין שלי מתקשה כשלקחתי את ניחוחה העגול והבשל. הרחתי אתהתחותנים עמוק יותר, מריח התערובת הכבירה עמוק לגופי, הרגשתי את היד של דליה מלטפת את הזין שלי דרך מכנסי הג'ינס.
היא הביאה את שפתיה לשלי ולחצה את התחתונים הלחים בין אפנו, מריחה את עצמה כשלשונותינו מתערבלות זו בזו. דליה שפשפה את ברכיה במפשעותי, למעלה ולמטה לאורך המפשעה שלי. היא משכה את התחתונים והביאה את של לילי לאפנו.
שאפתי בחמדנות את התחתונים הלחים שספגו לאחרונה נגד איברי המין של לילי בת התשע. יכולתי להריח את הזיעה השופעת ואת הכוס הצעיר ואת ניחוחות ההתעוררות הבשלים והבוגרים. רחרחנו וריחרחנו, דליה נאנקה אל פי תוך שהיא מריחה את הריחות הפרטיים ביותר של בתה. הבזקתי חזרה ללקק את הכוס הקטן של לילי. דליה מצצה את צווארי והורידה את מכנסי הג‘ינס שלי.
דליה הסתובבה, משכה במהירות את מכנסי הג'ינס שלה עד ברכיה והעלתה את רגליה אל החזה שלי. היא הייתה גסה, בשלה, הפות המגולח שלה מיוזע ורטוב. השדיים הנפוחות האדומות שלה נראו כל כך טוב. שמנת לבנה נחה בכניסה לנרתיק שלה המעט פתוחה, והנרתיק שלה דולף בסימני עוררות. נפלתי למטה, ירקתי את התחתונים על בטנה של דליה והתחלתי לאכול את הכוס של האישה.
היא הייתה נקייה וטעימה מזיעה ממי הנחל וההתעוררות. ליקקתי את הנוזלים שלה, טבלתי את לשוני בתעלה ומצצתי את הכוס הרוב שלה. דליה נאנחה, פחות בקול רם ממה שידעתי שהיא תרצה. דליה נאנחה ארוכות נגד איברי המין שלה ומטלטלת לצדדים.
"תזיין אותי," היא אמרה כשהיא גנחה.
עליתי למעלה, דליה הייתה פתוחה לרווחה, הכוס שלה ספוג ורוצה את הזין שלי. דחפתי את הקצה אל פתיחתה והחליקתי בתוך החור החלקלק והחם שלה. הרגשתי את החום של הכוס שלה גולשות לאורך המוט שלי כשחדרתי אליה. היא פלטה גניחה נמוכה ודחפה את ירכיה לפגוש את שלי.
רגליה כרוכות חזק סביב הברכיים והתחלתי לדפוק אותה. זה היה רגע אחר עבורנו. זה הרגיש גולמי, ספונטני. מכנסי הג'ינס שלה היו עדיין דולקים, נדחפו יחד עם תחתוניה למטה ממש באמצע הדרך. רגליה לא יכלו להיות רחבות יותר, מוחזקות בבגדים. לא יכולתי לראות את פניה, זה היה כמעט מפגש אנונימי. בכל זאת יכולתי לראות את הכוס שלה והסתכלתי על עצמי מזיין את האישה, כששפתיה נעות פנימה והחוצה בקצב מהיר. קרם לבן התפשט לאורכי כאשר הכוס של דליה המשיך להרטיב ולהתנפח.
היא צעקה כשזיינתי אותה בקצב, הזין שלי התייצב לרוץ לאורך נקודת הג'י שלה עם כל דחיפה. פנימה והחוצה והחוצה והחוצה תפסתי את קרסוליה ורכבתי עליה בכוח. הזין שלי הלם בכוס הרטוב והחם שלה, קריאותיה ממהדהדות בכל טריקה בגופה. יכולתי לראות את הדגדגן שלה מתנפח, הושטתי אליו יד וגרם לדליה להתפוצץ.
“AAAAAAAAAAhh … aaaAAAAAAAAHHHhhh … AAAAAAAhh … AAAhhh … OOOhh … OOOhhh .. oooh … fuuuuuuuck …"
היא נכרכה סביבי, גופה מתכווץ חזק אלי. הזין שלי בער כשזרע רץ במעלה המזין שלי. לא יכולתי שלא להתנודד כשפרקתי את הכל לתוך הכוס של דליה. "OoooOOOOOOHh .. OOOOHH … OOOHHH … OOOH …. FUCK … FUCK … FUUUCK …" הזרע שלי הציף את הכוס שלה, נוזל לתוך הערוץ שלה בכוח. דחפתי וגמרתי, דחףתי וגמרתי, גמרתי שוב ושוב כשהגוף שלה נפתח לגמרי ונתן לי לשתול את זרעי עמוק בפנים.
זה היה זיון מדהים. גולמי ואינטנסיבי. דליה הייתה מאהבת לוהטת, והרגשתי זכות להיות זו שרכב עליה. לעלות עליה ולהצטייד בכוס שלה. הרגשתי תאווה חזקה כלפי האישה, גופה הבשל והבוגר המיני כל כך, ניגודיות כזו מגופה המתהווה של בתה.
שלפתי והחזקתי את רגליה פתוחות, התפעלתי מהאופן בו השאריות שלה נשארו פתוחות והנרתיק הפעור שלה דלף לאט לאט את הביס שלי. דליה התנשפה ואמרה, "הו, לעזאזל, דוד. לעזאזל, כן. התגעגעתי אלייך. אני אוהב כשאתה גומר כל כך חזק בתוכי. שים את עצמך שוב בתוכי, אם אתה יכול. תזחיר את הזין שלי לתוכי פנימה ופשוט החזיקו אותי ככה. אני רוצה להרגיש פתוחה, אני רוצה להרגישאותך עמוק בתוכי ככל האפשר. "
הזין שלי היה זקוף למחצה אבל החלקתי בקלות לתוכה. עברתי מעליה, נתתי למשקל שלי להתיישב עליה הכי חזקשיכותי. היא התכווצה תחתיי, ברכיי נלחצים לשדיה הגדולים והכבדים. משכתי מעט את קצה הג'ינס כדי לראות את פניה. עיניה הירוקות הבהירות היו כל מה שיכולתי לראות כששכבתי עליה. היא נשמה, ”אההה כן… כן… ממש ככה… ממש ככה… עכשיו תזיין אותי שוב… בבקשה תזיין אותי …"
המשקל שלי היה כמעט לגמרי מעליה, ברכיה רחוקות ככל שיכלו ללכת, כפות רגליה הרחק מעל ראשה, ג'ינס ונעליים עדיין על גופה. רק הכוס והירכיים העליונות שלה נחשפו, הציצים שלה מכוסים ברגליים וחולצת הפלנל. התחלתי להזיז את הירכיים מעלה ומטה עליה, ברכיי בקושי שמרו על קשר עם המיטה כשהתחלתי לזלוג לתוכה.
הכוס של דליה היה פתוח ונפח סביב איבר המין שלי. הזקפה שלי חזרה כשהרגשתי את הזרע בנרתיק שלה. היא נשמה בכבדות, אומרת שוב ושוב, "תזיין אותי … תזיין אותי … תזיין אותי … אהה …" במהרה חבטתי בה שוב, לקחתי את מפרקי ידיה והחזקתי אותם על המיטה. "כןןןן …" היא התנשפה, "אה, כן … תחזיק אותי …"
בקושי הייתי על אצבעות הרגליים, החלק היחיד שבי שלא לחץ על גופה של דליה. התחלתי לדחוף חזק יותר, יותר חזק, הרגשתי את גופה נרעד ושחררתי מתחתי. “OoOOHH … OOH … OOH … OOH … OOH … FUCK … ME … OOH … OOH … OOOOOOOOOOOOOO … OOOOOOOOOO … OOOOOOOOHHH … FUUUUCK … FUUUUCK …
”דליה התפוצצה והתפתלה, גופה החזיק תחתיי בחוזקה כאשר השיא העז שלה גרם לה לזעוק והתכווצות סביב הזין שלי.
דפקתי אותה הרבה אחרי שהיא גמרה שוב, בגמירה הקודמת שלה שהעניקה לי זמן נוסף להתענג על האופן שבו גופה הגיב לטיפול הגס. התרוממתי ממנה, סגרתי את ירכיה הפנימית, שמעתי בתגובה זעקה חדה ואז התנשפה. סטרתי לירכה השנייה שלה, שמעתי אותה אומרת, "כן … כן …" טרקתי את איבר המין שלי והחוצה מהחור הגולמי המרושל שלה כשחלפתי ריחות על ירכיה.
טפחתי את הדגדגן שלה, שמעתי, "כן … חזק …" הרגשתי את עורה נחבט אל שלי כשדגדגן שלה דפק. חבטתי שוב, שוב, היא צעקה, חבטה בי בחזרה. טפחתי את הדגדגן שלה ושפיכתי בתוך הכוס של דליה. גמרתי להשוב בזמן שתזמנתי עם כל פרץ. ירכיה של דליה התרוממו גבוה, התכווצו אלי, נרעדו כשזרעי מילא אותה שוב.
שלפתי החוצה, חבטתי בכוס שלה כמה פעמים. הדגדגן שלה התנפח, היא צעקה כשהיא בדיוק בקצה, נשענתי ומצצתי את הדגדגן שלה.
דליה התפוצצה שוב באורגזמה, "OOOOOOOOOOOO … uuuhhOOOOOOO … OOOOOO … OOOOOO … OOOOOO … OOOOHHHH … OOOOOOHHHH … oooohh …" גבה התרומם ונפל כשהיא מתכווצת כולה, גופה הזיע והסמיק.
ריח הכוס הרטוב והזרע החם מילאו את תא הנוסעים כשהתגלגלנו מטה. משכתי לאחור ונתתי לדליה להזיז את רגליה למטה לראשונה בתוך חצי שעה. היא גנחה כששריריה הכואבים והמפרקים הנוקשים התלוננו והידקו. לאט לאט היא החזירה אותם ישר ושכבה שם מתנשפת בכבדות, הכוס הנפוח שלה נוצץ ואדום בין רגליה.
התנשקנו בלהט, כשדליה נאנחת ומסופקת על ידי המין הגס שעשינו עכשיו. מעולם לא הייתי בסקס גס, הכתף, הנשים המחזיקות, אבל איכשהו עם דליה, הידיעה שזה מה שהיא רצתה עשה את זה חם, מעורר להפליא. בגמרתי חזק מאוד בשתי הפעמים וידעתי שהזרע שלי עדיין ספוג בתוך הכוס שלה.
לחשתי לאוזנה של דליה, "וואו … זה היה אינטנסיבי, מדהים."
"כן. אתה מחזיק אותי ככה … הרטבת אותי כל כך … אני לא יודע מתי הפעם האחרונה שהתקשחתי כל כך. אלוהים … זה היה פנטסטי. "
החזקתי אותה זמן מה, הייתי צריך לדעת, "דליה … למה לילי מכנה אותי 'אבא'?"
היא נשמה, אמרה, "היא הודתה לי פעם שאביה אמר לה לקרוא לו 'אבא' כשהיו יחד. אמר לה שכל הגברים אהבו שיקראו להם 'אבא' כשהיו עם נשים. אני חושבת … אני חושבת שזה יותר מזה. אני חושבת … שהיא מתגעגעת אליו, מתגעגעת לזמנים איתו כשהם … כשהם היו ביחד. זו הסיבה שהיא כל כך אהבה לעשות את זה איתך … אתה הגבר היחיד מלבד אביה שהיה … איתה ככה. אני חושבת שהיא כל כך אוהבת שהיא רוצה שגם אתה תאהב את זה, ותקרא לך 'אבא' שתראה לך שהיא רוצה לשמח אותך. "
קיבלתי את זה, לא הודיתי כמה נהנתי שלילי קראה לי ככה, כמה השתוקקתי שהבת שלי תעשה את זה גם. נזכרתי לפתע בורד ושמתי לב שהחלונות שלהקראוון פתוחים. לא הייתה שום דרך שהיא לא שמעה חלק מהסקס הרועש והמחוספס שלנו. הרגשתי קצת אשמה בזה והנחתי את מכנסי, תחבתי את הזין הדולף שלי פנימה. עזרתי לדליה להרים את הג'ינס שלה ונתתי לה נשיקה נוספת. "חשבנו שאנחנו צריכים לבדוק את הבנות, אני לא שומע שום דבר בחוץ."
יצאנו מהקראוון, ודליה התקשתה להסתיר את העובדה שרגליה היו כואבות מהזיין. לילי וורדישבו לצד האש ופטפטו בשקט. הם הרימו את עיניהם ושתקו כשראו אותנו. תפסתי כמה בירות והעברתי אחת לדליה.
נשמתי, ניסיתי לפעול רגוע למרות שבתי ככל הנראה שמעה אותי מקיים יחסי מין בפעם הראשונה. "אז… בנות היה לכם כיף ביחד?"
לילי צחקקה ואמרה, "כן! תקענו אותו כמה פעמים, אבל ורד השתמשה במקלות ובסלעים בכדי לתת לו תנועה כך שהיא תוכל לצאת מעצמה! "
ורד חייכה, לא בדיוק הביטה בי, גם לא בדיוק הסיטה את מבטה, חייכה לה במקום, ולא אמרה דבר.
דליה שברה את הדממה. "כמה זמן שניכם נשארים פהדוד? אנחנו כאן עד יום ראשון אחר הצהריים. "
”כמונו יפה. יש לכם תוכניות למחר? "
"שום דבר, רעיונות?"
"טוב, כן רציתי להראות לורד את המפלים, אני חושב שהיא תרצה ללכת לשם. אתם רק הייתם שם היום, חושבים שהייתם רוצים ללכת לשם שוב? ”
דליה הנהנה ואמרה, "בטח, אני אוהבת את המקום הזה. לילי? "
"בסדר. זה די מגניב. אני רוצה להראות לורד כמה מהדברים המגניבים שם, כמו הסלע המטפטף! "
הרמתי את הגבה, "סלע מטפטף?"
דליה דיברה, "יש סלע במורד הדרך על המצוק מימין למפל השני. שם ישסלע שמטפטף מים. ובכן, הקרקע שמעליו כנראה מטפטפת, אולי, אבל נראה שהיא יוצאת מהסלע. "
"נחמד, מעולם לא שמתי לב לזה. לילי, אולי תראי לי גם? "
הילדה חייכה והוזיזה את שערה. "בטח. אני אשמח להראות לך. "
השתדלתי לא להגיב למה שאולי התכוונה, אבל הייתי בטוח שורד לא שם לב, ולכן קיבלתי את תגובתה. "טוב, אני לא יודע עמה שלושתן מרגישות, אבל אני די עייף. יש לנו יום עמוס מחר? "
כולם הסכימו ואני כיבתי את האש.
"אבא?"
"כן?"
"אה … איפה השירותים?"
צחקתי בעדינות, אמרתי, "תלוי מה אתה צריך לעשות. אתה יכול להשתין בכל מקום במחנה. "
"וגם … אה, אם זה לא זה?"
הושטתי לה גליל נייר טואלט ופנס. "רואה את שני העצים האלה? ממש מעבר לתעלה הקטנה. אתה יכול לשבת על גזע העץ.
ורד הסתכלה עלי כאילו היא חושבת שאני צוחק.כשלא עניתי, היא נעצה מבט לכיוון התעלה. "ברצינות? אין חדר אמבטיה? "
"ברצינות. אמרתי לך שזה מקום פרימיטיבי. אל תתדאגי את תתרגלי לזה מהר. אל תחשבי על זה יותר מדי, פשוט תעשי את זה ותרדי אחר כך אל הנחל כדי לנקות אם אתה רוצה. הנה, קח את זה ותפוס גם את כל הבגדים שאתה רוצה לישון בהם. "
זרקתי לה מגבת. היא פרסה אותה על כיסא ותפסה זוג שקיות פיג'מה מהשק שלה. התבוננתי בשקט כשהיא נעלמה, יכולתי לראות את פנס האור קורן בין העצים שרוקדים סביב לפני שדמם. הנחתי שזה אומר שהיא מצאה את התעלה.
החלפתי לזוג מכנסיים קצרים, החלפתי חולצה והחלקתי לשק השינה שלי. שמעתי התזות בנחל, הנחתי שזאת ורד שוטפת את עצמה. השתדלתי לא לפנטז על מה שאני עשוי לראות אם אני יוצא מהאוהל ומה שאני נראה כדרכו.
אחרי כמה דקות ורד פתחה את האוהל וגלשה פנימה. בתי לבשה את הפיג'מה הכחולה של הפלנל והתחילה להתיישב בשק השינה שלה. שתקנו כמה רגעים לפני שהיא אמרה בשקט, "אז … אתה ודליה די רציניים אני מניחה."
אמרתי, "מה זאת אומרת מתוקה?"
"עשית איתה יחסי מין, נכון? אז אתה והיא רציניים. "
חשבתי רגע איך להגיב, הייתי צריך להיות מוכן יותר לשאלה. "תראי ורד מתוקה. שלי. אנחנו… אנחנו זה עדיין חדש מה שקורה ביננו. ראיתי אותה באופן אישי רק כמה פעמים. תראי… ”אני צריך להיות כנה איתך. "כן, אתה צודקת, קיימנו סקס. אבל, תראי, מבוגרים, הם לא תמיד רוצים מערכת יחסים רומנטית, לא רוצים להיות רציניים, רק בגלל שהם מקיימים יחסי מין. לפעמים הם פשוט מקיימים יחסי מין כי זה מרגיש טוב, אתה יודע למה אני מתכוון? "
"אני מניחה. 'סקס מזדמן' זה נקרא, נכון? '
"משהו כזה, כן. או חברים טובים,"או… חברים אינטימיים. מה שתרצי. העניין הוא שסקס הוא רק חלק ממערכת יחסים. יש הרבה דרכים להיות עם אנשים אחרים, סקס הוא רק דרך אחת שהרבה אנשים באמת נהנים, גם אם הם לא אוהבים את האדם האחר. "
"אז אני טועה בך ובדליה? זה לא רציני מה שקורה בינכם?"
"אני לא יודע, מתוקה שלי. לא, את צודקת יותר מאשר טועה. אכפת לי ממנה ואני מקווה לבלות איתה יותר זמן. פשוט… היא די רחוקה ויש לי אותך בחיים שלי עכשיו, ואני אוהב אותך מאוד. בסדר? לא משנה מה דליה ואני נחליט לעשות, את תהיי תמיד ראשונה. ”חשבתי שוב על האופן שבו דליה צעקה בזמן שחבטתי בה, אמרתי," תשמעי … אני, אה … אני מצטער שששמעת את זה. מוקדם יותר. מצטער על זה. "
”סזה בסדר אבא… שמעתי את זה בעבר."
"אה מה?"
"לא אתה! אמא ובאדי. הם היו די רועשים. ניסיתי להתעלם, הגברתי את המוזיקה שלי כך שלא יכולתי לשמוע אותם, אבל אמא הייתה מכה אותי כשהיא שמעה שיכולתי לשמוע אותה, אז התחלתי להשתמש באוזניות שלי. אבל שמעתי אותם לפעמים … "
"סליחה, ורד. אני אף פעם לא רוצה לגרום לך להרגיש לא בנוח, בסדר? דליה ואני … לא נעשה זאת כשאנחנו סביבך, בסדר? "
"לא אמרתי את זה, אבא. פשוט, עם אמא ובאדי … זה תמיד נשמע כועס. הוא צעק עליה … לפעמים קרא לה כלבה, שרמוטה, זונה. שנאתי אותו."
הייתי שקט רגע, ניסיתי לתרץ את המונחים, אמרתי, "מתוקה … סקס זה דבר מורכב. זה לא רק הדברים הרומנטיים והרכים, אתה יודעת? לפעמים, גברים ונשים … הם אוהבים את זה … אה … מחוספס יותר. לפעמים נשים רוצות שגברים … ידברו איתן, יתייחסו אליהן ככה … פשוט כחלק מ … אה, הדרך שבה הן מקיימות יחסי מין … את יודעת, זה די קשה להסביר, באמת. אבל רק תביני שמה שאתה שומעת … בזמן סקס … זה לא תמיד משהו שהוא מעבר לחדר השינה, בסדר? אולי זה קרה עם באדי ואמא שלך, אולי זה קרה, אבל זה לא תמיד ככה. "
היא אמרה, "המממ …" והיתה שקטה. לבסוף היא נשמה, "תודה, אבא. על היותיך כנה איתי. אמא נהגה לשקר לי הרבה, במיוחד עליה ובאדי. ניסיתי לדבר איתה על סקס, על דברים … היא לא רצתה לדבר, התעצבנה כששאלתי אותה שאלות … אני שמחה שאתה אומר לי את האמת. "
נישקתי את צווארה וכרפתי את זרועי על גופה, כמו אבא שמקרב את בתו ברוחב של שני שקי שינה בינינו. "תמיד, מתוקה, תמיד. אני אעשה כמיטב יכולתי לומר לך את האמת תמיד, גם אם זה לא קל. אנחנו ביחד ביחד, בסדר? אני אוהב אותך ורד. "
"גם אני אוהב אותך, אבא." היא נישקה את ללחיי, לחשה. "אבא … אני רוצה לשאול אותך משהו … לא הלילה, לילה אחר … האם אתה תהיה כנה איתי אז?"
רציתי לדעת מה הייתה שאלתה, הגעתי למיליוני תשובות ואף לא ספציפיות. "אה, כמובן. אה, אתה יכול לשאול אותי עכשיו אתה יודע. "
"אני יודע. לא עכשיו, עוד לילה. תודה בכל אופן. לילה טוב, אבא. "
נישקתי את לחיה שוב והתגלגלתי ממנה. "לילה טוב, ורד."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
37 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך