עלי כותרת פרק 2: מוצץ צוף

dragon lance 02/11/2019 1509 צפיות אין תגובות

הסיפור המקורי נכתב ע״י Chase Shivers

https://www.asstr.org/~Chase_Shivers/index.html

ותורגם לעברית ע״י dragon lance

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמיתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט. ואין שום קשר למציאות

אזהרה!

סיפור זה זה מכיל מיניות מפורשת כולל קטעים עם קטינות

אין בסיפור אישור או כוונה לביצוע משהו ממנו במציאות בשום דרך ואופן

הסיפור הוא בדיוני בלבד

אם אינך מעוניין לקרוא סוג כזה של ספרות,

או שאתה מתחת לגיל 18 בבקשה לצאת מהסיפור!

פרק 2: לוגם צוף

דליה ואני המשכנו להתנשק בלהט, והתחתונים המלוכלכים של בתה הצעירה באפינו.

שנינו שואפים את הארומה של הילדה מהבד הדק.

האופוריה שלי החלה להירגע, והשאירה אותי מרגיש רך ונינוח כשנישקתי את דליה. גופה היה חם אך רועד כולו כנגד גופי.

היא שברה את הנשיקה, היססה ואמרה, "אני … אני צריכה ללכת להתפנות."

דליה הלכה אל כיוון הקראוון.

ראשה של לילי נעלם לו מחלון הקראוון.

דליה שהתה שם זמן מה. היא חזרה אחרי כמה דקות ועברה על פני כשהיא לבושה בחלוק כבד וגליל נייר טואלט.

דליה פנתה אל בין העצים ונשארתי לבדי לעורר את האש.

מחשבות על הרגעים הקודמים עברו במוחי. הכוס הרטוב והנהדר של דליה, האורגזמה שהיא חוותה בזמן שליקקתי אותה. הדרך בה גמרתי בתוך הכוס המדהים של דליה תוך כדי בהייה בבתה הצעירה שמסתכלת עלינו מזדיינים.

החלק הזה הפתיע אותי. למרות שהרחתי הרבה פעמים את התחתונים של הבת שלי מעולם לא העלתי על דעתי שהריח הזה כל כך יגרה אותי. היו לי בזמן האחרון כמה פנטזיות על בחורות בנות חמש עשרה ואחרונה גם פינטזתי על הבת שלי. ורד שהייתה בת 14. אך מעולם לא  היו לי מחשבות מיניות על בחורה כל כך צעירה.

זה ממש בילבל אותי. חלק ממני רצה להכחיש שלילי היה לה חלק ממש גדול בגמירה האחרונה שלי עם דליה. אבל אם לומר את האמת הייתה לה חלק ממש גדול בזה. התחתונים המלוכלכים שלה, ניחוח המפשעה הצעיר שלה, טיפות הגמירה הלבנה בתחתונים, והאופן בו היא התבוננה בי מזדיין את אמא שלה, כל אלה גרמו לי לגמור כל כך חזק ולמלא את הכוס של דליה.

אם לומר את האמת גם הילדה לא הייתה הילדה בת תשע טיפוסית כמו כל הילדות בגילה, או כך לפחות הנחתי. ללילי היה גוף ממש כמו גוף של אישה צעירה. אבל עדיין רכה ועדינה כמו ילדה, התחילו לצמוח לה שערות ממש קלות באזור הערווה, והריח של הכוס שלה הריח על התחתונים, זה היה ריח ודברים קרובים לדברים ששמתי לב אלי על בתי בפעם האחרונה שביקרתי אצלה. לילי הייתה ילדה קטנה, אבל בשלה, גופה היה בוגר יחסית לגילה, וזה עורר אותי מאוד.

במחשבותי עברו הבזקי לתמונות של גופה המטפטף והערום ליד הנחל.

לילי הגיעה אל האש בשקט.

היא לבשה כתונת לילה באורך הברך וגלימה, ישבה בשקט ולא אמרה דבר. רק בהתה באש.

לא יכולתי לחשוב על שום דרך לפתוח בשיחה, לא אחרי מה שעשיתי ממש כמה רגעים לפני כן.

לא הייתי בטוח שהיא יודעת שראיתי אותה בקראוון, צופה בנו, אבל שיערתי שהיא יודעת.

היא הרימה קצת את ראשה ואמרה, "אל תפגע באמא שלי."

"מה?" הופתעתי מהעובדה שהיא דיברה, כמו שהייתי מופתע מהבקשה עצמה.

"אם תפגע באמא שלי. אני אהרוג אותך."

"אני… אה…לא ברור שלא. למה אפגע באמא שלך? "

”אבא שלי  עשה את זה, הוא פגע בה. ואני לא אתן לך גם לפגוע בה. "

ישבתי לי רגע, שקט, ואז אמרתי ללילי…

"לא, לא… לעולם לא אפגע באמא שלך. היא… היא אשה מדהימה וטובה, וכך גם אני. אנחנו פשוט… אה… "הרגשתי לא בנוח לדבר עם לילי, לא הייתי בטוח מה לומר. "תראי, אולי ראית אותנו… אהממ… את יודעת… עושים מעשה אינטימי…"

״עשית איתה יחסי מין״ אמרה לילי

היא הביטה בי במבט בוחן, יכולתי לקרוא את הבעתה.

"אה, כן, אז… כן, כן… אני יודע שאת בטח לא יודעת מה לחשוב, אולי כשאמא שלך תחזור, היא תוכל להסביר לך מה קרה שם…"

"אני יודעת מה זה סקס! תסמוך עלי, אני יודעת טוב מאוד מה זה."

"טוב, בסדר… אה, את יודע, שני מבוגרים, כשהם מקבלים דחפים, הם…"

לילי הביטה באש. ואמרה בכעס… "לא רק מבוגרים."

"נכון, אה, כן… לא רק מבוגרים, אני מניח.

אני מצטער, לילי, לא התכוונתי להרגיז אותך. "

היא הביטה בי, מעט רכה יותר. "אני בסדר עם זה. אם זה בסדר מצידה.

פשוט אל תפגע בה, אחרת אני אהרוג אותך. "

"לא, אני לא אפגע בה, בסדר לילי?"

"בסדר."

דליה הצילה אותי כשהיא חזרה. צעדתי באיטיות והתיישבתי בכיסא. "הכל בסדר, ליליאן… לילי?"

"כן, פשוט משעמם לי קצת."

”טוב, אז לכי קצת לקראוון לראות שם איזה סרט, בסדר מתוקה?“

לילי קמה והלכה, ודליה הסתכלה עלי.

דליה אמרה כשלילי התרחקה.

“אל תתפלא אם ליליאן תגיד כמה דברים שבנות בגילה לא צריכות להגיד, בסדר? היא… היא עברה המון, ומדברת על דברים שאולי לא תצפה מילדה בגילה… "

”אממ… כן, בסדר. היא בת תשע, אין פילטרים, נכון?"  חייכתי אל דליה

היא נרגעה ואז חייכה, הביטה בי. "שמע, דוד, תודה לך, באמת הייתי זקוקה לזה, זה הי פשוט מדהים הייתה פשוט נהדר.

כמה זמן אתה מתכוון להישאר כאן במחנה? שאלה דליה

"עד יום שלישי בבוקר, ארבעה לילות בסך הכל."  עניתי

"גדול. אנחנו נשארים כל השבוע, ועוזבים ביום ראשון הבא. אני שמחה שאתה כאן, דוד.

אני אוהבת לבלות לבד עם לילי, אבל אני פשוט שמחה שאתה כאן. "

חייכתי וניסיתי להרגיע את העצבים שלי, נרגעתי קצת מההתעוררות המינית והמבלבלת שהייתה לי לבתה בת התשע.

"גם אני שמח ששתיכן כאן.

וגם לפעמים אני אוהב לבלות לבדי, אבל החברה שלכן מאוד נעימה לי. "

לילי חזרה לבושה רק את בחלוק שינה שלה.

היא נשאה מגבת בידה.

לילי הביטה בי בקצרה ואז הסתכלה על אמה. ”זה בסדר מתוקה שלי, תעשי רק מה שאת רוצה. את יודעת תמיד שזה תלוי בך. ”

לילי משכה בכתפיה, החליקה את הגלימה מגופה, ונכנסה ערומה לנחל להתרחץ.

למרות החושך יכולתי לראות את שדיה הנפוחים של הילדה באור הירח.

שערות הערווה הדליל שלה נראה מרחוק.

לילי עצרה רגע ותפסה אותי מסתכל עליה.

נבהלתי מהמבט שלה והפנתי את ראשי לאחור.

הבטתי לכל הכיוונים אבל לא בגופה העירום.

נראה כי דליה לא שמה לב לה שקרה, ונעמדה. הורידה את הגלימה שלה וחשפה את הכוס הגזום שלה ואת שדיה הכבדים והמדהימים מולי. והלכה לכיוון המים.

דליה ולילי התלחשו להן בתוך המים.

לפתע דליה עצרה והביטה אליי, "רוצה להצטרף אלינו, דוד?"

”אה… כן בטח… רק שנייה. "

גופי רעד כולו, מבולבל ומעורר.

בכל הפעמים שבילתי לבד, מעולם לא התרחצתי עירום עם אנשים אחרים.

אבל לא יכולתי לחשוב על זמן טוב יותר לעשות זאת לראשונה עם דליה ולילי.

הורדתי את מכנסי והסרתי את בגדי. הבאתי מגבת מהאוהל שלי והלכתי אל כיוון הנחל.

מנסה לא לתת למבוכה שלי להראות ליד הנערה הצעירה. איבר המין שלי היה רך כשהלכתי. כשהתקרבתי למים, גם דליה וגם לילי התבוננו בי כשהנחתיי את המגבת על סלע וכשנכסתי למים הקרירים.

דליה חייכה ואמרה "היי."

"היי. נחמד שהסכמת להיכנס למים. "

היא חייכה, שוטפת את הגוף לה בידה ואמרה, "אוקיי, ליליאן, תסתובב כדי שאוכל לנקות לך את הגב."

הילדה אמרה ברוגז, "לילי! אמא. אתה יודע שאני שונא את השם הזה. "

"סליחה, לילי. אני מנסה, את יודעת. "

לילי הסתובבה ודליה התקרבה לגוף של בתה שמה קצת סבון ביד ושטפה לה את הגב.

העמדתי פנים שאני גם שוטף את הגוף שלי עם הסבון.

לילי התבוננה בי וניסיתי שלא לשים לב.

ידה של דליה החליקה למטה, ואני נשבע ששמעתי את התנשפויות קלות של לילי.

היא נראתה רצינית, ממוקדת, ידיה של אמה אי שם מתחת למותניה.

ואני מביט בם שהשתֿאות.

"בסדר לילי״ אמרה דליה, ״את נקייה, עכשיו תורי. "

לילי הזדקפה ולקחה את הבקבוק, ודליה הסתובבה בסמוך אליי. ראיתי את הילדה שמה סבון בידיים ומפילה את הבקבוק, מרחה את הסבון על גבה של אמה. היא עבדה במהירות, סיבנה לדליה את כל הגוף.

ואז העבירה את ידיה מתחת לקו המים. דליה גנחה קלות כשנראה שלילי החלה לשטוף את הישבן שלה. היא הביטה לאחור, שקעה במים, אמרה, "בסדר, טוב, זה מספיק, תודה מתוקה שלי"

הזין שלי שוב היה קשה, אז נשארתי שקוע בתוך המים, מספיק רחוק שאיש לא יכול היה לראות. לילי התלוננה.

הבנות התחילו להתיז מים אחת על השניה. לילי צחקקה. דליה התכופפה והתיזה מים על לילי. וגם עליי היא התיזה בטעות, ועד מהרה צחקנו והשפרצנו מים אחד על השנייה.

לילי צחקקה ואמרה, "מרקו פולו! בואו נשחק את המשחק מרקו פולו! "

מעולה, הסכמנו, והיא התחילה את המשחק. ואמרה "מרקו!"

"פולו!" אמרנו דליה ואני באחת, כל אחד מתרחק במים הרדודים לכיוון אחר. לילי פנתה לעבר אמה, חזרה על הקריאה, ושנינו הגבנו. היא התקרבה לאמא שלה שניסתה להיכנס למים עמוקים יותר. ושוב אמרה "מרקו!" ו"פולו "ולילי דחקה את אמה לפינה, נגעה בה והעבירה את ההובלה במשחק לדליה.

אני בינתיים צולל לי מתחת למים לפני שהאישה הצליחה להתקרב. יכולתי לראות את דליה בקרבתי. לילי התרוצצה סביבי. הילדה תפסה את כתפי וניסתה להסתתר מאחורי גופי. ”מרקו!" אמרה דליה "פולו" ענינו לילי ואני. דליה צעדה קדימה.

הילדה צחקקה וניצמדה לגבי כשניסיתי להיכנס מתחת למים ולברוח, אבל הייתי איטי מדי. כף היד של דליה נשלחה לעברי ונגעה באיבר המין הזקוף שלי לפני שנגעה בבטני.

דליה השתתקה, נתנה לידה להיסחף אל הזין שלי. היא החזיקה אותו רגע מתחת למים, פשוט החזיקה את כולו. ואז היא שחררה ואמרה, "אתה מרקו. ואת, לילי, יודעת שזה מנוגד לחוקים להשתמש במישהו אחר כמגן. "

לילי התנתקה מגבי ואני ספרתי עד עשר.

ניסיתי לשמור על עיניים עצומות. בחשכה  היה ממש קשה לפלס את דרכי בתוך המים. זה היה כמעט בלתי אפשרי. אמרתי ”מרקו!"

שמעתי רק תגובה אחת מדליה וכלום מלילי. התקדמתי לכיוון האם, אמרתי שוב את המילה ושוב שמעתי את קולה של דליה בלבד. שמעתי קולות ל מים זזים וגוף מתרחקת.

קראתי שוב, וסוף סוף שמעתי את תגובתה של לילי. קרוב יותר, אז פניתי אליה, קראתי שוב, ושמעתי אותה פעם נוספת. הסתערתי דרך המים והושטתי ידיים לפני השטח. האגן נעשה רדוד יותר כאשר עקבתי אחרי לילי, השיחות של אמה נשארות במרחק בטוח.

"מרקו"!

”פולו" שמעת ממש לידי את קולה של לילי. הושטתי את ידי, והרגשתי עור רך ונעים. הרגשתי שערות רטובות. אצבעותי החליקו דרך על הגוף הרך והחלק. העברתי את ידי בין רגליה של לילי, וקפאתי. פקחתי את עיניי, ומושך לאחור את ידי במהירות.

לילי נעמדה, פיה פעור מעט.

לא היה פחד, שנאה או כעס בעיניה.

דליה עמדה כמה מטרים משם, ללא ספק יכלה לראות מספיק טוב כדי לדעת שנגעתי באיברי המין של בתה.

גמגמתי. כולי בושה. "אני… אני מצטער, לא התכוונתי… לילי, אני… תראי, דליה, הייתי פשוט…"

דליה שברה את המתח ואמרה. "אני… אני חושבת שהיה לנו יום ארוך, נכון, לילי?

מה אתה אומרת שנצא מהמים נתיבש ונלך לישון? "

לילי לא הגיבה, רק הביטה בי ומדי פעם למטה למקום בו איבר המין העירום שלי היה קשיח ומצביע לכיוונה.

התביישתי כל כך באותו רגע, מזועזע שנגעתי באיברי המין של הילדה, גם אם בטעות. ומתבייש שהזין שלי עדיין עומד לו ושאני בסתר רציתי לעשות את זה שוב.

נשארתי בתוך הנחל כשדליה ובתה יצאו מהמים.

הן נעלמו להן בצללים וחיכיתי זמן רב עד שיצאתי גם אני מהמים. שמעתי את דלת הקראוון נפתחת וראיתי צללים נכנסים פנימה.

אני מתחיל לאונן לי שם בתוך המים. למרות האורגזמה האחרונה שלי בתוך הכוס של דליה, נדלקתי להפליא בצפייה באם ובתה מתהלכות עירומות במים. המגע הקצר שהיה לי בגוף הקטן והעדין של לילי. שפשפתי את הזין שלי במהירות.

,תמונות של לילי ודליה התחילו לעלות למוחי. דמיינתי את החדירה לתוך הנרתיק של לילי. לשקוע בחור ההדוק והקטן שלה,.

גמרתי.

המחשבות על מילוי הילדה בת התשע בזרעים שלי היו היו אינטנסיביות. השפרצתי את זרעי אל תוך המים.

ניסיתי להיות שקט שלא ישמעו אותי.

שטפתי את עצמי שוב, ואז התייבשתי במגבת.

בושה שהתחילה להעיב על ההנאה שלי.

קיוויתי שהאורגזמה השנייה תבטל את ההתעוררות שהרגשתי כלפי הילדה הצעירה.

כמובן לא שתכננתי לפעול על פי ההתעוררות הזאת.

רק ששנאתי את הבושה שחשתי ברצוני. האורות בקראוון כבו, והנחתי שהאישה ובתה הלכו לישון. שוב, ייסורי אשמה תפסו אותי כשחזרתי בשקט אל האוהל שלי.

ניקיתי סביב האש, כיסיתי אותה מעט כדי לשמור על הגחמות חמות עד הבוקר והתיישבתי באוהל שלי.

השינה לא באה בקלות. דעתי התרוצצה סביב דליה, ולילי. הנרתיק הלוהט והחלקלק של דליה מלא בזרעים שלי. הרחתיי את התחתונים של בתה בת התשע והיא נתנה לי. רחרחה אותם בעצמה. אצבעותיי הרגישו שוב את עלי הכותרת הרכים והרטובים בין ירכיה של לילי.

הזין שלי שוב התקשה, והרגשתי צורך עז לאונן שוב, כששמעתי קול מחוץ לאוהל שלי. "דוד? האם אתה עדיין ער?"

זו הייתה דליה, עזבתי את איבר מיני והשבתי אותה במהירות אל תוך מכנסי.

"אה … לא, עדיין ער… אה, הכל בסדר? "

"כן. רק קיוויתי לדבר איתך קצת. אני יכולה?"

"בטח, בטח, רק רגע, אני אצא."

"אני, יכולה להיכנס פנימה?״

."האוהל מספיק גדול לזוג אנשים, אבל זה יהיה קצת צמוד לשיחה.״ אמרתי לדליה

”בסדר״. הרוכסן בתחתית האוהל נפתח. "שמעתי את שיני המתכת נפרדות ודליה נכנסה  דרך הפתח אל תוך האוהל שלי, לבושה בחולצת לילה ארוכה וסגרה הרוכסן מבפנים והיינו רק שנינו בתוך האוהל.

"היי. האם אוכל פשוט … לשכב כאן קצת לצידך… בזמן שאנחנו מדברים? "

"כמובן, הנה,כאן יש מקום."

פתחתי את שק השינה ופרשתי אותו על האדמה. דליה נשכבה, קיבלה את אחת משתי הכריות שלי ושכבה על גבה כשהיא מרימה את עיניה. שלפתי שמיכה. האוויר נעשה צונן בחוץ, כמו שקורה לעתים קרובות בהרים, וגופנו היה מתקרר במהירות ללא כיסוי. עטפתי את השמיכה מעלינו וחיכיתי שדליה תדבר.

"אני מצטערת שהבת שלי הכניסה אותך למצב הזה מוקדם יותר בתוך המים, היא … היא לפעמים לא מבינה מה היא עושה."

”עמה היא עשתה? אה, אה… כן, על זה, אני… אני ממש מצטער. לא היה לי שום מושג שהיד שלי תעשה… שהיא… לא עשיתי את זה בכוונה. "

"אני יודעת אני יודעת. ראיתי מה היא עשתה, זה היה מכוון, והיא לא הייתה צריכה לעשות את זה ככה. "דליה הביטה בי.

"אני יכולה להיות באמת כנה איתך, דוד? אני צריכה … אני צריכה לספר למישהו במה אנחנו נאבקים, אתה לא תשפוט אותי, דוד? "

"אני… אני לא יכול להבטיח שום דבר, את יודע? אבל, בטח, אני אשמע אם תרצי לדבר על זה. ”

הדבר שהיא התחילה לדבר עליו בשום פנים ואופן לא האמנתי למה שהיא סיפרה, ולא הייתי מוכן לזה.

”דוד, תחזיק אותי בזמן שאני מדברת, בסדר?" היא הסתובבה אלי ודחפה אל גופי ככה שנוצר חיכוך מאוד צמוד בינינו. החום מגופה גרם לזין שלי לעמוד, אבל הצלחתי לשמור אותו נעול בין ירכיי לרגע. כרכתי את זרועותיי סביבה וחיכיתי שהיא תתחיל לספר.

"אולי שמת לב שהגוף של לילי… בוגר יותר מכפי שאתה מצפה שיהיה לילדה בן תשע.

היא הגיעה לגיל ההתבגרות לפני כשנה. הרופא אמר לנו שזה לא נדיר לחלוטין שילד בן שמונה יתחיל להתבגר, אבל לא הייתי מוכנה לזה. זה גרם לה… לניסוות דברים. וגם עם אבא שלה … "

דליה השתהתה ושקלה את דבריה. "אני צריך לחזור אחורה.

״אבא שלה היה גבר שפגשתי והתחננתי איתו שנה לפני שנולדה. אהבתי אותו והיינו די מאושרים ביחד. לזמן מה. ואז התחלנו להתווכח, וכמה פעמים הוא הכה אותי. אבל… בגלל ליליאן נשארתי איתו בכל זאת…״

"והוא היה אבא טוב בהתחלה .היא אהבה להיות בחברתו ולשחק איתו. ”

דליה העבירה מעט את משקלה עליי והמשיכה.

"ואז כשהיתה בת שבע, תפסתי אותו מרחרח את התחתונים המלוכלכים שלה בזמן שהוא מאונן. לזה התכוונתי כשאמרתי לך… שאתה לא הראשון שמרחרח לה את התחתונים"

היא עקבה אחר מבטי והשיכה לספר.

”כעסתי עליו נורא, אמרתי לו להפסיק את זה מייד. הוא התנצל, נשבע שלעולם לא יעשה זאת שוב. אבל הוא שיקר, כמובן, תפסתי אותו כמה פעמים, אפילו פעם סידרתי את התחתונים שלה ככה שיכולתי לדעת אם הוא נגע בהן או לא. הוא תמיד עשה את זה.״

"גרוע מזה, לילי גילתה את זה בשלב מסוים, מעולם לא שאלתי אותה איך והייתה מעמידה פנים שהיא 'מאבדת' את תחתוניה תוך כדי הליכה בבית. התחננתי בפני לילי שלא תעשה זאת, אבל היא מעולם לא התייחסה אלי ברצינות. ”

דליה כמעט לחשה בשלב זה.

"ואז תפסתי אותו… איתה… יצאתי לאכול ארוחת צהריים עם חברה שביטלה את הארוחה ברגע האחרון.

כשחזרתי לבית הייתי המומה לראות את בעלי יושב על הספה, הילדה הקטנה שלי גונחת וורוכבת על איבר מינו מעלה ומטה.”

ידיה של דליה רעדה באותו רגע.

"צרחתי, צעקתי, הרגשתי זוועה. חטפתי את ליליאן, תפסתי את בגדיה, חבטתי בבעלי ויצאתי מהבית. התקשרתי לשוטרים. והוא נעצר. ״

לילי, בכל זאת… היא המציאה סיפור על שמתרחש שם, סיפור שלא כלל את הסקס. טענה שהם פשוט שיחקו להם ביחד.

בעלי שיקר בחקירה, ואישש בעצם את הסיפור ’שהכל היה פשוט משחק'  כמו שסיפרה לילי. הם שיחררו אותו כשמבחני האונס היו לא חד משמעיים. הם אמרו, אבל לא היו עדויות חותכות למה שקרה שם וסגרו את התיק מחוסר ראיות.

בעלי ואני התגרשנו והוא לא ראה אותה מאז. "

זה היה סיפור לא פשוט מה שדליה סיפרה והיה לי נורא קשה לשמוע את הסיפור שלה. דליה אמרה לי שבעלה אנס את בתם וניצל מזה. הילדה המסכנה הזאת! הרגשתי נורא שאפילו פינטזתי עליה. "דליה, אני כל כך מצטער.לא ידעתי את זה."

"ששש… תודה… תן לי לסיים, יש עוד המון מה לספר…. אני צריך לספר לך עוד למישהו… "

"בסדר, בבקשה, אני כאן ומקשיב."

"אז ליליאן ואני חיינו שתינו לבד. היא לא דיברה על אותו היום, זה שבו תפסתי אותו איתה, אבל לעתים קרובות היא דיברה על זה שאבא שלה חסר לה. היא עדיין העמידה פנים שהיא 'מאבדת' את תחתוניה, כאילו הוא היה שם כדי למצוא אותם. הרגשתי רע, זה היה משחק תמים שהיא שיחקה בלי להבין את ההשלכות. לקחתי אותה לטיפול, והיועצת הגיעה למסקנה שהילדה בסדר גמור, מצבה הרגשי של הילדה נראה תקין לגמרי יחסית לילדה בגילה, וכל מה שחוותה. אמרו תמיד ולעקוב מקרוב אחר התגובות הרגשיות שלה. זה יכול לצוץ במהירות ובדרכים לא טובות. "

”לילי הגיעה לגיל שמונה ומיד לאחר מכן גילתה סימני גיל ההתבגרות. שדיה התחילו לבצבץ. היא עדיין שיחקה את משחק התחתונים, ואחר צהריים אחד… וואו… אני ממש מתרגשת מזה דוד,.. אחר צהריים אחד, אני… הרמתי לה את התחתונים ורהרחתי אותם בפעם הראשונה. הייתי מכורה מהריח הראשון. התחתונים של הבת שלי! אני יודעת… אני יודעת… אני אמא נוראית, אבל זה… זה רק החמיר… בבקשה, תקשיב לי, דוד. "

זזתי באי נוחות, איבר המין שלי נע חופשי ולחץ על גבה של דליה. היא התעלמה ממנו והמשיכה הלאה.

"התחלתי לרחרח את התחתונים שלה ולאונן, היא, תפסה אותי כמה פעמים, ניסיתי להתכסות ולהעמיד פנים שאני לא עושה כלום.

בסופו של דבר קיימנו שיחה בה היא נפתחה בפני על אביה, איך היא נהנתה להקניט אותו ופשוט רצתה שהוא ישים לב אליה. היא תפסה אותו עם התחתונים כמה פעמים לפני שהיא קיבלה את הרעיון להפיל אותם לפניו. "

יכולתי לדמיין את מה שלילי עושה, בדיוק את מה שדליה תיארה. קשה היה לגבר להתנגד לריח התחתונים הקטנים והיפים האלה, בדיוק כמו שגיליתי כשבתי הייתה בת שבע.

דליה המשיכה,

"יום אחד, היא התבוננה בו משחק עם עצמו והיתה מרותקת כשהוא השפריץ את הזרעים שלו עם התחתונים שהוחזקו לאפו. היא הרגישה מצחיקה ושאלה אותו מה הוא עושה. אביה ניסה להתכסות ולהסביר זאת במעורפל במונחים של מבוגרים. אבל היא תמיד הייתה סקרנית ומהר מאוד ניסתה לצפות בו בכל עת שהוא אונן. אביה ואני היינו בנקודה גרועה באותה זמן. התווכחנו לעתים קרובות, לילי שמעה את זה. אני אסירת תודה שהיא לא ראתה אותו מכה אותי, אבל הוא עשה זאת, וזה לא הותיר בי שום חשק לאינטימיות איתו.

"לילי התבוננה באביה מאונן כמה פעמים, ופעם אחת באמצע שהוא אונן הוא תפס אותה מתבוננת בו. הפעם, במקום להתכסות, הוא זימן אותה איתו למיטה. הוא שאל אותה אם היא יודעת מה הוא עושה ואם היא רוצה לצפות בו. היא אמרה לו כן, ואז הוא אונן עד שהוא הגיע לאורגזמה. כמה ימים אחר כך הם עשו זאת שוב. "

הזין שלי קפץ בין רגליה, ולהפתעתי, דליה הרימה את הירך והחליקה מעט למעלה, ונתנה לאיבר המין לנוח על הפות שלה. היא דחפה למטה ולקחה אותו לתוך הנרתיק שלה ממש כשהמשיכה את סיפורה.

"ממממ …" היא דחפה את גופה אחורה והזין שלי נכנס עמוק לתוך הנרתיק שלה.

"כפי שאתה יכול לדמיין, ברגע שהיה לו אותה כל כך קרובה, לא נדרש הרבה כדי לשכנע את לילי לבצע עליו מין אוראלי, והוא גם עשה לה את זה. עד שתפסתי אותם על הספה.

לילי טוענת שהם קיימו יחסי מין "עשרות" פעמים.

נחרדתי כולי. גופה היה כולו מבועת כשהיא החליקה לאט לאט את הנרתיק לאורך הזין שלי.

דליה המשיכה לספר "שאלתי את לילי המון שאלות מפורטות… האם הוא הכריח אותך? האם הוא פגע בך? האם יש לה שאלות בקשר למה שקרה? האם רצתה לשנות את דעתה באמירת האמת למשטרה?

לילי אמרה.. ״‘לא', 'לא', ’ממש לא‘ אמא!'

זה בעצם מה שהיא ענתה. "הערוץ של דליה היה חלקלק וירד עליי כל כך חלק ונעים.

למרות התיאורים שלה על ההתעללות המינית, לילי נשמעה פחות מודאגת מאמה, והנרתיק של דליה עורר את מחשבותי ובברור נהנתה ממני בפנים.

דליה המשיכה "תפסתי אותה מאוננת, עוד לפני שהתחילה  את גיל ההתבגרות. פשוט משחקת עם עצמה על הספה או במכונית או בחדר השינה שלה. היא עשתה את זה הרבה פעמים.

יום אחד היא הפילה את תחתוניה וברחה לחדר השינה שלה. ראיתי את אצבעותיה בין רגליה, היא אפילו לא טרחה לסגור את הדלת.

"לא רציתי לגרום לה להרגיש שזה לא בסדר, אבל לא יכולתי להאמין שהבת הצעירה שלי תעשה זאת… כל כך צעירה… ומעולם לא חשבתי שאאסוף לה את התחתונים ואחרחר אותם…"

כבר הייתי באקסטזה וזנקתי בתוכה, נזכרתי שכמו שדליה הריחה את התחתונים של לילי. ”גם אני הרחתי את התחתונים…  של הבת שלי!

״דוד…״ הייתי צריכה לעצור שם, אבל לא יכולתי.

נתתי לה לראות אותי גם מאוננת. בהתחלה נתתי לה לראות אותי מסתכלת עליה. נדלקתי מהדבר הזה, התביישתי מאוד, אבל… יום אחד אוננתי מולה על המיטה שלי, ובדיוק כמו בעלי, לא לקח הרבה זמן עד שהילדה הקטנה שלי, הבוגרת, הייתה בין הרגליים שלי, ואני בין הרגליים שלה… אני…"

הייתי כל כך המום שפלטתי, מילאתי את הנרתיק של דליה בזרע שלי.

דליה רעדה והמשיכה לחשוף בפני את סודותיה האפלים ביותר.

"אני… אני אוהבת את זה דוד… היא אוהבת את זה. בהתחלה הייתי בטוח שאני אנסתי את הבת שלי. שהייתי אמא נוראה. ואני עדיין מרגישה ככה לפעמים.

אבל… אבל היא אוהבת את זה דוד. אני נזהרת איתה, שומרת שזה יהיה עדין ומיוחד. זה כמו ללגום צוף, להתענג על יין מתוק וורוד. לילי החלה לההגיע לאורגזמה אמיתית לפני מספר חודשים, השדיים שלה גדלו והפכו נפוחים. יש לה את הפנים הכי מתוקות כשהיא גומרת דוד, כמעט ולא משמיעה צליל, רק אנקה ארוכה… "איבר המין שלי שפשף את הערוץ הרטוב שלה.

אני הייתי ממש בשוק טוטאלי, האישה מתארת את היחסים המיניים שלה עם בתה בת התשע.

"פחדתי לעשות את זה איתה כל הזמן כי יותר מדי אנשים ביקרו אותנו וחברותיה נשארו שם במהלך הלילה… אני… רציתי שהדבר הזה ימשיך ביננו. אז… התחלנו לבוא לכאן. לברוח… שיהיה לנו מקום לעשות את זה בכיף ובשקט בלי שאף אחד יראה… "

איבר המין שלי התרכך בתוך הנרתיק שלה כשסיימה לספר.

"אז בדרך כלל, זה רק אנחנו כאן, אתה למעשה האדם הראשון שראינו מאז שהגענו לכאן. ואני… לא כעסתי עלייך שלקחת את התחתונים של לילי, פשוט זה… זה החזיר את האשמה שלי, את הכעס שלי על האקס שלי, את הבלבול שלי מהבנת התענוג לרחרח את ריחותיה של לילי. "

היא הפסיקה לדבר לכמה דקות, הזרע שלי מתנקז לו לאט מהפתח שלה.

"אני… אני מקווה שאתה לא מתכוון לספר למשטרה… עלי, דוד?“

זו הייתה דרך טובה להגיד לה מה תגובתי לסיפור שלה.

חשבתי שעומס הגמירה שלי בתוך הגוף שלה היה עונה לה על השאלה.

השבתי לה "לא- לא… אני… תראי, אני לא יודע מה לחשוב, בסדר? הייתי צריך… כל אחד אחר לא היה עושה את זה, אבל… יש לי השקפה שונה על מיניות ואם היא אוהבת וחמה ומסכימה, ככל שילדה צעירה יכולה להסכים, לעשות אהבה זה דבר חיובי מאוד, וכולם צריכים ליהנות ולהבין. הבת שלך… זה… זה מובן, אני… אני יודע איך זה מרגיש לרצות להיות עם הבת שלך… "

"האם אתה? היית עם הבת שלך? "

"לעולם לא. לא, הכי קרוב שהגעתי זה לרחרח את התחתונים שלה. אין לה מושג ואף פעם לא ניסיתי לעשות יותר. אבל התחתונים שלה… מצאתי לראשונה את הכיף של להריח את הריח שלה,  כשהיא היתה בת שבע. בכל פעם שאני מבקר אותה, או שהיא נשארת איתי, אני שומר לי זוג או שניים ומאונן הנם כל עוד הניחוח שם. בפעם הבת שלי היא בת עכשיו שלוש עשרה, בפעם האחרונה שהרחתי את התחתונים שלה… היא התחילה את גיל ההתבגרות, היו שערות בתחתונים והיא הריחה… טוב כל כך, היא הריחה יותר בוגרת, די הופתעתי שללילי היה את אותו ריח … התחתונים שלה הריחו ריח של נערה בוגרת. "

דליה הניעה את מותניה נגדי כשדיברתי, הסתוה, ונישקה אותי נשיקה עמוקה בתוך הפה וקמה.

"אני, אה… אני מתחילה להתעייף. מוטב שאחזור לקראוון  שלילי לא תדאג ותחשוב לאן נעלמתי. לפעמים היא פוחדת, עדיף שאני אלך עכשיו. "

הנהנתי והתבוננתי בדליה יוצאת מהאוהל וסוגרת אותו מבחוץ. צעדיה נעלמו קלות ושמעתי את דלת הקראוון נפתחת ונסגרת.

שכבתי ער דקות ארוכות, המחשבות שלי לא נתנו לי מנוח כל התמונות האלה רצו לי בראש ללא הפסקה בצורה מאוד מבלבלת. חשבתי על מה שדליה סיפרה לי על לילי, ושנאתי את עצמי על כך שרציתי לחוות את הילדה כמו שאביה היה. כמו שדליה עשה איתה.

גניחה נשמעה פתאום מכיוון הקראוון. הטונים הגבוהים של דליה הדהדו סביב העצים כשנשמעתי את ההנאה שלה. תהיתי אם לילי משתתפת, דמיינתי את אצבעותיה ושפתה של הילדה בין ירכיה של אמה. צעקה מענוגה נשמעה ודמיינתי שאני צופה בלילי בת התשע מלקקת את הזרע שלי מהנרתיק של אמה. אם הזין שלי לא היה כואב משלוש אורגזמות, הייתי מאונן שוב.

במקום זאת, שכבתי בשקט, גם הרעש מכיוון הקראוון נעדם. קולות לילה היו הדבר האחרון שזכרתי לפני שנרדמתי לי סוף סוף באוהל החשוך.

סוף פרק 2


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
39 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך