עלי כותרת פרק 4: לגרום לה לעזוב

dragon lance 22/03/2020 1558 צפיות אין תגובות

הסיפור המקורי נכתב ע״י Chase Shivers

https://www.asstr.org/~Chase_Shivers/index.html

ותורגם לעברית ע״י dragon lance

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמיתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט. ואין שום קשר למציאות

אזהרה!

סיפור זה זה מכיל מיניות מפורשת כולל קטעים עם קטינות

אין בסיפור אישור או כוונה לביצוע משהו ממנו במציאות בשום דרך ואופן

הסיפור הוא בדיוני בלבד

אם אינך מעוניין לקרוא סוג כזה של ספרות,

או שאתה מתחת לגיל 18 בבקשה לצאת מהסיפור!

פרק 4: לגרום לה לעזוב

"היא עושה את זה הרבה."

דליה שברה את ההלם שלי בהצהרה פשוטה.

”לא ליד אנשים בדרך כלל… ובכן, אף פעם לא מול מישהו זר, חוץ ממני כמובן… אבל היא עושה את זה הרבה."

הייתי חסר מילים, גופה הצעיר וההערום של הילדה שמאוננת וגומרת עדיין היה צרוב במוחי. דמיינתי את הבת שלי פעמים רבות עושה את זה, אבל מעולם לא ציפיתי לראות אותה או כל בחורה צעירה אחרת מאוננת וגומרת.

”לא איכפת לי שהיא מאוננת לה להנאתה דוד. כל עוד היא מצליחה בלימודים, אני לא מונעת ממנה לגרום לה להרגיש ככה נעים, ו… כמו שאמרתי לך, לפעמים אני מצטרפת אליה… "

"אני… מעולם לא ראיתי דבר כזה דליה… ככה לפני… לא ילדה… לא ילדה קטנה…"

"אני יודעת, זה מאוד מבלבל נכון? אני יודעת בדיוק איך זה מרגיש … ואני חיה איתה! אני אמא שלה!

צפייה באוננות שלה צריכה להיות משהו שאני פשוט מושך בכתפי וממשיכה הלאה.

אבל במקום זאת, אני עומדת כאן כשהנרתיק שלי כולו מגורה ורטוב לי למטה בתחתונים! אלוהים, דוד, מה לא בסדר איתי? "

שתקתי. "אני לא יודע. מה שזה לא יהיה… גם אני מרגיש את זה. זאת אומרת… תראי, אנחנו יכולים לשבת? הרגליים שלי רועדות עכשיו… ממה שקרה "

התיישבנו סביב המדורה. המשכתי במחשבה שלי על מה שקרה הרגע,

"אני לא רוצה ליהנות ממה שראיתי עכשיו. לא רוצה לחבר בין הנקודות ולדמיין שזאת הייתה ורד שצפיתי בה. אבל… תראי, יש הבדל בין מה שאני מרגיש, שאיני יכול לשלוט בו, לבין מה שאני עושה בפועל… וזה החלק הכי קשה שיש לך איתך ועם לילי. אני מקבל את הדברים האלה שפינטזתי כל הזמן מול העיניים… "

דליה נאנחה ונראתה נואשת. "אני יודעת. כבר נאבקתי מיליון פעם בזה. נאבקתי עם כמה אני מרגישה אנוכית. איך אני אף פעם לא רוצה שהיא תחשוב עלי שאני פוגעת בה. איך, כשתהיה מבוגרת, אני לא רוצה את מה שעשינו שיפדע לה בחיים הרגילים. זה חלק מהסיבה שאני לא מנתקת אותה עכשיו. הדרך היחידה שיכולתי לעצור את זה עכשיו תהיה להפוך את זה למשהו נורא במוחה, ואני לא רוצה שהיא תחשוב ככה.

שתקתי שוב, דליה בהתה באש.

לילי הצטרפה אלינו בשקט, לבושה בחלוק שלה. היא ישבה ובהתה ופניה מביטות באמה. דליה הביטה בה, וחייכה, "סליחה, מתוקה, לא ידענו שנפריע לך. בפעם הבאה… תאונני לך בקראוון בסדר? "

לילי הסמיקה,. היא חייכה ונראתה רגע ביישנית. ”בסדר אמא…"

הייתי צריך להוריד מראשי את המתח המיני שהיה שם סביב האש. "מישהו, אה, רעבות בנות? האם האם את מסכים שנצלה את הדגים שדגת היום בנחל לילי? "

הנערה הינהנה ושבה עם ארבעה פורלים נחמדים, מנקים ומרופפים, ראשיהם מוסרים. הייתה לי מחבת שתתאים לשניים בכל פעם, וקיבלתי שמן זית מעבר ללהבות. שלפתי את חתיכת הלחם שנותר וקופסת אפונה. הצעתי לילדה פחית שעועית ירוקה. פתחתי כל פחית ושקעתי אותם בגחלים סביב הקצה.

אכלנו בעיקר בשתיקה, דליה גרמה ללילי לתאר את הדייג שלה באותו היום, ודיברנו בקצרה על הטיול והמפל, תוך שהיא משאירה את הרגע המיני העז שחלקנו שם והתעלמה לחלוטין מהאוננות והאורגזמה של לילי בת התשע.

לילי עזבה אותנו מיד לאחר האוכל, פנתה אל הקראוון והייתה שקטה. דליה ואני שתינו בירה כשדיברנו ברכות. נודע לי שהיא בת 36, הוריה מתו לפני מספר שנים, הייתה לה אחות אחת גדולה, גרושה עם שני ילדים בגיל ההתבגרות שגרים במרכז הארץ. אמרתי לה שגם הוריי נפטרו, שאחותי הגדולה עברה לאיטליה כשהייתה בת אחת עשרה ומאז לא ראיתי אותה. היה לי דוד ודודה או שניים, אך מעולם לא ראיתי אותם.

היא משכה את כיסאה קרוב יותר ושאלה, "בסדר אם אני מתכרבלת איתך דוד?

הזזתי את כתפי לקראתה והיא שקעה לתוכי, הסרבול של הכסאות היה ככה שלא יחזיקו אותנו זמן רב. חיככתי את כתפיה, הרגשתי מוזר מהגילוי שאכפת לי ממנה.

דליה שאלה אותי אם אני רוצה להתרחץ איתה. אמרתי לה כן, ועד מהרה סיבנו זה את זו וניקינו את הזיעה של היום. בהיסח הדעת היא ליטפה את הזין שלי כשידיה נסחפו לשם אוטמטית, ואני אחזתי וסחטתי את שדיה הגדולים, מדגדג את פטמותיה הרטובות.

הצעתי,

"שנלך לאנשהו קצת יותר נוח?"

"בטח."

התייבשנו ופנינו לעבר האוהל שלי. דליה עצרה והביטה לעבר הקראוון. "המיטה שם די נוחה, רוצה ללכת לשם?"

התלבטתי. וארתי…

"אה, אבל… לילי…"

"אני אגרום לה לעזוב אם תגיד לי לעשות זאת."

לבי הלם. קול צרח במוחי 'תעזוב אותה!', אבל קולי נותר דומם. היא לקחה את אי התגובה שלי כדחייה למה שהיא הציעה, והיא לקחה את ידי והובילה אותי אל הקראוון.

לילי ישבה ליד השולחן באמצע, אוזניות על אוזנייה, שרה את  מזמזמת את המילים שלהשירים. היא הרימה את עיניה, חייכה בקלילות וחזרה למוזיקה שלה.

דליה אמרה, "זה בסדר, באמת. אני רוצה שהיא תחשוב על סקס כמשהו חיובי… לא משהו שאפשר להסתכל עליו או להסתיר… אתה… בסדר עם זה? "

אני חושב שאני יכול לומר שהעצבים שלי רעדו, גופי רועד כולו מהסיכונים והפחדים שמשחקים לי בראש. היא באמת רצתה שננהל סקס כשבתה בת התשע בחדר.

הייתי צריך לסרב. אני יודע. אני לא מאשים אף אחד חוץ ממני. אבל לא סירבתי. בדיוק להפך, לקחתי את דליה לזרועותיי והנחתי אותה על המיטה, נישקתי אותה, מלטף את בטנה וירכיה. היא גנחה כשנגעתי בה ופתחתי את החלוק שלה. שדיה נראו גדולים עוד יותר בחלל הסגור ובתאורת הקראוון. מצצתי על שדיה, העפתי את מבטי לראות את לילי מתעלמת מהמוזיקה שלה וצופה בנו.

כמעט נבהלתי, עצבי היו מתוחים. עברתי בתנועות, מצצתי פטמה אחת ואז את השנייה, העברתי את אצבעותיי דרך החריץ הקצוץ והרטוב של דליה. לילי הורידה את האוזניות שלה, ואני יודע שהיא הקשיבה לגניחות של אמה. היא ישבה בשקט, רק התבוננה כשאצבעותיי מצאו את הדגדגן של אמה והדליה התחילה להתנשם בכבדות.

שקעתי ברגע.

אכלתי את הכוס היפה של דליה, מצצתי את השדיים שלה בין שפתיי והחלקתי את לשוני אל תוך החריץ שלה. כיוונתי אותו אל תוך הנרתיק שלה, חיטטתי לה בתוך הנרתיק עמוק עמוק עם הלשון שלי.

דליה התקפלה שוב, והתכווצה אלי. הרמתי את מבטי לראות אותה מסתכלת על לילי. תקפתי את הדגדגן שלה, הלשון שלי רוקדת במהירות סביב בשרה. היא תפסה את פניי פעמיים, שלוש פעמים, שוב, זעקה, נאנקה, נאנקה, הצמידה את מפשעה שלה אל פי וצעקה חזק. "אווווווו… אוווווווווממ… אוווווווווווממ… אההה…  אה… אה… אההההממממ… אהההמממ"

תשוקתי התלקחה, מוחי לא הצליח להתמודד עם הדבר הזדוני שעשיתי, אך לגופי כבר לא היו חששות כאלה. הרכנתי את דליה, החלקתי את איבר המין שלי לאורך החריץ שלה לפני שצללתי את כל הזין הארוך שלי לתוכה במלואו. היא כרכה את רגליה סביב מותני כשהתחלתי להחליק פנימה והחוצה. לא חבטתי בה, אלא שמרתי על קצב יציב, פנימה והחוצה, פנימה והחוצה, רטטיה מקפצים מעל קירות הקראוון הדקים.

לילי עדיין התבוננה בנו, פיה נפער מעט. הייתי צריך להזדעזע שילדה בת תשע ראתה אותי מקיים יחסי מין עם אמא שלה… והיא יושבת רק כמה מטרים משם…

במקום זאת, נפתחתי ושחררתי את הזרע שלי לדליה, צופה בבתה כששחררתי. "אהההה… אההההה… אהההההה… אוווווו… אוווו… אההה … אהההה … אההה …" השפיכה שלי הייתה חזקה אך פחות נפח מהפעמים הקודמות שגמרתי היום. הזין שלי דפק את הכוס של דליה, פולט את שאריות הזרעים שלי לתוכה ופועם בתוך הערוץ שלה.

הסתכלתי למטה לראות את דליה בוהה בי, פעור פה. היא ידעה שנעצתי מבט בבתה כשגמרתי. היא רעדה כולה עם איבר המין שלי בתוכה, העבירה את אצבעותיה לדגדגן שלה וליטפה את עצמה במהירות לעוד אורגזמה. פניתי להביט בלילי כשעיניה של אמה נעצמות וגופה של האישה השתחרר לו בהנאה של אורזגמה שנייה. לילי ישבה בשקט, מרותקת, עיניה נעולות בגופה האורגמזי של אמה.

נרגעתי אט אט מהגמירה שלי, איבר המין שלי מתרכך בגופה הרועד של דליה. קרסתי עליה עם כל המשקל שלי, היא החזיקה אותי חזק. התנשקנו, היא גנחה, הזין שלי החליק אבל לא עזב את הנרתיק שלה.

לילי התקרבה אלינו והתישבה על המיטה לידנו. קפצתי מרוב הלם.

הידיים שלה הלכו אל שדה של אמה מתחת לגופי, הרגשתי שהיא משחקת ומשפשפת את אמה כששכבתי על דליה. הייתי בהלם, רוטט מאורגזמה ועצבים. משכתי לאחור, התרוממתי מדליה, עמדתי ובהיתי בידיה של לילי על שדיה הכבדים והחשופים של אמה.

הילדה בת התשע לא סיימה בכך. היא החליקה במהירות בין רגליה של אמה, הורידה את ראשה והרימה את הזרע שלי, מתערבלת בלשונה כשאמה דחפה את גופה אל הראש של לילי. במשך כמה רגעים התבוננתי בבחורה מלקקת את הנרתיק של אמה, בולעת את הזרע שלי, אני פשוט התחרפנתי ויצאתי החוצה מהקראוון.

אני לא יכול להגיד לך בדיוק מה עבר לי בראש ברגעים ההם. הרגשתי מאוים, מעוררת, מזועזע כולי. כל הדברים שחששתי שחוויתי כשפינטזתי על רגעים כאלה קרו לי ממש הרגע.

נכנסתי לאוהל שלי והתיישבתי באי נוחות בשק השינה.

דליה לא הפריעה לי באותו לילה, ולא שמעתי שום דבר מהקראוון. אני מניח שבשלב מסוים נרדמתי, והחלומות שלי היו עזים. ראשה של לילי בין ירכיה של דליה הוצג שוב ושוב בחלומותי, זוויות שונות, תגובות שונות ובכל פעם הרגשתי את התערובת החזקה והמבלבלת של עוררות ובושה.

סוף פרק 4


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך