עניין של עשירים פרק 1💟

The angel of love13 05/05/2020 579 צפיות אין תגובות

משפחת טל שבראשה עומדת בעלת הוילה, אלה טל. אימא לשלושה בנים ושתי בנות. בשביעי למאי, נשלחה הודעה רשמית שלפיה היא צריכה לפנות את הוילה בתוך חמישה ימים.
" מה הולך פה, אימא?" שאלה פריאל בדאגה והיא ניסתה שלא להראות את זה על פניה.
" רוצים לסלק אותנו מהבית! זה מה שקורה לנו! " השיבה אלה בעצבנות.
" זה לא יכול להיות! מה שקורה בכלל לא הגיוני!" אמרה פריאל כלא מאמינה שזה בכלל המצב הקיים שלהם עכשיו.
" יש מה לעשות בנושא? איך נוכל לעזור?" נשמע קולו של גיא, האח הבכור שהסתובב כי הוא לא ידע איך לעכל את הבשורה הקשה שזה עתה שמע.
" אין הרבה מה לעשות, תעשה לי טובה. תישאר מחוץ לעניין הזה. אני לא רוצה לשמוע על צרות נוספות. לא צריך שתהיו עצבניים בגלל זה…" אמרה אלה בטון לחוץ.
" אז מה נוכל למענך, אימא יקרה שלנו?" שאל אביה, שהיה הקטן ביותר מבין האחים והאחיות שלו.
" בינתיים כלום, אין מה לעשות. נמכור את כל מה שיש ברשותנו!" ענתה אלה ביובש.
"איך נמכור? אחרי כל השנים הרבות שהעברנו בבית הזה, איך פתאום משום מקום נגזר עלינו לעזוב?" הקשה גיא . הוא התיישב ליד פריאל והוא לא נרגע. יקח  לו הרבה זמן להתרגל לרעיון שהוא לא יחווה את החיים העשירים שהיו לו עד עכשיו.
אם כן, מה יש לעשות?
" בני, זה מה שהיה צריך לקרות. נקווה לטוב. זה כל מה שנשאר לנו לעשות." אמרה אלה בנימה קלילה.
" מה אני אמור לעשות? למחוא לך כפיים?" אמר גיא בסערת רגשות עמוקה שהוא לא הבין מה מתרחש מסביבו.
" לא, תקבל את זה, בני. לא הכול תלוי בעושר. גם אם יש לנו כסף. אסור לשכוח להיות ענווים לפעמים כשצריך?" אמרה אלה בקול שקט למדי.
" מי אמר לך שנעזוב?" שאלה פריאל והחליטה להתערב בין גיא לאלה.
אלה חשה שמשהו עובר על גיא והיא לא הבינה איך לגשת אליו.
גיא קם בפתאומיות מכיסאו, לבש את מעילו באופן דרמטי . הוא החליט להסדיר את העניין בעצמו.
" לאן אתה הולך, גיא?" שאלה אלה בפחד.
" לחפש את האיש שבגללו אנחנו צריכים למכור את רכושנו וגם בין היתר את הוילה." אמר גיא בדרמטיות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך