עניין של עשירים פרק 3💟

The angel of love13 07/05/2020 367 צפיות אין תגובות

אף אחד מהגברים שאיימו על אלה לא נראה בעיני גיא בלתי אמינים , אולי אימא שלו פחדה לדבר על מה שקורה לה והעדיפה להסתיר את העובדה שהיא לא יכולה לשלם את החובות שיש לה בנוגע לוילה.
גיא הבין שלא רק שהיא לא רצתה לספר, היה גם העניין הזה שהוילה הייתה שייכת לאביו שהתגורר בחו"ל, שבזמן קבלת ההודעה המצערת שהוא קיבל כשהיה לצד משפחתו, גם אם היא הייתה מצומצמת מתמיד.
הוא לא הצטער מעולם שהוא נשאר רחוק מהילדים ובעיקר מאלה, אשתו שבה הוא הרבה להשתעשע, ואם זה לא מספיק הוא שלח את האנשים שלו בשביל לעקל את הוילה.
הם יהיו חייבים לעזוב את הוילה ולהותיר את הרכוש בידו.

אלא שהוא לא הסתפק לקחת להם את הוילה, אלא גם את הרכוש כולו.

אלה החליטה לקחת את העניינים בידה ולנסות לפתור כל מה שלא תוקן בכוחות עצמה .
"אימא שלך השתלטה על העניין," אמר הגבר עם הכובע קסקט, " זה הדבר היחיד שהיא עשתה על מנת לא למכור את הוילה, ולמה היא תעשה דבר כזה?" אמר בקול.
" למה שאימא שלי תשתף איתכם פעולה? באיזה אמצעים אתם משתמשים כדי לשכנע אותה?" אמר גיא בחמת זעם רק מלחשוב שאלה, אמו מתעסקת בעניינים מסוכנים שכאלה. איך אמו עשתה זאת בהיחבא?
למה היא לא דיברה איתו על הדברים הנוראיים שהיא עברה לבדה?
אולי מפני שהיא חששה מלהגיד את האמת ולהסתכל לו עמוק בעיניים ולומר לו שהיא מתעסקת עם הדבר הזה שנקרא " השוק השחור".
הוא לא הבין שום דבר, מתי בדיוק היא עוד הסתירה ממנו פרטים על כך שהיא ניצבת בפני בעיה קשה.

אלה הלכה מצד לצד, היא לא ידעה כיצד היא תוכל להניח לעבר שהכאיב לה כל כך ו להתחיל הכול מחדש.
" מה קורה פה?" שאלה פריאל שניסתה להירגע שוב ושוב.
" כלום, ילדתי, מוטב שתלכי לישון. את נראית ממש עייפה." אמרה אלה בדאגה וניסתה להסתיר את הסיבה האמיתית שבגללה היא צריכה לעקל את הוילה לצד כל הרכוש.
" אני רוצה לדעת מה עובר עלייך!" צעק אביה, הוא לא ידע מה לעשות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך