עניין של עשירים פרק 4💟

The angel of love13 07/05/2020 402 צפיות אין תגובות

גיא לא ידע מה לעשות, מצד אחד הוא צבר כל כך הרבה כעס בתוכו.
הוא היה מאוכזב מכך שאימו משקרת לו.
מצד שני, הוא לא יוכל לעזור למשפחתו, הדבר היה יותר חזק ממנו.
כי גם למרות שאימו שיקרה לו בדבר בו התעסקה כל השנים הללו.
באיזו פינה נסתרת הוא המשיך להעריץ אותה על כך שהיא הצליחה להתמודד לבדה למרות העובדה שהיא הסתירה ממנו את הידיעה שצריך היה לעקל את כל מה שהיה בוילה.
בכל זאת היה כואב להשלים עם הידיעה שהוא היה צריך לעזוב את החיים העשירים שהיו לו עד עכשיו.
" מה העניין שלכם עם אימי? מה היא עוללה לכם?" שאל גיא, הוא לא היה רגוע שהאנשים שהוא מדבר איתם בחופשיות קצת איך לומר.. חוצפנית משהו.
" היא זאת שפנתה לנו שנדחה את התשלומים המחייבים כדי שהיא לא תמכור את הוילה, וכל זאת שלא ישאר לה שום תירוץ להתעסק עם החובות שהצטברו מסביבה." אמר שוב בעצבים , הוא דפק על השולחן בידו.
" בשביל מה אתם רוצים לדפוק לה חשבון? בקרוב לא נישאר לגור בוילה.
הכול בגללכם , היא לא יכלה להישאר אדישה מולנו, והיא הודתה בכל מה שהיא הסתירה מאיתנו כל השנים האלה שעברו." אמר גיא וקם ממקומו, " אגרום לכם לשלם ביוקר על כל דמעה של אימי בשל שאתם רוצים לקחת לה את הדבר היקר לה מכול.." הודיע ברשמיות כשיצא משם, כמובן בידיים ריקות.
" תשמע, חמוד!" הוא אמר בקול רך, כביכול. " אם לא אימא שלך, אז לא יודע מה היה קורה לה." הוא צעק לעברו, הוא שמע את מה שאמר לו באופן חלקי.

אלה התחילה להריץ כל מיני אפשריות מסוימות של מה שיכול לקרות לגיא.
היא חשבה על שריפה, הריגה, דריסה ורצח.
הכול התערבב לה ביחד, אפשר לומר היא עשתה דייסה מהמחשבות שחלפו בתוך ראשה.
" אימא, אין מה לעזור?" שאל אביה בחוסר אונים, " איך הגענו לרגע שבו את מסתירה דברים מהילדים שלך? " הוא כבר איבד את הסבלנות.
" אין כלום, בני." אמרה בקול עייף והבליעה צחקוק בלתי נשלט. " כמו שאמרתי לגיא, אני אומרת עכשיו לך. אל תתעסק עם האנשים האלה." אמרה ואז שתקה.
" מעניין מה קרה עם גיא! אתקשר לראות איפה הוא…" היא אמרה כשעל פניה נראה מבט דואג .
בדיוק נשמע צלצול הפעמון מכיוון הדלת, גיא נכנס לוילה כאילו לא קרה כלום.
" אין צורך, אימא!" אמר בנימה קלילה, "אני כבר כאן!"
היא הפנתה אליו מבט נדהם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך