עניין של עשירים פרק 6💟

The angel of love13 10/05/2020 491 צפיות אין תגובות

גיא הביט באמו, ולא הבין למה היא כעסה עליו, בסך הכול הוא ניסה לעשות מעשה טוב.
והיא? למה היא לא רואה שהוא רצה לדעת מדוע היא הייתה עצובה כל הזמן.
מה באמת היא מרגישה? מה באמת יושב על ליבה? ממה כבר היא מפחדת?
הוא פחד להגיד משהו, לומר דבר מה שיפגע באלה, אמו.
" אתה עושה טעות!" אמרה פריאל בעצבנות. " למה אתה פועל מבלי לשאול קודם מה אימא חושבת , למשל." היא התעצבנה ופנתה ללכת לחדרה.
" סליחה, לא פניתי אלייך!" הוא החזיר לה עקיצה , והיא בתגובה טרקה את הדלת ברוגז.
" היי, ילדים. לא לריב!" התערבה אלה במריבה שקרתה בין גיא לפריאל.
" מה את רוצה שאחשוב? שאת מתנהלת עסקים עם אנשים טובים? אני רואה במו עיניי אם איזה טיפוסים מפוקפקים התעסקת איתם." אמר גיא    והלך לחדרו לאחר שהשיחה עם אלה תמה זה עתה.
" רגע אחד, גיא!" היא ביקשה ממנו לעצור, " איפה באמת היית?" שאלה בתמימות.
" הייתי צריך להתערב למענך כדי להבטיח שהוילה תישאר אצלנו. האנשים האלה מסוכנים ופועלים מאחורי הגב . אימא, בחיי שנבהלתי. " הוא אמר בפחד.
אלה פחדה שמא הוא יגלה שהיא מתעסקת עם השוק השחור.
" בני, אמרתי או לא? תישאר מחוץ לעניינים . אני אסתדר איכשהו לבד." אמר גיא בחיוך מסותרי.
"איך תסתדרי? איך? את תתמוטטי אם תמשיכי להתעלם ממה שקורה מסביבנו." אמר ברוגז.
אלה שתקה ולא דיברה יותר . זאת הייתה הפעם הראשונה מאז הרבה זמן שהיא לא הצליחה להשתלט.
איך גיא חמק לה מהבית מבלי שהיא הרגישה?
היא הרגישה שדברים הולכים ומשתנים, אבל היא לא ידעה בכלל מה האופק טומן בחובו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך