עניין של עשירים פרק 7💟

The angel of love13 14/05/2020 394 צפיות אין תגובות

אלה בלעה את רוקה, היא הייתה חייבת לקחת כמה דקות בשביל עצמה כדי להבחין איפה היא עומדת ומהם הדברים שהיא הייתה צריכה להתעמת איתם בדרך.
למשל, עכשיו שהיא יודעת שגיא , בנה שעד עכשיו היה מחוץ לעניין.
הוא היה רוצה לעזור לה למרות הסיכונים שהוא יודע שאותם הוא צריך לקחת במידה והוא יחליט לפעול על מנת שהשוק השחור יעזוב אותה לנפשה.
אבל שום דבר ממה שהיא ציפתה אליו לא קרה.
גיא רצה לעשות הרבה למענה, לגרום לה להבין איזו טעות ענקית היא עושה שהיא מכניסה את האנשים המסוכנים האלה לחייהם.
" מה את רוצה , אימא?" אמר גיא בלי קול, " שאאלץ לראות אותך מתה לי מול העיניים?" אמר בעצבות שלא נראתה בפניו זה הרבה זמן.
" אתה צריך להבין משהו," היא אמרה בקושי והדמעות לא איחרו להגיע . מכיוון שהיה לה קשה לדבר, המחשבה על כך שגיא ידע על הטיפוסים הללו לא עזבה אותה לרגע.
" תמיד תבוא אליי לפני שתחליט שברצונך לפעול לבד!" אמרה אלה בסערת רגשות.
" אה שכחתי. אני צריך להתייעץ איתך." אמר גיא בנימה צינית.
"אני דואגת לך , כי אני לא רוצה שתסתבך בגללי. " אמרה בבכי .
" מישהו כאן משחק עם אש." נשמע קולה של פריאל מהכיוון המטבח.
" אני לא יודע למה את צריכה להגיד כל דבר כאילו לא משהו שלילי!" בשלב הזה גיא כבר היה רותח מזעם.
" אימא דיברה מאוד בחומרה על הטיפוסים שאתה חוקר אליהם . המאמץ שאתה משקיע זה לשווא." אמרה פריאל וצחקה את הצחוק המעצבן שלה.
" אם זה לא לשווא , אז למטרה ממש טובה." אמר גיא בנחישות.
הוא חיכה לזמן המתאים בשביל להתחיל להוציא את התוכנית שלו לפועל.
אחרי שהן ילכו לישון, אז הוא יצא מבלי שהן ישימו לב.
עליו לעצור את את הפשיטה על הוילה לפניי שיהיה מאוחר מדיי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך