היי יפות שלי ♥ הנה כמו שאמרתי התחלתי את הסיפור מקווה שאהבתן אשמח לביקורת ♥

פנימיית שיר ♥ פרק 1

15/02/2015 646 צפיות אין תגובות
היי יפות שלי ♥ הנה כמו שאמרתי התחלתי את הסיפור מקווה שאהבתן אשמח לביקורת ♥

נקודת מבט של אבישג :
קמתי בבוקר הערתי את נופר שעוד ישנה, לי ולנופר יש הרגל כזה שכל בוקר אנחנו שמות מוזיקה מזרחית על פול ווליום ומתארגנות תוך כדי אז עשינו את ההרגל של הבוקר והשיר הראשון שהיה הוא דרך השלום של פאר טסי אז היה אדרנלין על הבוקר רקדנו צחקנו השתגענו בקיצור אחלה דרך לפתוח את שנת הלימודים לא? ……………..

(כאן בשביל להיכנס לאווירה תשימו דרך השלום רק לכמה רגעים )

אחרי שהתארגנו הלכנו לכיוון החדר של הבנים (נתנאל ואדיר ) למזלנו הם עוד ישנו אז אני ונופר נכנסנו לאט לאט מבלי שהם התעוררו ואז שמנו מוזיקה בכל החוזק וקפצנו עליהם בדגדוגים בצחוקים ובשירה יש דבר אחד שמשותף לארבעתנו שכולנו אוהבים לשיר אבל יפה לא סתם אז אחרי שהבנים התעוררו הם התארגנו ויצאנו לכיוון רחבת הטקסים של בית הספר.
נקודת מבט של אדיר :
כוסאמק (סליחה על הביטוי) אני ונתנאל צעקנו ביחד שהתעוררנו משירים בפול ווליום שהעירו אותנו, עשו לנו השקמה המעצבנות האלה שיחכו חכו קטנות זה עוד יבוא אליכם בהפוכה . אחרי ההשקמה אני ונתנאל העפנו את הבנות לבחוץ התארגנו ואז הלכנו כולנו לרחבת הטקסים.
**************************************************************************************************
נקודת מבט של נתנאל:
בטקס המנהלת בירכה אותה בשנה טובה ומוצלת וכל החרטות האלה ואז הלכנו ארבעתנו (אנחנו סוג של חבורה כזאת שכל הזמן ביחד ) לאכול ארוחת בוקר אכלנו צחקנו ואז הגיעה ללכת לכיתות :( אבל לפחות אבישג ונופר ביחד בכיתה ואני ואדיר ביחד בכיתה אז לפחות יש צחוקים העברנו שעה אחת בכיתה ואז נמאס אז הפרענו למורה והיא הוציאה אותנו אז נצלנו את הזמן הזה והלכנו למחששה ככה העברנו את כל היום בבצפר . אתה שומע אחי אמרו היום בערב מארגנים איזה מסיבה לפתיחת שנת הלימודים אז הולך להיות מעניין ☻


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך