תודה מראש לכל הקוראים!!!!

פרק 1:הקול המוזר!

04/03/2019 681 צפיות אין תגובות
תודה מראש לכל הקוראים!!!!

" מה זה הרעש המעצבן הזה?.." אני אומרת בעודי עוד חצי ישנה אהה נכון זה השעון המעורר שלי אני צריכה לקום ולעזור במסעדה ואז לבית ספר.
אני פוקחת את עיניי ומסתכלת על השעון בבהלה "מהה כבר שבע? ישר לבית ספר" אמרתי בקול, ואחי הקטן בא ואמר לי לשתוק כי המסעדה כבר פתוחה ויש לקוחות אז התארגנתי מהר והלכתי לבית ספר בשקט.
התחלתי ללכת לכיוון הבית ספר עד שפתאום שמעתי קול מוזר משום מקום וכל העולם פתאום קפא! "שירה…. יש מישהו שמשבש את מהלך ההיסטוריה את צריכה לחזור לעבר לחפש אותו ולהפסיק את זה!" ואז שמעתי את חברותיי מתקדמות בריצה לכיווני ואומרות "בוקר טוב, שירה קרה משהו?" הם שאלו אותי מכיוון שהייתי מעט בהלם אחרי זה.
"שמעתן את זה? " שאלתי מעט לחוצה "לא…הכל בסדר?" ואחרי זה הבנתי שרק אני שמעתי את זה אבל החלטתי שלא לספר להן אז המשכנו ללכת לכיוון הבית ספר. הגענו לבית ספר ועבר עוד יום רגיל של לימודים, ואז בדרכי חזרה הביתה…שוב שמעתי את הקול זה! "שירה את צריכה ללכת זה מסוכן להשאיר את זה ככה" הראש שלי כאב אחרי זה ולא מבינה מה קורה פה טוב לא יכול להיות שזה אמיתי אני בטוח הוזה אולי בגלל שהיה יום ערוך או משהו….
כשהגעתי לחדרי נעלתי את החדר והתעלפתי, וכשהתעוררתי מצאתי את עצמי במקום אחר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך