פרק 2-הטרגדיה(2)

The angel of love13 20/04/2020 378 צפיות אין תגובות

לאחר ההלוויה , ג'ו הרגיש אשמה כבדה מאחר והוריו כעסו עליו שהוא לא החזיר את יוליה הביתה כמו שהבטיח.

אנג'לו ומריאלה , הוריו של ג'ו הראו לו את הדרך החוצה אל הרחוב הרבה יותר מהר ממה שהוא חשב.

הוא לא ידע מה הוא יעשה ובמה הוא יעבוד כדי שהוא יוכל לפרנס את עצמו.

ג'ו ידע איך כל הסיפור האהבה בין רומיאו ויוליה התחיל, הכול התחיל בזה שיוליה שנולדה בפרבר השכונתי , יצאה לשאוף אוויר כדי להירגע מעט מהצרות שפוקדות אותה.

רומיאו שגדל כילד יצירתי ובעל מוח סקרן במיוחד , הפך להיות לצלם אופנה מוביל בצרפת.

הוא עמד להתחתן עם קמלייה והחליט לנסוע לבדו לטייל באיטליה. הוא בחר דווקא בורונה.

קמליה חברתו מעולם לא חייתה בעיר, כל ימיה עברו עליה בחיים כפריים ועליזים הרחק מכל התעשייה העירונית שהייתה שנואה עליה במיוחד.

יוליה רומרו , גדלה אצל דודיה ועם בן דודה , ג'ו.

לשניים היה קשר בלתי רגיל ומיוחד.

כשיוליה נפגשה עם רומיאו , היא הייתה בטוחה שהצרות יהיו מעבר לפינה .

אבל לא כך היו פני הדברים.

כי היו המון בעיות שהזוגיות בין רומיאו ליוליה שנוצרו בגלל ההתנגדות שהייתה מצד דודיה שלא היו שמחים שהיא הייתה החברה של רומיאו, הם היו יכולים להיות אם היא הייתה בוחרת אחרת.

" אתה יודע מה?" אמרה יוליה באושר, " כל כך טוב לי איתך , שלא משנה בכלל מה יגידו האחרים." היא נשקה לו בעדינות וחייכה אליו.

רומיאו חייך אליה בחזרה.

" מה אומרים הדודים שלך?" רומיאו שאל בחשש , ג'ו צילם אותם ביחד והלך משם.

" מה זה משנה מה הם אומרים?" שאלה יוליה בנימה קלילה, " בוא נגיד שהם לא מסכימים לקשר שלנו!" אמרה בקול שקט.

" ואת? מה הדעה שלך בעניין?" שאל בעניין וחייך אליה גם.

" אין לי כל כך דעה, אני נטרלית . לא תומכת בשום צד." אמרה יוליה בביטחון והייתה שמחה שרומיאו ישאר לצידה כל החיים.

" את נטרלית?" צחק רומיאו וחיבק אותה , " אני חייב להגיד שהפעם את צודקת במאה אחוז." אמר בשמחה ונישק אותה.

" תראה , כל עוד אני לא חיה באשליות. כשאני איתך , אני מרגישה שהגעתי הביתה." אמרה יוליה נרגשת ודמעות עמדו בעיניה.

" מה עוד?" שאל רומיאו והמתין לתשובה , כשברקע צלצל הטלפון הנייד של יוליה , היא ניגשה לצד וענתה לשיחה.

" איפה את , יוליה?" שאג ג'ו , הוא חיכה לרגע שהיא תגיד שהיא בדרך חזרה לבית.

" למה זה חשוב לך איפה שאני נמצאת?" שאלה יוליה בחרדה.

" אל תיתממי , אני יודע שרומיאו איתך . למה את עושה את זה?" שאל ג'ו , שהיה מוכה מזעם ומכעס.

" אני לא עושה כלום , זה לא פשע שאני מרגישה אהבה. תתחיל להתרגל לזה שאני ורומיאו זוג." אמרה יוליה בשאט נפש.

" מי זה?" ניגש רומיאו ועמד לידה . יוליה הרגישה שהיא לא יכולה לעמוד בלחץ, היא הרגישה שראשה מסתחרר . היא ראתה שחור.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך