פרק 2-נשיקה בסרט הוליוודי

time machine123 06/02/2019 468 צפיות אין תגובות

קרולינה נחתה בשנת 1965.

היא הבחינה במכונית שחורה שחלפה על ידה.

היא ראתה המון מעריצים ומעריצות קופצים על בחור עם שיער בצבע חום שוקולד.

באותו הרגע, קרולינה נמסה כאשר היא פגשה אותו בפעם הראשונה בחייה, את מי שהיה אגדת פופ ידועה במלוא מובן המילה.

היא עדיין חשבה שהיא הייתה בתוך חלום.

קרולינה המשיכה בדרכה בתקווה למצוא את דירתו של אלכסנדר סמית.

היא הייתה בטוחה בעצמה יותר מאי פעם.

והיא רצתה באמת לדעת מי ירה בו.

למה הוא נעלם ביום שהוא היה צריך להתחתן עם חברתו ויטוריה?

זאת השאלה שמאוד הדאיגה אותה רק עכשיו, אולי אימה של ויטוריה ירתה בו , ובגלל זה הוא נעלם.

היא תהתה עם עצמה מה חבריה מההווה עושים בלעדיה.

אוליבר יכול להיות מאוד עצבני בגלל שהוא מאוד כועס עליה.

היא מרגישה שהיא ממש חייבת להציל אותו , לפני שיקרה לו משהו באמת.

אוליבר ממש רתח מזעם ולא ידע מה לעשות עם עצמו.

הוא הסתכל בכל חמש דקות על השעון והוא גילה שאם הוא לא יעשה משהו, אז קרולינה עלולה לעשות מעשה שטות שהיא יכולה להתחרט על כך בכל ימי חייה.

" אני הולך לעצור את קרולינה עכשיו, אנחנו לא יכולים להרשות לה לנסוע בזמן!" קרא אוליבר בנחישות.

" יש לך רעיון יותר טוב , חכמולוג?" קראה מריאנה בציניות.

" אתה עזרת לה בהכנת הסרט הדוקומנטרי, אז זה הכול רק באשמתך!" האשימה אותו לוסיה.

" אז מה נוכל לעשות עכשיו?" שאל אוליבר בייאוש.

" אנחנו הולכים לעצור אותה עכשיו , אנחנו חייבים למנוע ממנה לעשות זאת. לפני שהיא תקדים אותנו ותסע בזמן." אמרה מריאנה בהחלטיות.

מריאנה , לוסיה ואוליבר החליטו באותו הזמן לעצור את קרולינה ולהחזיר אותה באופן מיידי לשנת 2014.

קרולינה נכנסה לדירתו של אלכסנדר סמית בהססנות, היא הבחינה באלכסנדר ובחברתו ויטוריה שוחים בתוך בריכת הזרמים.

היא הביטה בהם במבט מובך ולא אמרה דבר.

ויטוריה התבוננה בו במשך דקות ארוכות.

כשאלכסנדר יצא מן הבריכת זרמים והבחין בקרולינה.

הוא תהה עם עצמו מי זאת האורחת הבלתי צפויה הזאת.

" מי את? למה התפרצת בפתאומיות לדירה שלי? תצאי מפה תכף ומיד לפני שאקרא למשטרה!" קרא אלכסנדר בעצבנות.

" יש לי הסבר! באתי מהעתיד כדי להציל אותך!" אמרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך