פרק 2 – stay stronge

21/01/2013 595 צפיות אין תגובות

למען הפרוטוקול, אני *לא* ידידותית. רק אורי שלי מבינה אותי… אז כשמציגים בפניי מחווה ידידותית, תהרגו אותי, אבל אני לא הכי מתרגשת. אור, שובב שכמוהו, הניח בצד שלי פתק קטן מקומט וכתב בו בכתב עקום –
" אני חושב שהייתה לנו התחלה לא הכי טובה. נתחיל מחדש, סבבה ? קוראים לי אור. איך קוראים לך ? (: "
בחיי, הוא היה *חייב* להוסיף את הסמיילי המטופש הזה ?
כתבתי לו פתק חזרה. ובואו נגיד ככה, אם תמצאו אותו יום אחד חסר הכרה לאחר התקף לב, אל תאשימו אותי.
אני : " תקשיב. אני פה כדי לעבור ת'פאקינג 3 שנים האלה ב low profile, מכיר את המונח ? כן ? יופי. לא ? חבל. וסורי אם אני פוגעת אבל הכי לא בא לי להתחבר עם איזה רודף שמלות שהשיא של היום מבחינתו זה לראות למישהי ת'תחת. no thank hunny. "
העברתי לו את הפתק בחיוך מלגלג. למה כבר אפשר לצפות מנערה חיננית שכמוני ?
להפתעתי, אני מוכרחה לציין, אור לא ברח בצרחות ולא דרש מהמורה להעביר אותו מקום בטענה שאני פסיכית לגמרי. הוא החזיר לי פתק ! עם תשובה ! אמיץ הנער.
אור : " אויש נו באמת, אל תמכרי לי את הקלישאות האלה של 'אל תתקרב אליי, אני משוגעת'. אחותי כזאת ותאמיני לי, זאת הצגה. את תביני אתזה. רוצה ת'זמן שלך להתרגל באיזי ? בכיף. לא רוצה להתרגל ? בכיף כפליים. רק אל תבואי אליי אחר ותבכי לי שצדקתי. מוכר לך ? עכשיו, לגבי היום בבוקר, זה סתם קטע להתחיל איתך. כן, לא נבהלתי מהמראה הגותי שלך. לדעתי זה מגניב. קחי אתזה בקלות, hunny. לא מה שציפית לקרוא ? חבל. אם לא באלך, בכיף. אני לא ארדוף אחרייך ולא כלום. צ'או מותק. "
קראתי את הפתק, המומה. הוא הראשון שהתעמת נגדי ! הראשון !! בצלצול הוא רק קם, חייך לעברי חיוך של 'אהא ! גיליתי ת'חולשה שלך', ונעלם לו. שיהיה, מה אכפת לי. רגע אחד… לאן כולם נעלמים ? הסתכלתי במערכת שעות שהייתה תלויה מעל הלוח וראיתי את מה שלרוב הבנות בעולם זה סיוט – ספורט. או איך שהמורים קוראים לזה – חינוך גופני. פאק, היה צריך להביא איזה תלבושת ספייר או משהו ? יופי אמא, את פשוט גאון. מכל ההזהרות וכל האיחולים וכל ההרצאות, דווקא את זה שכחת ? תודה, באמת תודה. בכעס ועצבנות קמתי מהכיסה והלכתי אחרי הכיתה למה שנקרא, כנראה, אולם הספורט. כן, כל הקלישאות של חבל מהתקרה ומזרונים וטבעות וסלים וכל החארטה נמצא שם. וגם, כנראה, המורה החדש שלי, שעמד ברוב תפארתו באמצע האולם עם טי-שרט אפורה מכוערת, מכנסיים-יותר-מידי-קצרות-וגורמות-להתקף-לב בצבע כחול, ות'משרוקית המסריחה הזאת בפה שלו.
shit .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך