פרק 3 – stay stronge

21/01/2013 672 צפיות אין תגובות

המאמן פירון : " קדימה 'חת שתיים ! 'חת שתיים ! אני רוצה לראות אתכם מזיעים ! "
לא שאני מתלוננת אבל המורים לא אמורים להוות לנו מודל לחיקות או משהו כזה ? 'חת שתיים ? באמת ? תיכון חדש, ילדים חדשים, מורים חדשים, מוזריות חדשות. ישבתי על הספסלים, מהסיבה הברורה והיחידה ש – אין לי בגדי החלפה. המאמן כנראה הבין לליבי, משום שהוא נתן לי לא להשתתף השיעור.
המאמן פירון : " אבל, " טרח להזכיר, " שלא תתרגלי, שמעת אותי ? "
כן כן, משתגיד. ישבתי בשילוב ידיים, מסתכלת בהנאה על כל 28 התלמידים שרצים בקושי. אני ממש יכולה לשמוע את המחשבות של כולם מסננים לעברי קללות על זה שהם נדפקו. משום מה, ותקראו לי bitch מבחינתי, יש בזה משהו מספק, משביע רצון. לראות אחרים סובלים עושה לך טוב בלב. הומור בריא לא יזיק לאף אחד. חוץ ממני ישבה על הספסלים עוד מישהי. כנראה גם היא מנסה להתחמק מהשיעור. למרות שמשום מה, היא לא נראית לי חדשה. קלטתי אותה שולחת נשיקה באוויר לאיזה בחור, והוא "תפס" את הנשיקה והצמיד אותה ללב שלו. 10.2 בסולם קיטשיות. שיא חדש. ראיתי אותה בוחנת אותי, מכף רגל ועד ראש. כנראה שעם חולצה ארוכה שחורה עם גולגולת באמצע, סקיני ג'ינס כהה כהה ונייק שחורות שחוקות, לא כל כך הרשמתי אותה ככה. לא שאכפת לי. אחרי שהיא סיימה לגכח לעברי על הלוק החיצוני שלי, החלטתי גם אני לסרוק אותה. היא לבשה חולצה סגולה-בהירה קצרה, מיני וורוד ונעלי בובה סגלגלות עם פפיון סגול. אהא, ממש מה שהייתי בוחרת ללבוש, מותק.
המאמן פירון צעק לנו מקצה האולם : " אתן שתיכן, גותיה וילדה של אמא, צעדו לפה ! "
צעק ? יותר נכון להגיד שאג. והוא באמת קרא לי עכשיו גותיה ? יופי לי, שם חיבה נוסף לרשימה. גררתי רגליים לעברו, מותשת ממחשבות. נראה היה שגם לסנובה הזאת לא היה כוח להתמודד איתו. פשוט הלכנו באיטיות, בדממה, זו ליד זו, עד שהגענו אליו.
המאמן פירון : " אתן מפריעות לתלמידים לרוץ. את, ילדה של אמא, עם הפלרטוטים המגעילים שלך, ואת גותיה, עם המבטים המוזרים האלה שלך. מה אני עושה עם שתיכן ? "
באתי לפתוח את הפה בשביל למצוא תשובה שנונה, אבל, הפלא ופלא, 'ילדה של אמא' כבר מצאה את התשובה לפניי. מי היה מאמין ? (אני).
ילדה של אמא : " המאמן פירון. אני אישית חושבת שאתה צריך לתת לנו אישור להשתחרר לבחוץ. אתה מבין, פה אנחנו סתם יושבות ומתבטלות, בחוץ לפחות נוכל להתחמם מהשמש המזינה של תחילת ספטמבר, לא כן ? "
הופתעתי. ידעתי שהיא תתחנף, לא ידעתי עד כמה. ראיתי על פניו של המאמן שהוא חושב על זה. ילדה של אמא שלחה לעברו פני כלבלב מתחנחנים, ובסוף הוא הסכים.
המאמן פירון : אבל אם תופסים אתכן ומענישים אתכן, אני אכחיש ואגיד שבכלל לא נכנסתן לשיעור שלי, ברור ? "
ילדה של אמא הנהנה נמרצות.
המאמן פירון : " ומה איתך, גותיה, מסכימה ? "
אני : " ברור המאמן, לא ניתפס. "
המאמן פירון : " טוב, אני מניח שזה בסדר. עכשיו תעופו לי מהעיניים !! "
ילדה של אמא נבהלה וברחה, אני קדתי בפניו קידה כזאת מפעם, חייכתי חיוך מזוייף ויצאתי החוצה. מחוץ לדלת יכולתי לשמוע את המאמו צועק –
" זה לא היה כזה מצחיק, תפסיקו ! על זה תקבלו עוד 3 סיבובי ריצה !! "
שמעתי רק עוד את קריאות האכזבה והבוז של חבריי לכיתה, והתרחקתי משם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך