תודה לכל הקוראים והמדרגים אוהבתתתתת

פרק 4: מלאך או שטן?

08/03/2019 546 צפיות 2 תגובות
תודה לכל הקוראים והמדרגים אוהבתתתתת

התיישבתי על ידו ולפני שהוא בא לספר לי משהו שאלתי אותו "ליפני שתתחיל לספר לי קודם כל אני רוצה לדעת את שימך" אמרתי לו, והוא ענה לי: "דין" "טוב אז דין אתה יכול לספר לי מה הולך כאן?" "טוב אז את רואה את כול האנשים האלה עם הכנפיים? אלה עם הכנפיים הלבנות וההילה מעל הראש אלה המלאכים ואלה עם הכנפיים השחורות והקרניים הם שטניים ואנחנו נמצאים במקום שבו מלאכים ושטניים יכולים לחיות ביחד מה שבדרך כלל לא קורה" הוא ענה לי וצחקתי לו בפרצוף הוא ענה "על מה את צוחקת הכל נכון….טוב תישמעי עד הסוף ותביני".
"זה אולי ישמע מוזר אבל זה לא הכול, אנחנו כרגע נמצאים בעבר".
רגע רגע בעבר? מה זה אומר? מה הולך פה אבל אם אנחנו באמת בעבר וכל מה שהוא אומר נכון… אז זה אומר שיכול להיות שהילד שפה לידי הוא זה שמשבש את העבר או מה שהקול ההוא לא אמר…אני חושבת לעצמי.
"בעבר? למה אנחנו בעבר?" שאלתי אותו ואז הוא הסיט את מבטו והחל להסס ואז ענה "זהו אמרתי לך מספיק עכשיו תגידי לי את מה את יודעת!" התחלתי לחשוב שזה אולי הוא הילד שמשבש את העבר ואז אמרתי לו "כל מה שאני יודעת זה שיש מישהו שמשבש את העבר וכל מה שסיפרת לי" ואז הוא הוריד את מבטו כלפי מטה והתחיל למלמל כמה דברים "עבר?, משבש?, היא התכוונה אליי?"
כמו שחשבתי זה הוא שמשבש את ההיסטוריה אבל איך? למה?, טוב כנראה שאני חולמת אבל לא נורא נזרום עם החלום.
טוב אז אם חושבים בהיגיון אנחנו בעבר שיש בו מלאכים ושטניים ויש מישהו שמשבש את העבר שכנראה שזה הילד שלידי "הבטחת לי שאם אני אספר לך מה אני יודעת אז אתה תספר לי עוד"
"בסדר בסדר, מה שאני הולך להגיד לך עכשיו ישמע לך ממש מופרך אבל גם אנחנו חלק מהאנשים פה אני שטן ואת מלאכית", זה דווקא לא נישמע לי כבר ממש מופרך ויותר מזה אפילו הגיוני אם הוא זה שמשבש את העבר ואנחנו נמצאים במקום עם מלאכים ושטניים והוא שטן ואני מלאכית זה כבר יותר הגיוני לי.
אבל למה למה אני מרגישה ממש בטוחה איתו למה אני לא מפחדת ממנו למרות שהוא שטן ועוד אויב שלי.
ביזמן שאני שקועה במחשבות הוא לחש לי באוזן "אני מבטיח לך שאם תשתפי איתי פעולה אני מבטיח לך שלא אפגע בך ואגן עלייך" ואני התחלתי להסמיק אני ממש רוצה לשתף איתו פעולה אבל אני לא יודעת אם להקשיב לראש או ללב?


תגובות (2)

תמשיכי עוד היום, אם את יכולה

08/03/2019 12:56

    קודם תודה על שאת מתעניינת בספר שלי זה ממש משמח אותי שיש אנשים שמעונינים בספר שלי אבל הפרק הבא הוא הפתעה ;) חכי למחר אוהבתתתתת

    08/03/2019 13:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך