חיוכים
נכתב על אהבה שלעולם לא תקרה בשבילי כל הזכויות שמורות, אשמח לתגובות הערות והארות! שבת שלום:)

פשוט יפהפה

חיוכים 02/09/2016 695 צפיות 2 תגובות
נכתב על אהבה שלעולם לא תקרה בשבילי כל הזכויות שמורות, אשמח לתגובות הערות והארות! שבת שלום:)

אתה פשוט יפהפה, איני מסוגלת להסביר לך כמה.
שום מילה, שום תמונה, שום ציור שום דבר לא יכול לתאר אותך. את ההרגשה להיות במחיצתך. הרגשת התעלות, אור, משהו אמיתי כל כך בחיים עטופי שכבות. הפחד שהכול עומד להיגמר, שהרגע הולך ואוזל ואתה חומק אל עבר ההרפתקה הבאה.
כי כזה אתה, כל כולך נתון היכן שאתה נמצא, מיליוני גלגלים בראשך מסתובבים, עובדים קשה כדי להבין את הכול ואת כולם. ההיכרות איתך היא חוויה בפני עצמה כמו לקרוא ספר ולהיקשר, לשמוע מוזיקה ולזמזם, לשמוע בדיחה ולחייך. היא נוגעת בכל חלק וחלק בנשמתי.
אני חסרת מילים, רוב הזמן, מצטערת עוד לא נתקלתי במישהו כמוך וזה מבלבל אותי. אני רוצה כל כך להתקרב אבל האם זה שווה כשתתרחק?
כי כזה אתה, לא נשאר באותו מקום, ממשיך להרפתקה הבאה ללמוד על מה שמסביב, עם מי שמסביב ועל הכול. טועם כל מה שאפשר מהעולם הגדול הכול מתוך הידיעה שאתה אדם כל כך קטן.
אתה שוכן בעולם כפי שהעולם שוכן בתוכך, והו זה פשוט יפהפה.


תגובות (2)

הקטע הזה הוא פשוט יפהפייה! יש לך כתיבה מקסימה ונוגעת, נשאבתי ממש.. =)

04/09/2016 20:31

תודה רבה❤️

23/10/2016 14:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך