פתאום אהבה -פרק 4.

author1 31/10/2019 597 צפיות תגובה אחת

״חתיכת אדיוט ,אני אשבור לך עצם עצם בגוף אם בגללך הכל יהרס,שמעת אותי?״ היא צעקה עליו בזמן שהיא תופסת בחולצה שלו ומקרבת אותו עלה,כדי שיבין אותה עוד יותר.
״תרגעי,אולי תשחררי אותי כדי שאני אסיים להעמיס..?״ עומר אמר לה וניסה להרגיע אותה הוא לגמרי פחד ממנה,
הוא לא חשב אף פעם שבחורה יכולה להפחיד אותו ככה,אבל היא לגמרי הצליחה.
״אדיוט״ היא אמרה לו בכעס ושחררה ממנו אחיזה,שראתה שהוא כבר נוטף זעה מרוב לחץ ממנה.
״מאיפה את יודעת שהם יודעים?״ עומר שאל בסקרנות בזמן שהוא מכניס ארגז נוסף לרכב.
״יש לי את המקורות שלי..״ היא השיבה לו בזמן שהיא מביטה מסביבה ,
מנסה לראות אם יש איזה רכב באזור בזמן שעומר מעמיס את הארגזים לרכב מהמחסן הנטוש.
״את שומעת את זה?״ עומר שאל אותה פתאום בדאגה כשהוא שמע צליל רחוק שמתחזק לאט לאט.
״זה סירנה אלכס!״ עומר אמר לה ובעט בעצבים באחד הארגזים
״זה לא הזמן להשתגע ,תזיז תתחת שלך ותכנס לרכב.״
היא ציוותה עליו בזמן שהיא מנסה לא להלחץ מהמצב בעצמה.
היא נכנסה לרכב במהירות
בזמן שעומר זורק את הכפפות החד פעמיות שלו שאיתם עבד בשביל שלא יהיה סימנים ,לתוך המחסן ונכנס אחרה לרכב .
״אני שומע אותם הם קרובים.״ עומר אמר לה בדאגה בזמן שדפיקות הלב שלו גברו יחד עם קול הסירנה שמתקרבת,
תוך כדי שהוא מעיף מבט מדי פעם כדי לראות שאין אולי מישהו מאחוריו.
״מעולה,אז תחגור.״ אלכס אמרה לו בחיוך ולחצה על הגז עד הסוף.

״יש מצב שאת מביאה לי מסטיק מהתא כפפות?״ מאיר ביקש מגלית בזמן שהם נסעו בניידת לכיון המחסן.
״מסטיק,בזמן עבודה?״ גלית שאלה אותו בעקיצה
והתקופפה כדי להוריד את ראשה לחפש מסטיק.
בזמן הזה מאיר התפלל שהיא לא תרים את ראש לפני שהמכוניות תעבור.
לפתע הוא ראה את המכונית הלבנה מתקרבת במהירות ממולו בנתיב ההפוך
והוא ישר זיהה את הבחורה נהגה מרחוק.
״זה כנראה בפנים,תחפשי בפנים יותר..״ הוא אמר לגלית בלחץ מוודא שהיא תשאר לא מרוכזת לעוד כמה דקות.
ואז זה קרה,המכונית שלה עברה מולו והמבטים שלהם נפגשו .
כשהם הסתכלו אחד על השני זה היה נראה כאילו העולם עצר לרגע,וכל שנייה נהפכה להיות כמו דקה.
״לא ..אין.״ גלית אמרה והתיישרה שוב בדיוק בשנייה שהמכוניות הלבנה נעלמה מהאופק מאחוריו.
מאיר לקח נשימה עמוקה לרגע ועצם את עיניים שלו לשנייה,
כדי לעכל עד כמה קרוב זה היה לרגע.
״הגענו..״ גלית אמרה לו לפתע והצביעה לו על מחסן ישן ועשוי כולו מעץ באמצע שום מקום.
״את בטוחה שזה פה?״ הוא שאל את גילת בחשש כשהם יצאו מהרכב והתקרבו לכיון המחסן.
״תפתח ,אני סופרת לך לשלוש״. גלית אמרה לו שהם צעדו לכיון המחסן בזמן שהיא שולפת את האקדח שלה מהנרתיק האחורי.
״אחד..שתיים..״ היא כיוונה את האקדח לכיון ההדלת בזמן שמאיר מחזיק ביד את הדלת ומקווה שהם הספיקו לרוקן הכל.
״שלוש״ היא אמרה לו ומאיר פתח את הדלת במהירות.
אפשר לחזור לנשום, מאיר חשב לעצמו ,
כשהוא ראה את המחסן ריק לגמרי.
״אני לא מאמינה..״ גלית אמרה לו והורידה את האקדח כשנגלה לפניה המחסן הריק.
״אני לא רוצה להגיד לך אמרתי לך,אבל אמרתי לך..״ מאיר אמר לה ,מנסה להסתיר את השמחה שלו.
ונזכר שלפני כמה שעות בתחנה הוא ניסה להוריד אותה מהרעיון.
״זה לא הגיוני,הם היו אמורים להיות פה עם הסחורה..״ גלית אמרה לו בזמן שהיא עשתה סיבוב במחסן הקטן ,מחפשת רמזים נוספים.
אבל מאיר לא הקשיב לה ,הוא היה מרוכז בכלל במשהו אחר ,
בכפפות החד פעמיות הלבנות שנבלעו בתוך הרצפה הלבנה שבמקרה הוא קלט אותם.
״איך זה יכול להיות שהם תמיד צעד אחד לפנינו..״ גילת אמרה לו בסקרנות כשהיא עם הגב עליו בזמן שמאיר פוסע באלגנטיות לעבר הכפפות שהיו מטר ממנו ,
מקווה שגלית לא תגלה אותם גם.
״מאיר?״ היא התסובבה פתאום עליו כשהוא לא ענה לה.
״מה?״ הוא שאל אותה בתמימות והפסיק לפסוע כשהכפפות צעד וחצי ממנו.
״אתה בסדר?״ שאלה אותו בדאגה.
״כן..אני רק חושב שזה היה בזבוז זמן גדול לבוא לפה..״ הוא אמר לה בזמן שהלב שלו דופק במהירות כשכפפות נמצאות ממש לידהם.
״אין פה מצלמות אבטחה?״ הוא שאל אותה בסקרנות , מנסה לכיוון אותה להסתכל למקום אחר ,
בזמן שהוא מרים את הכפפות במהירות ומכניס לכיסו האחורי של הג׳ינס,
ודוחף אותם עמוק לבפנים כדי שלא יבלטו.
״כלום.. אבל זה לא היה בזבוז זמן אני יודעת את זה,״ היא אמרה לו והסתובבה עליו חזרה.
״למה?״ הוא שאלה ושילב את ידיו בסקרנות.
״כי זה ברור שהם יודעים שאנחנו על הזנב שלהם,למרות שהם נצחו הסיבוב ,
לפחות הצלחנו להפחיד אותם קצת והם הבינו שאנחנו קרובים.״ היא אמרה לו בזמן שהיא מעיפה מבט אחרון על החדר מנסה לסרוק אותו פעם אחרונה.
״שאני אשלח לפה את המזפ לקחת אולי טביעות אצבעות ,שעשו סרקה על המחסן.״
הוא שאל כדי לנסות להרגיע אותה שתחשוב שהוא איתה בכלל לא חשוב על זה שהוא גנב ראיה.
״אני בספק אם נמצא משהו,הם חכמים מדי הם כנראה השתמשו בכפפות,תשלח לפה שתיים מהצוות , שיש פה כמה בתים בדודים קרובים לפה..שהצוות יברר אם הם ראו אנשים נכנסים ויוצאים מהמחסן הזה בזמן האחרון..״ גלית אמרה לו כשהם יצאו מהמחסן.
״אני חותך הביתה ,כבר זריחה״ מאיר אמר לה בזמן שהוא חושב על מקום טוב לכפפות.

״רגע״ מאיר קרא כשהוא שמע דפיקות חזקות בדלת
,הוא לבש את הבוקסר שלו בזריזות ופתח את הדלת.
״היי..״ אלכס אמרה לו בחיוך כשהיא נשענת על המשקוף לבושה במעיל שחור ארוך ונעלי עקב אדומות,
שיערה השחור היה מסודר ומונח באופן מושלם על כתפייה .
אבל השקיות מתחת לעינים הסגרו את זה שהיה לה לילה ארוך.
״מה את עושה פה?״ מאיר אמר לה ונאנח מנסה להתעלם מיופה שסינוור אותו.
״באתי להגיד תודה,אפשר להכנס..?״ היא שאלה אותו בחיוך חושני.
״האמת שאני בדיוק בדרך לישון..״ הוא אמר לה בעייפות ,
בזמן שהוא בגרד בעורפו כשהיא התעלמה ממנו לחלוטין ונכנסה לדרתו .
״את לא עייפה?,אני מנחש שהיה לך לילה קשה..״ מאיר רמז לה בזמן שהוא סוגר את הדלת אחריה.
״איפה הכפפות?״ היא שאלה אותו במהירות כשהיא מחליטה שאין לה כוח למשחקים.
״אין לי מושג על מה את מדברת..״ הוא אמר לה בקשיחות.
״הילד הדביל שכח שם כפפות,תביא לי את זה ,אני מעדיפה שזה יהיה אצלי״ אלכס אמרה לו בקשיחות גם.
״ולמה נראלך שאני אסתכן ואקח את הכפפות?״ מאיר שאל אותה והתקרב עלה עוד,
הוא הרגיש משיכה עלה שהוא לא יכל להסביר.
״כי אני יודעת שלא היית מסכן אותי ומשאיר את זה שם.״ היא אמרה לו והתקרבה עליו גם עד שהם היו קרובים מאוד.
לפתע אלכס התחילה לפתוח את הכפתורים של המעיל שלה עד שהוא נפל מעל כתפיה לגמרי
היא לא לבשה כלום מתחת,מה שגרם למאיר לעביר מבט לאורך כל גופה מדמיין איך היה מעביר את ידו בין השדיים שלה ומלטף אותה לאחור כל גופה בעדינות.
״אני חושב שאני אשאיר את הכפפות האלו אצלי.״ מאיר אמר לה באותה קשיחות לאחר שהתאפס על עצמו ,כשהבין שאסור לו ליפול למלכודת שלה שוב.
״טעות גדולה.״ היא אמרה לו בחיוך צדדי והפילה אותו על הספה שהייתה מאחוריו והתיישבה עליו.
״מה את עושה?״ מאיר שאלה והביט בתוך עינייה למרות שידע בדיוק מה היא זוממת.
אלכס לא אמרה דבר .
היא רק נישקה אותו נשיקה ארוכה שכללה בתוכה גם לשון בזמן שהיא לוקחת את ידיו ומניחה אותם על המותנים שלה.
״לאיפה עברתם את הסחורה?״ מאיר שאל אותה בסקרנות ,מנסה להוציא ממנה מידע כשהוא עצר את הנשיקה והצמיד את המצח שלו לשלה.
״איפה הכפפות?״ היא שאלה גם היא בסקרנות, ומאיר לא ענה לה הוא רק הקריב את ראשו לצווארה בזמן שהוא מחלק לה נשיקות קטנות לאורך הצוואר תוך כדי שהאלכס רוכבת באיטיות מנסה להרגיש את הזקפה שלו מתחתיה.
״למה לקחת את הכפפות?״ אלכס שאלה אותו כשמאיר הפסיק בין נשימה לנשימה שלה.
״אמרת בעצמך..״ מאיר אמר לה ועצר לרגע והפך אותה על הספה בזמן שהוא עולה מעלה.
״אני לא אתן לדבר לסכן אותך..״ הוא לחש לה באוזן מה שגרם לגופה של אלכס לרעוד.
וחזר לתת לה נשיקות קטנות על גופה רק שהפעם הוא מתקרב לאט לאט לכיוון הכוס. בזמן שאלכס מקפלת את גופה שנגע בעור הבד הקר של הספה
״אז תביא לי את זה.״ היא אמרה לו פתאום כשמאיר היה קרוב לכוס שלה .
מאיר לא אמר דבר ,הוא רק העביר את ידו לאורך הכוס שלה מה שגרם לאלכס לגנוח בחוזקה,היא התגעגע למגע ידו.
״פשוט תגידי איפה זה?״ הוא העלה את ראשו חזרה העלה, בזמן שהוא מכניס אצבע אחת לתוכה מרגיש איך היא רטובה לגמרי.
ואלכס העבירה את ידה בשיער שלו רומזת לו שישתוק.
״בחלומות שלך.״ היא אמרה לו ונישקה אותו נשיקה רטובה בזמן שמאיר משחק עם האצבעות שלו בתוכה.
״את יודעת שבסוף נמצא אותכם״ מאיר הרגיש צורך להזהיר אותה כשאלכס עצרה את הנשיקה כדי להסדיר נשימות.
״אל תשכח אז לבוא לבקר אותי בכלא טוב?.״ היא אומרת לו בחיוך ומאיר חייך מיד אחרה חוזר לנשק אותה שוב.


תגובות (1)

יפה מאוד תמשיכי

31/10/2019 13:54
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך