פתאום אהבה-פרק 5.

author1 07/11/2019 576 צפיות תגובה אחת

״אחממ״ גבריאל גיחך בגרונו כשניסה ליצור רעש בקבלה כדי שנטלי תתעורר.
אך זה לא ממש עזר, נטלי הייתה שקועה עמוק בשינה שלה בזמן שהראש שלה מופנה למעלה עם פה פתוח .
״אחממ״ גבריאל ניסה חזק יותר ,אבל ללא הצלחה ,
כשהבין שאין ברירה הוא פשוט הפיל באלגנטיות שלט של המזגן לריצפה ,
ונטלי פקחה את עינייה במהירות בבהלה .
״בוקר טוב.״ גבריאל אמר לה בחיוך ,
בזמן שנטלי ממצמצת בעינייה שמנסות להתרגל לאור החזק במשרד.
״בו..בו..בוקר טוב״ היא אמרה לו בקול עייף בזמן שהיא מסדרת את השיער שלה טיפה שהתבלגן בשינה.
״האמת שלא ממש בוקר כבר צהריים עכשיו..״ גבריאל אמר לה בזמן שהוא מנסה לשדר סמכות .
״כן..אני פשוט אבדתי תחושת זמן..״ נטלי אמרה לו ושיפשפה את עינייה כדי שתראה כמה שיותר ערנית.
״לא לעניין בכלל נטלי..״ גבריאל מילמיל לה בעצבים.
״סליחה?״ נטלי שאלה אותו כשהיא שמע אותו ממלמל משהו .
״את לא נרדמת פה באמצע עבודה.״ גבריאל אמר לה בקול עצבני.
״האמת שאני לא עובדת פה,זה המעורבות שלי..״ נטלי אמרה לו בניסיון להתחכם איתו.
״תתאפסי על עצמך.״ הוא אמר לה בקרירות והתקדם משם לכיון היציאה מהבניין בזמן שנטלי נשארה המומה.
כשהיא לא הבינה לאיפה גבריאל של אתמול נעלם.
״מה שכחת ?״ היא שאלה אותו בציניות כשגבריאל עשרה פרסה פתאום וחזר עלה.
״שתיי דברים.״ הוא אמר בטון של התחלה של פקודה.
״דבר ראשון ציון שבח על היותי שחקן ברמה של מביישת את לאונרדו דקפריו.״ גבריאל אמר לה בחיוך כשהוא מנסה להרגיע אותה .
ונטלי גילגלה עיניים בכעס כשהיא לא מאמינה על עצמה שנפלה בפח שלו.
״ושתבואי איתי לאכול ארוחת צהריים..״ גבריאל אמר לה בחיוך בזמן שהוא דוחף את ידיו עמוק לכיסים שהוא מחכה לתשובה ממנה.
״מה?״ גבריאל שאל אותה בסקרנות כשהוא ראה שנטלי בוחנת את המצב ולא אומרת כלום.
״אתה הזמנת אותי לדייט?״ נטלי שאלה אותו בחשדנות.
וגבריאל פרץ בצחוק.
״אני?אותך?לדייט?,אני עדיין הבוס של כל הדבר הזה ,את זוכרת?״ הוא אמר לנטלי בזלזול בזמן שהוא מצביע עם ידו לגבי הבניין מסביב.
״כן..בטח..ברור״ נטלי אמרה לו בחיוך מאוכזב בזמן שהיא חושבת לעצמה עד כמה טיפשה יצאה.
״אז את באה או שיש לך עוד איזה שנצ לדפוק?״ גבריאל עקץ אותה בחיוך בזמן שהוא מתקדם לכיון היציאה כדי לזרז אותה.

״אני לא מאמין שאנחנו עושים את זה״ גבריאל אמר לנטלי מתוסכל כשהם ישבו על שולחן בר.
״תפסיק להיות דרמטי,תפתח ״ נטלי אמרה לו בחיוך מנסה להרגיע אותו ולשכנע אותו לפתוח את המגש הלבן שלפניהם .
״ אני לא נוגע בזבל הזה אין סיכוי.״ גבריאל אמר לה והזיז את המגש ממנו לכיוונה ,רומז לה שהתענוג כולו שלה.
״אני לא יודעתי שיש בך צד מפונק״ נטלי אמרה לו בעקיצה ופתחה בעצמה את המגש הפיצה הרותחת והשומנית,
בזמן שהיא נזהרת שלא להכוות ממשולש הפיצה שהיא מחזיקה בידה .
״אני לא! פשוט מי שטעם פיצה אמתית בחיים לו,לא יכול להגעת בדבר הזה אחרי זה..״ גבריאל אמר לנטלי כשהוא חווה תחושת גועל בזמן שהוא מביט על הפיצה המלאת שמי שנטלי אוכלת במהירות.
״רגע,אתה מתנשא עלי?״ היא שאלה וקימטה את מצחה בזמן שהפה שלה מלא בגבינה של הפיצה,היא לגמרי קמה רעבה מהשינה.
״ברור,חשבתי שזה היה ברור מספיק..״גבריאל אמר לה בפרצוף מתנשא ובחיוך.
״רגע אז מה תאכל אתה?״ נטלי שאלה אותו פתאום כשקלטה שהיא מפרקת חצי מגש שגבריאל בכלל לא אוכל.
״זה בסדר,זה גם ככה נראה שאת אוכלת בשביל שנינו..״ גבריאל אמר לה בחיוך מוקסם מכך שהיא אוכלת בלי לדפוק חשבון.
הוא מת על זה שהיא לא מבקשת להזמין סלט או משהו.
״צמיד יפה..״ גבריאל אמר לה בזמן שהוא קלט פתאום את הצמיד זהב הטהור שבידה.
״זה חדש?״ הוא שאל אותה וקימט את מצחו מסקרנות ,
חושב לעצמו איך הוא לא שם לב לזה קודם.
״כן,אחי שלי קנה לי את זה״ היא אמרה לו וניקתה מהפה שלה את הפרירורים.
״אני יכול לראות מקרוב?״ גבריאל שאל אותה בסקרנות כשהוא החליט להבחון את זה עוד יותר.
״למה?״ היא שאלה אותו בחשדנות כשהיא ראתה שהוא מתעניין.
״לא משהו מיוחד.״ גבריאל משקר לה בזמן שנטלי מורידה את הצמיד מידה ,ומניחה אותו על השולחן ומקריבה אותו לגבריאל.
״ואוו״ גבריאל מלמל לעצמו כשהוא הניח את הצמיד מול השמש וראה את הברק שלה מולו.
״מה יש?״ נטלי שאלה אותו במהירות ומתקרבת עליו לראות מה הוא מצא בצמיד.
״סתם..פשוט זה צמיד ממש יקר.״ גבריאל אמר לה בזמן שהוא מסובב את הצמיד מול השמש כדי לבחון אותו מכל הצדדים
״כמה יקר..?״ נטלי אמרה לו פתאום כשהיא מנסה להבין לאיפה גבריאל חותר,
״בן כמה אח שלך?״ הוא שאל את נטלי והחזיר לה את הצמיד לידה.
״בגילי,אנחנו תאומים.״ נטלי אמרה לו וחזרה לשבת על הכיסא שלה.
״פליז אל תגידי לי יש עוד אחד כמוך בעולם.״ גבריאל ניסה להעביר נושא באלגנטיות וגם להצחיק אותה על הדרך .
״מה הסיפור עם הצמיד?״ נטלי שאלה אותו בקרירות רומזת לו שהתרכז בנושא.
״תראי אני לא רוצה להתערב לכם במשפחה אבל .. אם אחיך בן 17 כנראה שמשכורות גבוהות הוא לא מרוויח או שהוא בכלל לא עובד..״ גבריאל ניסה להסביר לה בברור ואבל נטלי לא ממש הבינה למה כל הקדמה הזאת..
״הצמיד הזה יקר מאוד,אני לא בטוח שאח שלך יכול לרשות לעצמו לקנות את זה..״ גבריאל ניסה לרמוז לה בעדינות בלי לפגוע בה.
״מה זה אומר..?״ נטלי שאלה אותו בזמן שאני מנסה להדחיק את הרמזים ממנה ,
למרות שבטוח תוכה היא יודעת את התשובה.
״שהוא גנב את זה..״ גבריאל אמר לה כאילו זה ברור מאליו.
״את בסדר?״ גבריאל שאל את נטלי שנשארה בהלם מהתשובה שלו.
״כן..אני פשוט..״ נטלי התחילה לגמגם בזמן שהיא מביטה בצמיד בידה אבל הצילצול בטלפון של גבריאל עצר אותה לרגע.
הודעה מאדם:
/אנחנו צריכים לדבר,עכשיו!.איפה אתה?/
״אוי שיט״ גבריאל אמר בבאסה והראה לנטלי את ההודעה בחיוך עצוב.
״נמשיך את ההארוחה שלנו בפעם אחרת אוקי?״ גבריאל אמר לה בחיוך עצוב בזמן שהוא נעמד על רגליו וסוגר כפתור אחד בחליפה שלו.
״אוקי..״נטלי אמרה לו בשקט.
״את בטוחה שאת בסדר?״ גבריאל שאל אותה כשהוא ראה שהיא עדיין קצת בהלם.
״כן בטח..״ היא אמרה לו ונסתה להתאפס על עצמה.
״את רוצה שאני אקפיץ אותך הבית?.״ הוא שאל בתקווה לצפות לתשובה חיובית כדי להנות איתה עוד שני דקות ,לפני שהוא חוזר ללחצים במשרד.
״אני אחזור באוטובוס זה בסדר..״ נטלי אמרה לו בתקווה שיבין את הרמז שהיא רוצה להיות לבד כרגע.
״אוקי..״ גבריאל אמר לה כשהוא מנסה להסתיר את שהוא התאכזב מכך שהוא לא יכול להסיע אותה הביתה.

כשהיא פתחה את הדלת של הבית היא ראתה את עומר יושב על הספה עם הטלפון שלו היא החליטה לא לדבר איתו ולעלות לחדר שלה.
״אומרים שלום..״עומר אמר לה בעקיצה כשהיא נסתה לברוח לחדר.
״למה חזרת?״ נטלי אמרה לו כשהיא החליטה להתעמת איתו.
״סליחה?״ הוא שאל אתה כשלא הבין את דברה.
״שמעת אותי,למה חזרת ?״ נטלי אמרה לו בכעס והתקרבה עליו.
״זה הבית שלי גם את יודעת..״ הוא אמר לה בזלזול ונעמד על רגליו מולה.
״זה לא ,זה ממש לא ״ נטלי התחילה להגיד בעצבים ולהטיח את אגרופה בגופו.
״אתה לא יכול להופיע פה פתאום לסכן אותי ואת אבא ואת המעט שנשאר לנו.״ נטלי צעקה עליו בזמן שהיא ממשיכה לדחוף אותו .
״על מה את מדברת?״ הוא שאל אותה בכעס והחזיק את הזרוע שלה כדי שהיא תפסיק להתפרע.
״על הצמיד אדיוט,מה חשבת שאני לא אדע..״ היא צעקה עליו ושחררה את אחזתו ממנה.
״אני…״ עומר התחיל לגמגם אבל נטלי עצרה אותו.
״אתה אדיוט זה מה שאתה!,מה נראה לך שתצליח להשיג משהו בחיים עם הגניבות האלו?״ היא צעקה עליו וקרעה את הצמיד מידה כל שכל החרוזים מזהב שלו התגלגלו על הרצפה.
״יש לך מזל שאני לא מספרת לאבא..״ היא אמרה לו בשקט וניסתה לעצור את הדמעות שעמדו בגרון שלה.
״הוא היה משתגע .. הוא..״ נטלי התחילה להגיד לו אבל היא עצרה לרגע ועצמה את עינייה כדי להעצור את הדמעות.
״נטלי..״ עומר קרא לה כשהוא ראה שהיא מתפרקת.
״למה אתה עושה את זה?״ היא אמרה לו בשקט כשהיא פתחה את עינייה ודמעה אחת ברחה מעינה.
״אני מצטער,אני לא יכול להפסיק..״ עומר אמר לה בלחש וניסה לנגב את הדמעה שברחה אבל נטלי העיפה את היד שלו כשהיא שמע את מה שהוא ענה לה.
״נטלי חכי שנייה..״ עומר קרא לה כשהיא התחילה לצעוד במהירות לכיון החדר שלה אבל היא לא התייחסה עליו
היא רק נכנסה לחדר ונעלה את הדלת.

״מה אתה שותה?״ גבריאל אמר בשמחה לעבר אדם שנכנס בסערה עם קלסר בידו למשרד.
בזמן שגבריאל עומד בתלבטות מול ארון השתייה החריפה שלו .
״גבריאל שב שנייה.״ אדם אמר לו ברצינות והתיישב בכיסא מול השולחן של גבריאל.
״אח איך אתה הורס שמחות.״ גבריאל אמר לו בייאוש ונאנח כשראה את הפרצוף שלו.
והתיישב בכיסא המסתובב השחור שלו.
״תראה את זה״ אדם אמר לו בלחץ והגיש לו את הקלסר.
״מה אני רואה פה?״ גבריאל שאל אותו בבלבול כשהוא ראה טבלות ומספרים ודאגרמות בדפים שגרמו לו להסתבך שם.
״דוח הרווחים של השנה.״ אדם אמר בהיסוס.
״מה?זה כבר הגיע?״ גבריאל אמר לו בלחץ והתיישר על הכיסא שלו כשהבין שיש בעיה.
״הם חשבו שכדי שתראה את זה עכשיו,מאשר בסוף שנה שזה יהיה מאוחר מדי..״ אדם אמר לו ודפדף לו כמה עמודים קדימה שיגיע לפואנטה.
״הינה,ירידה של 3% מהרווחים מהשנה שעברה.״ אדם אמר לו והצביע לו על השורת הסיכום של הדוח.
״אוקי,בוא נכנס את כולם, נעשה ישיבה נברר מה היה לא..״ גבריאל אמר לו באדישות .
״תראה,אני יודע שאתה הבוס הגדול,ואתה קובע ומשחקים לפי הכללים שלך..״ אדם עצר אותו לרגע ופתח בהתחנפות קלה.
״אבל תרשה לי לומר לך בתור חבר,ולא בתור השותף שלך להגיד לך שחייבים לעשות משהו.״ אדם אמר לו בתקווה שגבריאל יקשיב לו.
״אתה צריך כסף..״ אדם אמר לו בניסיון שיבין את המצב.
״איזה שטויות לי חסר כסף?״ גבריאל אמר לו בזלזול.
״ממש לא,אבל ההשקה של הרכב החדש עוד כמה שבועות ואם לא תעשה משהו עכשיו,לא נראלי שנגיע לשם בכלל..״ אדם אמר לו וגבריאל נאנח כשהבין את המצב.
״אין לך זמן עכשיו לכנס אנשים,לדון על בעיות,אתה צריך כסף עכשיו ובכמויות גדולות״ אדם אמר לו.
״מאיפה אני אני אשיג כסף עכשיו ובכמויות גדולות,מי כבר יתן לי?״ גבריאל אמר לו בחשש.
ואז נפל לו האסימון שהוא הבין לאיפה אדם חותר.״אין סיכוי״,הוא אמר.
״אתה חייב לנסות ,מתי פעם אחרונה היית אצלו?״ אדם אמר לו בניסיון להגעת בליבו.
״זה איש נורא,אני לא הולך עליו.״ גבריאל אמר לו בביטול.
״זה אבא שלך!״ אדם אמר לו בכעס.
״אני יודע,בגלל זה אני אומר לך שאין סיכוי.״ גבריאל ניסה להסביר לו שזה מקרה אבוד.
״אין לך ברירה,תתניע את הרכב ותסע לבית אבות.״ אדם אמר לו בכעס והניח את המפתחות של הרכב שלו על השולחן.
״אני שונא אותך.״ גבריאל אמר לו ביאוש כשהוא הכריח אותו לעשות את זה.
״גם אני,אבל יש לי משפחה לפרנס ..״ אדם אמר לו ונעמד על רגליו בחיוך מרוצה.


תגובות (1)

מהמם תמשיכי

08/11/2019 14:26
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך