Ozzy1970
אז זה סיפור ההמשך לI Love My Second Cousin, אני מקווה שהוא ייצא טוב כמו הסיפור הקודם ושתאהבו אותו - כמו כן אני אשמח לתגובות ודירוגים כי מעניין אותי מה אתם חושבים.

קבלת השונה – פתח דבר

Ozzy1970 04/05/2016 1124 צפיות תגובה אחת
אז זה סיפור ההמשך לI Love My Second Cousin, אני מקווה שהוא ייצא טוב כמו הסיפור הקודם ושתאהבו אותו - כמו כן אני אשמח לתגובות ודירוגים כי מעניין אותי מה אתם חושבים.

פתח דבר – איך הכל השתנה

חלפה שנה מאז השיחה הגורלית שהייתה לי עם הוריה של אלינור, מאז הם אישרו לנו להיות יחד.
אבל במשך הזמן הזה לא קרו הרבה דברים, לפחות לא כמו מה שתתארו לעצמכם, לא סיפרתי לאף אחד, אף אחד לא דיבר איתי על זה ואפילו עם אלינור עצמה היה לי קשה להיפגש – בעיקר התכתבנו בווטסאפ.
במשך אותה שנה האהבה שלנו נשמרה בסוד והייתה על אש קרה, זה היה מאוד קשה לראות את זה ולחוות את זה אבל זה מה שהיה צריך לקרות, אולי זה מה שהיה יותר טוב לכולם.
כי מה שבטוח זו העובדה שאם כולם במשפחה יידעו ייווצר בלגאן אחד גדול, סכסוכים וצרות זה הדבר האחרון שאני צריך כרגע, ועוד דבר, אני חייב לפגוש את אלינור, אני מתגעגע אליה ואני רוצה אהבה – הייתי צריך לדעת שזה יהיה כל כך קשה להיפגש עקב המרחק בינינו אבל זה לא גורם לי להתרגש, זאת מכיוון שאני יודע שכך או כך אני והיא עומדים להיפגש ואיש לא יוכל למנוע את זה, זה בטוח…


תגובות (1)

המשך

04/05/2016 16:07
סיפורים נוספים שיעניינו אותך