נערה, סתם נערה.
אני יודעת שאני כנראה אספוג המון ביקורת בגלל שאני אחרי הכל לא מבינה כל כך חצי ממה שכתבתי. למה כתבתי את זה אז? אני לא יודעת... מוזה.

קצת על א-מיניות

נערה, סתם נערה. 02/03/2018 1061 צפיות 2 תגובות
אני יודעת שאני כנראה אספוג המון ביקורת בגלל שאני אחרי הכל לא מבינה כל כך חצי ממה שכתבתי. למה כתבתי את זה אז? אני לא יודעת... מוזה.

(הסיפור מסופר על ידי דמות שאינה קיימת במציאות)
קודם כל לאנשים שנכנסו לסיפור כדי לבין מה לעזאזל זה א-מיניות, הנה הפירוש של וויקיפדיה:
"אָ-מִינִיּוּת, או אָסֶקְסוּאָלִיּוּת, היא חוסר משיכה מינית כלפי אחרים ונחשבת לסוג של נטייה מינית. א-מיניות נבדלת מהתנזרות או מסגפנות, בכך שהאחרונות נעשות מתוך החלטה מודעת להימנע מקיום יחסי מין."
אז אני רוצה לדבר איתכם קצת על א-מיניות בתור נערה א-מינית.
א-מיניות לא בהכרח אומרת שאני לא יכולה להיות במערכת יחסים, כמובן יש רמות שונות של א-מיניות ויש אנשים שלא יכולים להיות במערכות יחסים או לאהוב בצורה רומנטית אדם אחר.
כששואלים אותי מהי הנטייה המינית שלי אני עונה שיש שתיים, אני א-מינית ואני גם ביסקסואלית, אדם שאוהב את שני המינים, בנים ובנות.
במהלך השנים הופתעתי מאוד מכיוון שכשאמרתי שאני א-סקסואלית וגם ביסקסואלית רוב האנשים נרתעו לנוכח הא-מיניות יותר מאשר הבי-מיניות.
רוב האנשים יחשבו שלהיות א-מיני זה לא הכי נורא בעולם, הרי ז לא כמו הומוסקסואל או לסבית אשר לועגים להם ומשמיצים אותם אך למען האמת להיות א-מינית התגלה כהדבר הקשה ביותר שאני אי פעם עשיתי.
כל פעם שהייתי במערכת יחסים הגענו בסופו של דבר לשלב הזה, שהבן או בת הזוג שלי רוצים כבר לקיים יחסי מין או לפחות מגע מיני כלשהו.
עכשיו, לי אין בעיה עם נשיקות או "התמזמזות" למרות שאני לא מתה עליהם אבל אני לא עושה סקס או כל מגע מיני מכל סוג מהסיבה הפשוטה של, אני לא נמשכת לזה.
בכל מקרה, בכל פעם שבני הזוג שמעו כי אני לא רוצה, הם קודם כל הגיבו בהפתעה קלה אך הם מיד אמרו, הכל בסדר, אני אחכה לזמן שתהיי מוכנה.
תמיד אמרתי להם שאני לעולם לא אהיה מוכנה, כי זו המיניות שלי אך תמיד הם לא היו שם בשביל להקשיב.
מערכות היחסים שהייתי בהם לא שרדו הרבה, הקצרה ביותר שרדה שעתיים (אל תשאלו) והארוכה ביותר שרדה בערך תשעה חודשים.
אנחנו חיים בעולם שמתבסס על מיניות ולמען האמת אני מבינה את זה, הרי יחסי מין הם בין הצרכים הכי נפוצים של האדם, הרי התבוססנו על הצורך הזה במשך שנים רבות…
אני מייחלת ליום בו אני אמצא אדם שרוצה להיות איתי לא משנה מה…
משימה בלתי אפשרית?


תגובות (2)

קודם כל כתוב מאוד יפה וקולח.
כל הכבוד לך על הפתיחות והכנות.
סקס הוא בסך הכל עוד דרך לבטא אהבה, אך יש עוד דרכים רבות.
את בן או בת הזוג שיידעו להעניק לך את המקום הבטוח והאוהב את עוד תמצאי.

03/03/2018 07:35

תודה לך ששיתפת בזה, זו פעם ראשונה שאני שומע ממישהי על א-מיניות ולא מהויקיפדיה. ובאמת אנשים כנראה לא מבינים כי מה הסיכוי שהם שמעו ממקור ראשון על אחת כמוך? אני ממש מבין אותך, בהצלחה אני מקווה שתמצאי מישהו שיקבל אותך.

08/03/2018 10:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך