קרב אריות פרק 15 ואחרון

Bloddy bomb 02/02/2020 611 צפיות אין תגובות

אלומה מאיה לא הצליחה לחשוב כמו שצריך , איך הראל הגיע לפה והוא הקשיב לכל מילה שהיא אמרה כששוחחה עם ניצן?
הכול קורה יותר מדי מהר והיא לא מסוגלת להשתלט על איך העניינים יתגלגלו להם ככה.
הפלאפון של אלומה מאיה צפצף, היא קמה כדי לראות מי שלחה לה את ההודעה.
היא ראתה שאלינור שלחה הזמנה לשיחת וידאו בה היא תחשוף בפעם הראשונה את עצמה בפני ילדיה.
" ניצן , אני צריכה שתתקשר לכל האחים ותגיד להם לבוא לכאן," אמרה אלומה מאיה , " עכשיו!" פקדה עליו.
הוא חייג אל האחים וביקש מהם לבוא , כמובן להסתיר את העובדה שהם הולכים לראות את אימא שלהם אחרי הרבה זמן.
ניצן ציין שבין האחים שלו ובינו לא היה תמיד קשר, כמעט הם לא דיברו אחד עם השני במשך כל כך המון שנים.
כשהם הגיעו, הם שאלו את עצמם למה הם היו צריכים להגיע עד לוילה שבה אבא שלהם התגורר.
" מה העניין?" התעצבן יניב, " למה היינו צריכים לקום כל כך מהר? " שאל בפעם נוספת, מסתכל על ניצן שוב ושוב.
" זה עניין ממש חשוב, " אמר , מנסה להשתלט על קולו לשווא, " אני מקווה שהבאת מצלמה כדי לתעד את הרגעים המרגשים." אמר בהדגשה על המילה " מרגשים" .
" אין לי מצלמה," אמר יניב בנימה רשמית , " למה שאתעד את הרגע?" התפלא על מה שאמר ניצן כרגע.
" בשביל שתישאר לנו מזכרת קטנה מהיום שראינו את אימא שלנו." אמר ניצן בנימה דרמטית.
" ואבא?" שאל יניב ליתר ביטחון , עומר גרם להם לשכוח להם מאימא שלהם , שחשבו שהייתה מתה כל השנים האלה.
" אבא לא יודע שאנחנו פה," ענה ועצר אותו מלהתקשר לאבא שלהם כדי להודיע לו שסוף סוף הם יראו את אימא שלהם.
" טוב , הבנתי." אמר לבסוף , הראל ניגש אליו וחיבק אותו. לאחר מכן , הוא המשיך אל האחים האחרים ובירך אותם לשלום.
אלומה מאיה ענתה לשיחת וידאו של אלינור וחיברה את הפלאפון שלה לחיבור ישיר לטלוויזיה כדי שהם יוכלו לראות אותה משם.
" שלום אלומה מאיה , אני ממש מתרגשת." אמרה אלינור שלא יכלה לעצור את הדמעות.
" גם אני." אמרה אלומה מאיה והתחילה אף היא לבכות.
" בנים יקרים שלי , אני רוצה להגיד לכם שתי מילים: התגעגעתי אליכם ממש . " אמרה אלינור וניסתה להתאפק עם עצמה .
" אף פעם לא נעלמתי , אני כאן להישאר. זה אבא שלכם כתב את המכתב כדי לספר לכם שעזבתי." בכתה אלינור , היא כל כך קיוותה שהיא לא תישבר.
דפיקות תכופות נשמעו מהכיוון של הדלת הכניסה.
מי זה בא? מעניין מי זה יכול להיות באמצע שיא המתח של השיחת וידאו המרגשת עם אלינור באיחוד עם ילדיה.
אלומה מאיה נדרכה. רק שזה לא יהיה אבא שלה.
המשך יבוא….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך