קרב אריות פרק 2

Bloddy bomb 05/11/2019 460 צפיות אין תגובות

כשהיא סיימה לקרוא את המכתב וקמה ממקומה כדי לזרוק את כל מה שקראה שם אודות חמשה עשר האחים שמעולם לא הכירה.

" מה אתה עוד מסתיר ממני , אבא?" שאלה בקול תוך כדי שהיא שמעה צעדים שמגיעים מהחדר למעלה, היא הרימה את מבטה אליו והבחינה באביה , היא חייבת לצאת מחדרו כמה שיותר מהר.

אסור שהוא יגלה שהיא יודעת על קיומם של חמשה עשר האחים שלא ידעה עליהם מלפני שנים רבות , אותו מכתב שאלינור רוזלמן השאירה לאביה הותירה אותה מאוכזבת , כי היא חשבה שאבא שלה היה אדם מושלם.

היא ניסתה להסתיר את מה שעכשיו נודע לה שאביה היה נשוי לאלינור , האישה הראשונה אליה הוא היה נשוי.

היא הסתכלה על השעון והלכה למקום שאבא שלה פעם הראה במהלך טיול משפחתי , מקום נחמד אליו הוא היה נפלט ברגעים של מצוקה וכאב.

היא ידעה היטב שאף אחד לא ימצא אותה שם.

היא הכירה את החווה , שם היא הכי אהבה לבלות במיוחד עכשיו שהיא מרגישה עצובה.

היא בחרה לעצמה את הסוס הכי בהיר שאפשר למצוא , הניחה עליו את האוכף בעת שהיא רצתה לרכב , כי כל מה שעניין אותה זה להתרחק מעט מכל הבעיות שסבבו תמיד אצל משפחתה.

היא שאלה את עצמה האם אביה ידאג ברגע שהוא יגלה שהיא יודעת על האחים שלו שגרים באחוזת המשפחה ששייכת לסבתא, אדלה.

היא לא שמה לב לכך שהיא התרחקה מדי מוילת הים , הדבר היחיד שהכירה כל חייה וחשבה שהחיים שלה מושלמים מאחר שאביה לא אמר את האמת לגבי זהותה המקורית.

היא הבינה עד כמה היא טעתה לגבי התפיסה שלה לגבי החיים. הסוס שעט קדימה מבלי שאלומה תראה לאן היא דוהרת .

הסוס צהל בעת שהיא נפלה ארצה , ידיה היו שמוטות על האדמה , היא כבר התכחשה אל המציאות המרה שבה היא חייה.

לפתע , היא לא דבר מלבד החושך המאיים והשחור שסוגר עליה.

באותן הדקות שהיא שכבה , היא זכרה את אותו משפט האחרון אותו אלינור כתבה , אשתו הראשונה של אביה שמתה עד לפני שנודע לה שיש לו בת נוספת מחוץ לנישואים.

היא לא האמינה שזה מה שקורה לה.

המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך