קרב אריות פרק 3 💕💖💗💙

Bloddy bomb 07/11/2019 461 צפיות אין תגובות

בעודה שוכבת על האדמה מבלי שום יכולת להתרומם לבדה, היא לא ראתה אף אחד בקו האופק, היא לא שמעה שגבר שהגיע לאזור , עזב את הסוס שלידו וניגש כדי לעזור לה לקום משם.

" היי את בסדר?" שאל כשראה שהיא טמנה את ראשה בין ידיה כי היא קיוותה ששום דבר לא יעצור אותה לעשות מה שהיא הכי אוהבת.

" אני בסדר עכשיו . תודה." אמרה בחצי חיוך וגלגלה את עיניה לעברו.

הוא היה גבוה ובלונדיני חטוב ויפה , עיניו כחולות ועמוקות כמו הים. שערו אסוף לקוקו . נראה שהוא מעולם לא הכיר מספרה בחייו.

נראה שמישהו צריך לתת לו טיפים כדי שהוא ישנה את המראה החיצוני שלו.

לפי דעתה , הוא היה נראה כמו ילדה.

" אני פה עם רכב. אני יכול לקחת אותך הביתה." אמר לה עם חיוך גדול שהתפרש על פניו.

" אין צורך , אחזור עם הסוס. בטח דואגים לי בבית." אמרה בחיוך מלא אסירות תודה והרימה את הגבה השמאלית.

היא הייתה חייבת להודות שהוא היה מוכר מאיפה שהוא , היא ראתה אותו באלבום התמונות כשלראשונה האמת המרה התגלתה כאמיתית, הוא היה ממש דומה לאבא שלה.

" שמי הראל רוזלמן. " היא שמעה אותו אומר , לפני שהיא נעלמה בחזרה מאיפה שהיא הגיעה בהתחלה.

היא הכירה טוב מאוד את שם המשפחה של אבא שלה , איזה מפגש מביך היה לה עם האח הקטן בין חמשה עשר האחים שהתגוררו להם באחוזה.

" איך אמרת שקוראים לך, רוזלמן?" שאלה ליתר בטיחות , היא רצתה לראות אותו עוד פעם נוספת.

" קוראים לי הראל." הוא אמר ואז המשיך בדרכו.

אלומה מאיה עקבה אחריו בסקרנות ותהתה אם היא תראה אותו יותר , היא התקדמה אל הסוס שהיה קשור לעץ , היא לא רצתה להדאיג את אבא שלה יותר מדי.

היא זכרה את פניו והבינה שהם נושאים את אותו שם משפחה , למרות שהם לא נולדו לאותה האימא.

רגש חדש נולד בה , רגש שהיא ניסתה להדחיק בכל כוחה אך היא לא הצליחה.

כמה שהיא תנסה לברוח, היא לא תוכל לקבל את העובדה שהוא היה אחיה למחצה , היא לא השתחררה מאז שהיא ראתה בפעם הראשונה.

אולי יכול שהיא מתחילה להרגיש שהיא מתאהבת בו?

אולי יכול להיות שההרגשה שהיא ראתה אותו, היא קלטה עד כמה התחשק להיפגש איתו?

המפגש איתו היה מסקרן ומלא רגשות. היא לא יכולה להסתיר את החיבה החזקה שהיא מרגישה כלפיו.

וכשהיא עשתה את דרכה לחווה של אבא שלה , ליוותה אותה הרגשה שהיא לא הייתה מסוגלת להפסיק לחייך אפילו לכמה רגעים.

" יש לי מזל , מה דעתך סוויטי על הבחור שפגשתי, אני חושבת שאני מתאהבת." היא אמרה אל הסוס שלצידה וליטפה אותו בזמן שהרוח שיחק עם שערה בשובבות נפש.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך