Bloddy bomb
סליחה על הפרק הקצר😍😂😉😆🙄😶💗💗💗💗💗💗

קרב אריות פרק 5💗

Bloddy bomb 19/11/2019 466 צפיות אין תגובות
סליחה על הפרק הקצר😍😂😉😆🙄😶💗💗💗💗💗💗

אם רק היה אפשר , היה ניתן לחתוך את המתח בסכין.

ניצן היה קפוא בעומדו , מנסה להבין מה קורה מסביבו.

" אבא למה אתה לא עונה? למה האישה הזאת קוראת לך " אבא"?" שאל בסקרנות והיה ניכר שהוא המתין לתשובה מספקת מצד אביו.

אמנם אביו לא היה יכול לסכם בשיחה אחת על מה שקרה לפני המון שנים כשהוא עזב את אלינור למען אישה אחרת, איך הוא יכול לתקן את הטעות שעשה ועל המחיר עליה הוא משלם בגלל שהוא לא העז לפתוח בנושא הזה מעולם.

אלומה מאיה ניסתה להסתיר מאביה שהיא כבר קראה את המכתב שאלינור כתבה בעבורו עוד לפני מותה.

היא לא מצאה מה להגיד , לכן היא שתקה ולא אמרה דבר.

ניצן ראה שאביו לא ענה , לקח את אדם איתו , כאשר הוא לא הפסיק להתבונן על אלומה מאיה.

אלומה מאיה רק הביטה לעבר אביה במבט קצר , כל מה שהיא חשבה עליו היה שקר מוחלט, על כך שהייתה בטוחה שיש לה אבא שהוא הכי מושלם בעולם.

שיש לה משפחה מושלמת , האמת הייתה לה מול הפנים ולא הייתה מסוגלת להסתכל לעברה כי היא הייתה מסנוורת מאושר כי חשבה שהיא באמת מאושרת.

אבל האמת יותר חזקה יותר מהכול , היא צעדה אל עבר המדרגות בכדי לעלות אל חדרה.

עומר הקדים אותה וביקש שהיא תבוא אל משרדו כי הוא הבחין בפניה הנסערות .

" אלומה מאיה , אנחנו צריכים לדבר ביחידות." אמר במסתוריות ונכנס לתוך המשרד.

" מה העניין , אבא?" שאלה בסקרנות.

" אני רוצה להסביר לך משהו.." הוא התחיל לדבר , מבטה הוסט הצידה כי היא לא הייתה מעוניינת במה שיש לו לומר.

" אני כבר יודעת על המכתב, קראתי אותו . אני יודעת שאלינור כתבה לך אותו בשביל שתהיה רגוע כי היא רצתה שתדע שהאחים שלי נמצאים בידיים טובות." אמרה בכעס , מילותיה נורו מתוך פיה כאילו היא החזיקה אקדח.

" איך את יודעת? מי סיפר לך אודות המכתב של אלינור?" שאל כאשר הצבע אזל מפניו.

אלומה מאיה לא ענתה לו מפני שזעמה עליו אינו פג כל כך מהר כמו שהוא חושב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך