קרועה בין שניים

miss U 26/09/2014 989 צפיות תגובה אחת

ישבנו על הספסל שבגן שעשועים במעלה הרחוב שלי .
החזקנו ידיים והסתכלנו על הירח הלבן כאילו שהיפנטו אותנו . פתאום הוא הסתובב אליי
ואמר לי:\" אני אוהב אותך . רק רציתי שתדעי את זה \"
הסתכלתי לו העיניים , חייכתי ואמרתי שגם אני . נתנו נשיקה זה לזה והמשכנו להיסתכל על הירח בשילוב ידיים .
אחרי כמה דקות של צפייה בירח , בשקט מוחלט , הסתכלתי על השעון וראיתי שהשעה כבר מאוחרת ושאני צריכה לחזור הבייתה . אמרתי לו שאני צריכה ללכת , נישקנו אחד השני לשלום והלכתי הבייתה .
זה היה כבר 00:30 בלילה .ניגשתי לאייפון שלי ופתחתי את הוואצאפ . ראיתי שהוא השאיר לי הודעה שהוא רשם בה :\" לילה טוב נסיכה שלי , אוהב אותך ♥ \" .
כשהיסתכלתי על ההודעה שלו חייכתי לעצמי . ואז ראיתי שיש לי עוד 2 הודעות .
אחת הייתה מהחברה הכי טובה שלי , שאמרה לי שיש לה בעיות עם ההורים שלה …
ואז , כשפתחתי את ההודעה השנייה , ההודעה הזאת …. שינתה לי את החיים .

קוראים לי נופר .אני בת 17 עוד מעט 18 . היו לי כמה חברים … לא כולם היו רציניים .
אבל היה אחד . קשר רציני שנמשך בערך שנה . הוא היה גדול ממני בשלוש שנים . אני הייתי בת 15 והוא היה בן 18 .
אהבנו אחד את השני , אהבה שבחיים לא הייתם יכולים למצוא בשום מקום .
לבסוף ניפרדנו בגלל שההורים שלי גילו שהוא מבוגר ממני בשלוש שנים ושהוא בדיוק היה אמור להיתגייס . ניפרדנו אחרי שנה של אהבה שאי אפשר לתאר כמה אהבה היה בקשר הזה .
אבל אז פגשתי את חבר שלי . הוא היה ממש חמוד , הוא לא הפסיק להחמיא לי במשך שבועות , עד שהיה לו את האומץ להציע לי ללכת לסרט איתו .

אבל זה לא מה ששינה לי את החיים .

באותו היום שקיבלתי את ההודעה הייתי הכי מאושרת שיש . גם הלך לי ממש טוב במבחן במתמטיקה וגם בגלל שביליתי את כל היום עם החבר שלי .
עד לערב , עד לשעה שקיבלתי את ההודעה . ההודעה שהייתה , ממנו.
קראו לו גלעד . הוא היה בן 18 והיום הוא בן 20 , עוד מעט 21 . בן אדם הכי מדהים שהכרתי אי פעם .
הוא שלח לי הודעה ורשם לי :
\" אהובתי אם את חושבת ששחכתי אותך , אז את טועה . במשך כל השירות הצבאי שלי , במשך השנתיים האלו שעברו , לא הפסקתי לחשוב עלייך לשנייה . אני חוזר לעיר ואני מצפה לראות אותך . אני יהיה בפארק שליד הקניון . תפגשי אותי שם בשעה 14:00 , חושב עלייך ומתגעגע , גלעד \"

הייתי בשוק . לא דיברתי איתו שנתיים , ופתאום הוא שולח לי הודעה שהוא מתגעגע ובא לפגוש אותי ?!
התלבטתי כל הלילה מה לעשות . אם ללכת או לא .
בסוף מרוב המחשבות שעברו לי בראש נרדמתי .
קמתי בבוקר כשאני יודעת מה אני הולכת לעשות . אם להיפגש איתו או לא .

תגידו אם כדאי לי להמשיך ;)


תגובות (1)

כןןןן

27/09/2014 01:42
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך