רוני -פרק א’

Bloddy bomb 23/10/2019 473 צפיות אין תגובות

רוני אחזה במזוודה ולא אמרה דבר מלבד הדמעות שזלגו על מורד לחייה, היא חייבת לעזוב לא משנה למה.

האופן בה הופיעה השאיר את כולם עם פה פעור , זה היה בשלוש אחר הצהריים כשיותם הבין שהוא קרוב יותר מאי פעם לאבד את רוני.

רוני הייתה גבוהה ובלונדינית , עם עיניים כחולות עמוקות ועצובות , היא הייתה ילדה שלא יודעת מהי המשמעות של להיות שמחה ומאושרת.

אך יותם לא היה מוכן לעזיבתה הפתאומית של רוני.

הוא ניסה הכול כדי למנוע שרוני תטוס , כשהוא אינו ידע לאיזה נקודת יעד היא תכננה לטוס אליו.

" עוד אחזור," אמרה רוני עם חיוך על פניה ונתנה ליותם נשיקה על הלחי.

רוני חיבקה את חברותיה שביקשו שהיא בכל זאת תישאר, אבל היא סירבה כי היא אמרה שברצונה לשכוח את יותם.

עם זאת יותם לא התעניין באף אחת , רק רוני הייתה בראש מענייניו והוא התפלל עמוק בתוך ליבו שביום מן הימים היא תחזור ותאמר לו שהיא מוכנה להתחיל הכול מחדש.

לעומת רוני שעמדה על דעתה שהיא רוצה לנסות כיוונים חדשים יותר, מה שהיא הכי רצתה זה למצוא את עצמה ולהבין מה היא רוצה מחייה.

מאז היא למדה להכיר את הצד היפה של ניו יורק והייתה בטוחה שכאן היא תבנה את האושר שלה לצד מישהו שהיא אוהבת.

אולם פני הדברים נראו אחרת יותר ממה שהם היו מקודם.

היא הייתה כל כך בטוחה בעצמה שהמעבר לניו יורק יביא לה את האושר שאליו היא כל כך מייחלת , היא לא תיארה לעצמה עד כמה היא טעתה לגבי ההחלטה שהיא קבעה בנוגע למעבר לניו יורק.

בכל מקום האנשים שהיא פגשה , רק העצימו את געגועיה אל ישראל ובעיקר ליותם , שחשבה בתומתה שהיא מסוגלת למחוק את הרגשות שהיו לה כלפיו.

לפעמים היא הייתה נזכרת ביותם וברגעים היפים שהיו להם ביחד כשהם היו זוג.

היא הבינה שהייתה מאושרת אם יותם היה מגיע לניו יורק, היא הבינה שהיא הרגישה רק ריקנות , ששום דבר לא מילא אותה בסיפוק .

שניו יורק רק הייתה החלטה שגויה שקיבלה כדי לשכוח את יותם. היא רצתה לחזור מהחלטתה כדי שהיא תוכל לישראל, אך חבריו של יותם הותירו אותה באוויר כאשר הם סירבו בכל תוקף לכל הצעה שהעלתה בפניהם כדי להקדים את חזרתה לישראל.

כי הם רצו שיותם יכיר בחורות אחרות, בזמן שרוני בילתה בניו יורק.

כשרוני חייגה אל ישראל , יותם לא ניגש לענות לשיחה, ראם הקדים אותה וענה לשיחה במקומה.

" הלו , מי זאת?" שאל ראם וזייף שיש בעיות עם הטלפון כדי לנתק את השיחה לרוני בפרצוף.

" זאת רוני , אתה יכול להעביר את יותם בבקשה?"

היא התפללה שיותם אכן יגש כדי שהיא תוכל לדבר עם יותם גם אם זה אומר שהיא הייתה רחוקה אלפי קילומטרים.

" לא , אי אפשר. הוא עסוק. תוכלי להתקשר מאוחר יותר." זעם ראם וניתק את השיחה בתקווה שרוני תקלוט סוף סוף שהיא איבדה את יותם לתמיד.

רוני נאנחה ושאלה את עצמה מה היא עשתה שראם ינתק את השיחה רק כי היא רוצה אותה רחוק מיותם כמה שאפשר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך