רמזור אדום פרק 3💝

Bloddy bomb 18/12/2019 734 צפיות אין תגובות

הלילה של נוגה עבר בעצלתיים, היא חשבה על המון דברים, יוחאי, אימא ואבא שלה ויסמין . היא לא הבינה איך פתאום היא תעזוב את עולם המוזיקה ללא שום הודעה מוקדמת.
בסך הכול היא עשתה טובה גדולה לחברה הכי טובה שלה, יעל.
נוגה לא הכינה את עצמה לכך שכל הזמן היא תפזז מהבוקר עד הערב להיערך שהיא תעלה על הבמות הכי גדולות בעולם.
בינתיים היא רק מופיעה בבר כזמרת לווי בלבד.
היא חלמה על הרגע הזה מאז שהיא הייתה ילדה קטנה, מאז שהוריה נרצחו היא לא זכרה את עצמה שמחה כל כך לגבי החלום הכי גדול בחייה.
היא ידעה ששושנה דודתה הייתה המכשול היחיד שאיים לעמוד בדרכה רק אם היא תעז להמשיך לשיר למרות שהיא ממש פחדה שיקרה לה משהו, היא לא רצתה שדודתה תדאג יותר מדי.
היא רצתה להתקשר ליעל אבל אז לפני שהספיקה לחייג את המספר אותו היא ידעה בעל פה , קולה של המזכירה האלקטרונית הקדים אותה, היא לא חיכתה הרבה וניתקה את הקו לפני שהיא שמעה את הביף.
שתלך המזכירה האלקטרונית הזאת לאן שהיא רוצה, יש לה חיים אחרי הכול מעניינים הרבה יותר ממנה.
היא שמעה את דודתה קמה היישר אל תוך המטבח, כאילו הבהלה בכבודה ובעצמה הקפיאה אותה למוות.
היא לא ידעה שמאיימים על דודה שלה, ועל שעוקבים אחרי כל תנועה ושעל שהיא עושה.
היא חשבה לעצמה שדודתה לחוצה בגלל המירוץ של החיים.
אומנם לא היה לה שמץ של מושג באיזה עסקים היא מכניסה את עצמה, היא לא הרגישה כלל את עוצמת הסכנה שמרחפת מעליה.
היא לא ידעה שהרוצח של הוריה מסתובב חופשי ללא שום עונש, היא חשבה שהגורמים איתם דודתה שושנה הייתה במגע, היא הכירה אותם בשכונה שהוריה היו גרים בילדותה.
אבל היא לא הכירה את הסיפור השלם שדודתה שהתה בתקופה שהיא גרה יחד איתם לפני שההורים שלה נרצחו, היא גם לא רצתה שהיא תספר פרטים שונים לגמרי שלא ידעה עליה לפני שאימא לאבא נרצחו , והיא לא קלטה כלום לגבי העבר המפוקפק של דודה שלה.
היא לא תיארה לעצמה שכל מה שהיא חשבה שדודתה שושנה לא הייתה הבן אדם המושלם שהייתה בטוחה שהיא מכירה הכי טוב בעולם.
נוגה הייתה בטוחה שדודתה שושנה מעולם לא הסתירה ממנה שום דבר, שכלום לא יכול להפתיע אותה ואין חדש תחת השמש, היא ניסתה לחפש איזשהו תירוץ לכך והיא לא מצאה שום דבר חדש עליה.
מה זה משנה כבר מה , העיקר שדודה שלה הסכימה שהיא תגור יחד איתה. אלמלא שושנה, היא כבר הייתה נמצאת ברחוב , מקבצת נדבות כאילו אין לה גרוש על הנשמה.
למעשה עכשיו היא מרגישה שהיא קמה אחרי לילה שלם כמו חדשה, היא חיכתה עד שדודתה תלך לעבודה בשביל שהיא תוכל לדבר בשקט עם יעל, החברה הכי טובה שלה.
" הכול בסדר, מותק?" היא שמעה את קולה של דודתה שושנה שהוציאה קול כאילו יצא מהפה שלה ריח של עשן סיגריות.
" הכול בסדר, דודה. אין לך מה לדאוג. " אמרה נוגה בחיוך מרגיע.

****
ההמולה הרבה באחוזה רק הביאה אווירת נכאים לעלמה, שעדיין לא נרגעה מהחלום המוזר שחלמה.
היא הסתובבה הלוך ושוב במדרגות, בניסיון כושל להרגיע את עצמה.
היא תהתה למה יוחאי לא מגיע, הרי האורחים אמורים להגיע בכל רגע נתון.
האדון לא טורח לדעת שהיא עמלה על המטעמים הטובים רק למענו.
אופק היא הבחירה הנכונה והבטוחה ביותר בעבור בנה, היא לא תיארה לבנה יש תוכניות שונות משלו.
אופק היא בחורה חמה ומלאת ביטחון עצמי, יוחאי צריך בחורה שתאזן לו את חוש העסקים המחודד שלו, לא יהיה לו זמן לחלום חלומות שהם הבל וריק לכל דבר.
בשביל עלמה, אופק היא עולם שלם לעומת יוחאי.
יוחאי יצא כמו אבא שלו אחד לאחד, הוא היה נאה וגבוה כמו אבא שלו שנפטר לפני חמש עשרה שנים.
שמו היה יעקב חיים סולטן, אותו אחד שהוריה הכריחו להתחתן בכוח ולהותיר את אהבת נעוריה מאחור כאשר היא כתבה לו מכתב שבצער רב היא תאלץ לעזוב אותו כי היא כבר היא הייתה מאורסת לגבר אחר.
היא ניסתה להדחיק את מה שהיא הרגישה במשך שנים, אך ללא הצלחה.
היא שמעה את הדלת נפתחת והיא ראתה שם את אופק ואת ההורים שלה. הצבע אזל מפניה, גבותיה הזדקרו באחת, היא הרגישה איך הנשמה שלה נעצרת, היא הסתכלה על השעון בחרדה גמורה.

****
יוחאי עדיין התעכב בדרכים, יוסף כעס אבל לא אמר מילה כמו תמיד.
הוא דחה שתי שיחות של אימו כי הוא לא רצה לענות תוך כדי נסיעה .
מה שבאמת הפריע לו שאימא שלו מנסה לחפש אותו כל הזמן.
הפלאפון המשיך לצלצל בעוד יוחאי חשב על דרך להתחמק מהסעודה המביכה, הוא החליט שהוא יחזיר את יוסף לאחוזה.
הוא רצה להיפגש עוד הפעם עם נוגה, הוא אמר ליוסף שיגיד לאימו שהוא לא יהיה בארוחה כי יש לו פגישת עסקים עד לאחת בלילה.
יוסף ידע היטב שהוא יסתבך עם אימא שלו במידה ויוחאי לא יגיע לארוחה שבה עלמה אמורה לערוך היכרות בין שתי המשפחות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך