2 תגובות

רציתי לדעת שאת שלי – פרק 16 מרתון

08/06/2016 677 צפיות תגובה אחת
2 תגובות

מנקודת מבט של נועם:

נכנסתי לחדר והוצאתי את בגד הים שלי , שמעתי קול של מים מהאמבטיה, בטח אריאל מתקלחת. מעניין איך הלך לה עם בן אל אני ממש מקווה שיהיה בניהם משהו כי בן אל הוא פשוט נשמה. "אריאל\" צעקתי לה כדי להודיע לה שחזרתי "כן" ענתה "רציתי להגיד לך שאני פה" אמרתי לה בצעקה שתשמע "אני כמה דקות יוצאת" אמרה "סבבה קחי את הזמן, אני מחליפה בגדים בחדר אז תודיעי לפני שאת יוצאת" אמרתי לה "אוקי" החלפתי את בגדיי והתיישבתי על המיטה. "אפשר לצאת?" שאלה אריאל "כן" עניתי. "איך היה לך עם בן אל?" "איך היה לך עם רותם?" שאלנו אחת את השנייה "את לא מבינה בכלל" אמרנו שוב ביחד. " תספרי קודם את" אמרתי לה. " את לא מבינה איזה חמוד הוא, היינו בבריכה ועשינו מלחמת מים ורבנו כזה בצחוק ושחינו ודיברנו והוא הציע לי ללכת איתו למסיבה היום, והוא חמוד ממש וחתיך וכזה מאמי את לא מבינה" אמרה "יווואווו קופיפה אני שמחה בשבילך!, את לא מבינה אפילו כמה אני שמחה בשבילך! יאללה יש חתן!" צעקתי. אני ממש שמחה בשבילה. טוב היא התאהבה אין מה לעשות, הוא גם חמוד וטוב אז לפחות מזה אני לא מודאגת. "איך היה לך?" שאלה אותי. "היה טוב ישנו בטיילת ודיברנו והיה סבבה הוא חמוד והו הציע לי לצאת איתו למסיבה" אמרתי רגע בן אל הציע לה לצאת למסיבה גם. "רגעע" צעקנו ביחד " מסיבה?" שוב אמרנו ביחד. " אומיגאד קופיפה אני אמרתי לבן אל שאת תבואי איתנו" אמרה "ואני אמרתי לרותם שאת תבואי איתנו" אמרתי את המובן מאליו כמובן. "רגע אז נלך ביחד אני אבוא עם רותם ואת עם בן אל" אמרתי לה . "כן, צריך אבל להודיע להם" אמרה "אני אשלח הודעה לרותם ואת תשלחי הודעה לבן אל או שתליי אליו לחדר" אמרתי ובסוף המשפט קרצתי לה, אני בטוחה שהיא תעדיף לוותר על האופציה הראשונה ותבחר באופציה השנייה.

"אני לא יודעת מה ללבוש" אמרתי לאריאל שהיינו בדרכנו לחדר לאחר ארוחת הערב. השעה שמונה ויש לנו שעה וחצי להתארגן. "האמת שגם אני, אולי שמלה?" שאלה. "אפשרי"עניתי "אפשר גם חצאית וחולצת בטן על עקבים, אני רוצה להשקיע" אמרה וראיתי ניצוץ בעיניה. "נו בטח את יוצאת עם אהוב ליבך, איך לא תרצי להשקיע". אמרתי. המעלית נפתחה והתקדמנו לחדר. אריאל פתחה את החדר ושמענו מהצעקות שלידנו, מחדרם של בן אל ונתי. כן מסתבר שהם ביחד באותו החדר בחדר שלידנו, והכי קטע שאנחנו לא ידענו מזה.

"שמעתי את הקול של נתי "אתה דפוק" הוא צעק מה עובר עליהם "אני רק אמרתי להם לבוא" בן אל אמר. על מי הם מדברים?!. "הם בנות 15, איזה מסיבה בראש שלך" נתי צעק הם מדברים עלינו?! "נועם אולי כדי שנכנס אליהם" אריאל אמרה. "לא אני חושבת שעדיף שנהיה בחדר שלנו, הם עצבניים עכשיו לא כדי להיכנס אליהם, בואי נכנס לחדר עזבי את זה ככה לבנתיים" אמרתי באמת עדיף להשאיר אותם לבד אני לא רוצה לריב עם נתי או עם בן אל. "אני עוד לא שלחתי הודעה לבן אל בכלל שאת באה עם רותם" , "חכי אל תגידי לו עכשיו תגידי לו למטה למה אני די בטוחה שעכשיו אחי צולה אותו" דפיקה בדלת קטעה את שיחתנו "מי זה?" אריאל צעקה ""נתנאל" ענה לה נתי " שנייה" אמרה ונגשה דלת. "אהלן בנות" אמר בקול בה. למה אני חושבת שהשיחה הזאת לא הולכת להיות נחמדה.

"אהלן" אמרתי "תלבשי פיג'מה אתן לא באות" הודיעה והסתובב ללכת. "למה?" שאלתי אותו אין מצב שאני לא הולכת. "כי אתן קטנות, ואני לא מסכים שתבואו למועדון" אמר "אבל.." "שום אבל אני ובן אל הולכים להיות שיכורים אנחנו לא נגיח עליכן כמו שצריך אתן ילדות קטנות ואתן לא צריכות לראות את כל מה שהלך שם חוץ מזה שלא יהיה מישהו אחראי איתכן אז אתן ממש ממש לא באות איתנו" קטע אותי באמצע המשפט, תכלס הוא צודק אבל.. גם רותם יהיה, אבל הוא לא יודע על רותם מה עושים? " תקשיב יש לי ידיד פה שהוא בא איתנו גם והוא לא יפגע בנו ואתה גם תהיה שם" אמרי מנסה לגרום לו לשנות את דעתו ידעתי שהשיחה זאת לא תהיה נחמדה צפיתי את זה מגיע. "מי זה רותם?, איזה ידיד?, שו ידיד?,מאיפה?" אמר במהירות בלי לחשוב, כאילו היה לו זמן לחשוב עם המהירות הזאת שהוא דיבר. "זה איזה מישהו שהכרתי פה באילת והוא ממש חמוד והוא הציע לי לצאת איתו כאילו בהתחלה היינו אמורות ללכת אני ואריאל איתו ואז בן אל הציע לאריאל אז אמרתי שאני אלך איתו והיא תלך עם בן אל, ועכשיו אתה גם מצטרף אז זה מה שהולך להיות, בבקשה" אמרתי מנסה לשכנע אותו.


תגובות (1)

מושלם המשךךך

08/06/2016 23:22
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך