היי אהובים שלי 3 תגובות ממשיכה

רציתי לדעת שאת שלי – פרק 5

09/05/2016 868 צפיות 2 תגובות
היי אהובים שלי 3 תגובות ממשיכה

פרק 5 :
" אחמ אחמ, אני פה" שמתי את קולו של בן אל, שכחתי לרגע שהוא פה. אני ואריאל השתחררנו מהחיבוק "שחכתי לרגע שאתה פה " אמרתי "טוב לדעת באמת ששכחת שאני פה" גיכח "ומי זה ?" שאלה אריאל " אממ זה בן אל , הוא…" אמרתי בדיוק שבן אל אמר "בן אל, נעים מאוד" אמר והושיט לאריאל יד " הוא חבר של נתי" "היי אני אריאל " אמרה ולחצה לו יד "את חברה של נועם?" שאל "כן, ואתה?" ענתה "כן" ציחקק. " אחמ אחמ, אני פה חברים שלי, שאלוםםםם" אמרתי ונכנסתי בניהם. "שאלום כפרות" פתאום הגיע נתי משום מקום. " תני מה אתה עושה פה ?" שאלתי משום מקום הגיע הבן אדם "את מוכנה להסביר לי לאיפה ולמה נעלמת למה את לא מודיעה ולמה את לא עונה לטלפונים והודעות?!" " אממ כן יצאתי להתעוורר הייתי חייבת אוויר היה לי חנוק בפנים והמוזיקה והרעש לא עשו לי טוב ושיצאתי לבחוץ אז הכרתי את בן אל ודיברנו, עכשיו אתה רגוע?" עניתי במהירות " כן, מאוד רגוע" " יופי אני שמחה" עניתי וחייכתי " יש לך חיוך יפה " פתאום משום מקום אמר בן אל וקרץ לי בסוף " תודה" אמרתי וקרצתי בחזרה. אני מרגישה פתוחה לידו מוזר… "אפ אפ אפ עד אחותי" אמר נתי " אך תדאג אין כלום אם אחותך היא חמדה וזהו, לא מתעסק איתך אחי" " אני שמח אחי" ענה נתי " טוב חמודים שלי כבר רבע לארבע, אני פורשת" אמרתי " מה רק עכשיו?" שאל בן אל. " כן רק עכשיו, נדב אחרכ" אמרתי והסתובבתי עם אריאל לכיוון היציאה. " חכי אני אקפיץ אותכן" אמר בן אל " לא זה בסדר אנחנו נחזור ברגל" אמרתי " לא מה פתאום אני לא אתן שתחזרו לבד בשעה כזאת לבד ועוד ברגל, חכו פה חמש דקות אני מביא את המפתחות ובא". "בואו" קרא לנו והתקדם לכיוון הרכב. " תגיד בן כמה אתה שיש לך כבר רישיון?" שאלתי תוך כדי שהוא פתח לי את הדלת של הרכב " עוד חודש יש לי 17" אמר " תודה אמרתי ונכנסתי לרכב. אחרי חמש דקות של שתיקה מביכה פתאום אריאל שאלה את בן אל " רגע אבל לא אמרת שאתה בי'? " כן, אני בי' הפסדתי שנה בדיוק כמו נתי" אמר. " הא " ענתה ושוב חמש דקות של שתיקה עברו להן. "תודה אמרתי שהגענו לביתי" " אני ארד פה, תודה" אמרה אריאל" איפה את גרה?" שאל בן אל" אני גרה עשר דקות הליכה מפה אני אלך ברגל" ענתה" ממש לא אני אקח אותך, רק תכווני אותי" ענה " זה בטוח בסדר?" שאלה באי נעימות אוי כמה שאני חולה על הילדה הזאת. "כן זה בטוח בסדר!" ענה וחייך, יש לו חיוך יפה . ביי יפה שלי " אמרה וחיבקה אותי" " ביי ושוב תודה" אמרתי וחייכתי בן אל " ביי ושוב בכיף" ענה בחיוך גם הוא. סגרתי את הדלת ובן אל המשיך לסוע.
*** הודעה ממספר לא מזוהה " שמחתי להכיר אותך"
** אני: מי זה?
**מספר לא מזוהה:"בן אל"
** אני:" הא, היי גם אני שמחתי להכיר אותך". שלחתי והוספתי את הטלפון שלו לאנשי קשר שלי
** אני :" מאיפה השגת את הטלפון שלי?"
** בן אל חבר של נתי: "את יודעת אחיך חבר שלי, אז זה לא כל כך קשה להשיג"
** אני : נתי נתן לך את הטפלפון שלי?!" שאלתי מופתעת
**בן אל חבר של נתי: " איזה נראלך, הוא ירד לקנות משהו מהתחנת דלק אז בזמן הזה לקחתי את הטלפון שלך  "
**אני: יופי עכשיו זה מסביר את זה"
** בן אל חבר של נתי:" ורק שתדעי שגם יכולתי לבקש מאחיך את הטלפון של חברה שלך , ומחברה שלך לבקש את הטלפון שלך."
אני:" יפה יפה אני רואה שחשבת על כמה אופציות כדי להשיג את הטלפון שלי, מה זה עד כדי כך היה חשוב לך?
** בן אל חבר של נתי: "האמת היא שכן, את מוצאת חן בעיני את יודעת? יש בך משהו מיוחד כזה"
אני:"**" תודה"
** בן אל חבר של נתי:" תגידי איך את יצאת ככה ואחיך ככה?"
** אני:" מה זאת אומרת ככה?"
** בן אל חבר של נתי:" ככה את יפה וככה הוא מכוער"
אני:" נראה לי פה חמוד קצת התבלבלת אני רואה"
בן אל חבר של נתי: " התבלבלתי?"
אני:" כן"
בן אל חבר של נתי:" איפה בדיוק, באיזה חלק במשפט?"
אני:" אני היפה והוא המכוער זה די הפוך אתה יודע.
" בן אל חבר של נתי:" אני סטרייט לגמרי אם זה מה שאת באה להגיד"
אני:" חחח מפגר"
** בן אל חבר של נתי: " טוב יפהייפיה כבר חמש לפנות בוקר אני אניח לך לישון כי יפהיפיות צריכות שעות שינה < 3"
** בן אל חבר של נתי: לילה טוב מהממת <3 "
**אני:" כמובן, לילה טוב נסיך <3" עניתי הכנסתי את הטלפון לטעינה והלכתי לישון, המחשבה היחידה שעברה במוחי אחרי כל היום הזה, זה איזה חמוד בן אל.


תגובות (2)

תמשיכי

09/05/2016 17:26

אין אוהבת את הסיפור תמשיכיייי

09/05/2016 23:34
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך