לכבוד עצמאות פרק! למרות שיש רק שני תגובות. אז עצמאות שמח אהובים שלי 2 תגובות ממשיכה

רציתי לדעת שאת שלי – פרק 6

12/05/2016 913 צפיות 2 תגובות
לכבוד עצמאות פרק! למרות שיש רק שני תגובות. אז עצמאות שמח אהובים שלי 2 תגובות ממשיכה

" הלו" עניתי לטלפון שצלצל והעיר אותי מהשינה. "קופיפה , הערתי אותך?" שאלה אריאל. "כן" עניתי בקול צרוד " כבר ארבע ורבע אחר הצהריים, ואת עוד ישנה?!" " ראיתי שהיית מחוברת בווצאפ בחמש ומשהו לפנות בוקר, מה עשית ערב בשעה כזאת?! ואם מי לעזאזל דיברת?! מי היה מחובר בשעה כזאת?!" שאלה " דיברתי עם בן אל" עניתי בקול ישנוני וצרוד עוד יותר ממקודם הייתי כל כך עייפה עליתי לישון באיזה שש. " טוב לי הספיק להיבהל ולשמוע את הקול הצרוד שלך, תלכי תעשי את סידורי הבוקר, צהריים, אחר הצהריים, עוד מעט ערב שלך ותדברי איתי" " טוב ביי קופיפה" עיתי וניתקתי.
עשיתי את ארגוני הבוקר שלי וירדתי למטבח להכין לי נס.
*** הודעה מ" אהובתי היחידה והמפלצת": "תפתחי אני בשער" מה היא עושה פה?! חשבתי ופתחתי לה את השער.
" בוקר טוב" אמרה נכנסה וישבה על הסלון." בוקר טוב, רוצה לשתות משהו?, לאכול?" שאתי
" לא, אני רוצה שתסבירי לי … כל מה שקרה עם בן אל פרט בפרט" אמרה שילבה את רגלייה על הסלון ואת ידיה על החזה שלה. " לא קרה כלום אמרתי והתיישבתי באותה התנוחה. " טוב את כבר יודעת שכל הקטע לא קרה כלום לא עובד אצלי , אז יאללה תתחילי לשפוך את הכל"
הפצירה בי לספר לה.
" טוב אז אתמול ישבתי בספסל לא יכולתי יותר ובכיתי ואז הוא בא והתחיל לדבר איתי ופתחנו בשיחה ומסתבר שהוא בן 17 והוא בכיתה של אחי, עכשיו את זוכרת שביום הראשון של הבית ספר פספסנו את האוטובוס ואחי הקפיץ אותנו." שאלתי " נו… איך זה קשור?" שאלה " אז מסתבר שהוא הילד הזה שישב מקדימה" " לא נכוןןןן!!!" אמרה בהלם " כן , גם אני הייתי מופתעת" " נו תמשיכי" הפצירה בי " קיצור אז דיברנו וזה ואז את התקשרת והוא הקפיץ אותנו הביתה וזה, ודרך אגב את צריכה לספר לי מה היה בהמשך הדרך…." " כמובן שאני אספר לך מה היה בהמשך הדרך" ענתה במהירות וקטעה אותי , ועכשיו תמשיכי" הוסיפה " טוב אז קיצור בסביבות חמש לפנות בוקר קיבלתי הודעה ממספר לא מזוהה זה היה ודיברנו וזהו…" עניתי
" טוב תביאי את הטלפון שלך תפתחי לי אותו בבקשה, אני רוצה לראות" אמרה הבאתי לה את הטלפון.
" לא נכוןןןןןןןןן" צרחה פתאום
" מה יש לך, התחרפנת עוד יותר ממה שאת?" גכחתי " לא סתומה הבן אדם נדלק עלייך…." ענתה ישר , " ממש לא טיפשה" ישר עניתי וקטעתי אותה. " ממש כן ואין על זה וויכוח!" הודיעה. " טוב עכשיו את מוכנה להסביר לי מה היה איתו אחרי שהוא הוריד אותי?" שאלתי בהתעניינות אני חושבת שהיא נדלקה עליו .
" לא נכוןןןןןן" קטעתי אותה " את שאלת אותו אם יש לו חברה?!" " צאי מההלם ותני לי להמשיך לספר לך" צחקה " נוו תמשיכי" הפצרתי בה " טוב אז בקצור שאלתי אותו אם יש לו מישהי והוא ענה שלא ואז אחרי כמה דקות של שתיקה מביכה הוא שאל אם לי יש ועניי לו שלא, וא הוא שאל אם לך יש …" " מהההההה?!?!?!" צרחתי " הוא שאל מה?!" שאלתי המומה. " תקשיבי, אמרתי לו שאין לך ןאז שאלת אותו אם הוא נדלק עלייך והוא אמר שלא אבל שאת חמודה, וגם אם הוא היה רוצה משהו אז אחיך לא היה מסכים, אז זה אומר שהוא כן דלוק עלייך אבל הוא מפחד מאחיך" אמרה במהירות. " לא זה ממש ממש ממש לא ככה, הוא גם חמוד לפי דעתי אז מה זה אומר שגם אני נדלקתי עליו?! זה לא ככה" " אני לא אומרת שגם את נדלקת עליו אבל הוא כן נדלק עלייך, וגם את לא יכולה לחוב על אף אחד אחר כי האידיוט ההוא לא יוצא לך מהראש" אמרה… ואני? אני חזרתי לחשוב על ההוא אני אפילו לא יודעת את שמו ואני ככה, מה דפוק אצלך נועם?!


תגובות (2)

זה ממש יפה. אבל זה לא ברור מי אומר מה אז נגיד שאת רוצה להחליף נקודת מבט פשוט תכתבי את זה כי זה מבלבל. אני

18/05/2016 07:06

ממש לא רוצה להעליב

18/05/2016 07:06
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך