חג שמח אהןבים 2 תגובות

רציתי לדעת שאת שלי – פרק 9

26/05/2016 884 צפיות תגובה אחת
חג שמח אהןבים 2 תגובות

פרק 9:
אני על סף התעלפות והדופק שלי האיץ.
" וואו, מה זה היה?" צרחה אריאל מול כל הבנות אך לא ייחסתי לזה חשיבות כי אני בעצמי כמעט הגבתי כמוהה אך ההבל בנינו שאני לא יכולתי להוציא מילה מהפה. הייתי עם יד על החזה שבראשי מיליון ואחת מחשבות. למה הוא דיבר איתי. זה מעניין אותו?. הוא לא מכיר אותי. מה הקטע?. זה מאלוהים?. זה מסמן משהו? למה דווקא הוא?. למה אני מגיבה ככה שאני רואה אותו לעזאזל?! " מאיפה את מכירה את רותם אוחיון?" פתאום ירין שאלה אותי, ואני לא הבנתי במי מדובר. " את מי?" שאלתי בחוסר הבנה . " את רותם אוחיון" ענתה וחיוך היה על פנייה. " מי זה רותם אוחיון?" שאלתי בחוסר הבנה והרמתי גבה. "מה מי זה?" שאלה גם היא בחוסר הבנה. "מי זה רותם אוחיון, ומאיפה אני מכירה אותו?" שאלתי " רגע, את לא יודעת מי ה רותם אחיון?" הייתה מופתעת " לא" עניתי " מי זה?" הוספתי. " זה ההוא שבא אלייך" ענתה " מי בא אליי?" שאלתי על מי היא מדברת?! " מה יש לך את נראה לי את במצב יותר גרוע ממקודם, ההוא שדיבר איתך בא אלייך ששאל אותך איך את מרגישה" ענתה " הא הוא, קוראים לו רותם אוחיון?" " כן" ענתה ומחאה כף "הא, ולמה את כל כך מתלהבת ממנו?" שאלתי. רגע, אין מצב שהיא דלוקה עליו, נכון?! " כי הוא חתיך" ענתה בחיו ענקי וענייה נצצו. אלוהים רק שהיא לא דלוקה עיו. שנייה, למה זה בכלל אכפת לי?! " את דלוקה עליו?" שאלתי וקיוויתי שהתשובה היא לא. " לא נראה לך" " אוקי , תגידי מה את יודעת עליו?, את מכירה אותו?" " אני לא מכירה אותו בל אני יודעת שהוא בשכבת י"א ושהוא חתיך" ענתה. יופי אולי תגידי לי דברים שאני לא יודעת?! חשבתי לעצמי. " למה?" שאלה פתאום אחרי כמה דקות של שתיקה. יופי ועכשיו מה?, מה אני עונה בלי להראות יותר מדי התעניינות. " סתם, פשוט אני לא מכירה אותו והוא שאל אותי איך אני מרישה ודיבר איתי כמה דקות אז מין הסתם שאני ארצה לדעת דברים על הבן אדם שדיברתי איתו, ואני גם לא מרישה כל כך טוב אז עוד יותר נלחצתי" עניתי במהירות , כדי שהיא לא תחשוד שוקח לי זמן לחשוב על התשובה, אני חושבת שעברתי את זה. " הא נכון, צודקת" אמרה, פיו זה עבר. עוד לא עברו שש שעות לצום וכבר את על סף התעלפות , מה קרה?" פתאום צחקה " אין לי מושג, תקוו שלא תצטרכו להנשים אותי היום" הוספתי בצחוק. " אגב אם מישו צריך לעשות לי הנשמה אני דורשת שזה יהיה מישהו חתיך!" אמרתי והרמתי את האצבע שלי . זהו מעכשיו רק צוחקים ומעבירים את הצום הזה.
" אל תדאגי, נבקש מרותם שינשים אותך, הוא גם ככה הראה יור מדי התעניינות" אמרה וקרצה לי בסוף המשפט. מאיפה זה בא עכשיו?! חשבתי והתחלתי להשתעל. " תרגעי כולה רותם, מה את נחנק לי, אני רואה את בכח רוצה להביא אותו" צחקקה, "בטח, עכשיו אני מתעלפת" אמרתי " הוא לא הטעם שלי" הוספתי, בטח לא הטעם שלי.


תגובות (1)

המשך

26/05/2016 19:14
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך