אינה
אז ככה, יש עוד 2 פרקים, ופרק 7 הוא קצר... אז אם למישהו יש רעיון, מוזמן להציע :)

שני זוגות – פרק 5

אינה 01/05/2012 709 צפיות 2 תגובות
אז ככה, יש עוד 2 פרקים, ופרק 7 הוא קצר... אז אם למישהו יש רעיון, מוזמן להציע :)

בפרק הקודם:

למחרת, אדם התעורר וראה מולו את ……..
"התגעגעת? " היא שאלה.

פרק 5:
"נעמה? מה.. מה את עושה פה? איך נכנסת אליי לבית?" אדם שאל בתדהמה.
"אני…" נעמה החלה לענות.
באותו הרגע, הדלת נפתחה ונכנסה אימו ושאלה:
" הו אדם, קמת. הכול בסדר איתך? אתה נראה חיוור."
אדם הסתכל על אימו וענה: " כן, אמא, אני בסדר.. איך.. איך נעמה נכנסה לפה?"
"נעמה? מי זאת נעמה?.." שאלה האם בחזרה.
" נו נעמה.. שיושבת פה מולי." ענה לה אדם.
" אדם.. אין פה איש חוץ ממני וממך. נראה לי אתה הוזה, לא סתם אמרתי שאתה חיוור"
" אמא, אני לא הוזה.." הוא הסתכל לכיוון שבו ישבה נעמה, וראה שאימו צודקת. לא היה שם אף אחד.
" טוב , לא חשוב. נכנסתי לפה כדי להעיר אותך. אני הולכת עכשיו לעבודה, ככה שתשמור על מיטלי כן?" שאלה אימו.
"כן, אימא אני אשמור עליה." אדם ענה לה, ואימו הלכה.

~~
אדם קם, הלך לקחת תפלא שלו, והיה שם תא קולי ממספר חסוי.
הוא התקשר לתא קולי ואמרו לו: " אדם, זאת זיוה. תתקשר אליי דחוף אתה לא מבין מה קרה לי. אני מתקשרת מהמשטרה למה אמא מדברת מהפלאפון שלי בגלל זה. בקיצור תתקשר אליי."
אדם היה מופתע, אך התקשר לזיוה..
"היי מותק, מה ק..?" אדם התחיל.
" אדםםםםםםםםם, אתה לא מבין מה קרה!!!!!! דרסו אותווו!! " צעקה זיוה.
" מה ? מי נדרס ? " אדם שאל בבהלה
" אחי. הוא שיחק ליד הכביש, ומשום מקום באה מכונית ופשוט דרסה אותו. הוא חסר הכרה. בבקשה תבוא, אני לא אעבור עוד מוות בשתיקה." זיוה ענתה לאדם בבכי.
" מאמי, קודם כל אל תבכי. ותחשבי שהוא ינצל מזה, והנהג ישלם על זה. ואני לא יכול לבוא, למה אני אמור לשמור על אחותי, ואת מכירה את הילדונת הזאת. אבל תהיי חזקה, כן?"
~~
נעמה נכנסה לבית, הורידה את נעליה, ניגבה את דמעותיה, הלכה למטבח וראתה את אימה שם מבשלת:
"אמאאאא"
"בתי, מה הם מעשייך כאן? מדוע אינך עם ארוסך?" אימה המופתעת ענתה לה.
" אמא, אני והוא רבנו, ואני רוצה לחזור לגור בבית. אני לא יכולה לסבול יותר את ההתנהגות שלו. אולי גרנו אני והוא חצי שנה, וזה לא כזה הרבה, אבל אני לא יכולה יותר." ענתה נעמה, והחלה שוב לבכות.
"בתי.."


תגובות (2)

פרק נחמד :)

03/05/2012 06:59

תודה :)

04/05/2012 06:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך