תשוקה ואהבה(גרסה משלי לתשוקת הנצים)-פרק 9❤

time machine123 27/01/2019 485 צפיות אין תגובות

נעמה חשבה שהאדמה תפתח את פיה ותבלע אותה בעודה חיה. היא הסתכלה על יערה ורננה ואז היא הישירה את מבטה לעבר אריאלה, היא חשבה בהתחלה שהיא רק צוחקת איתה.
" איך יכול להיות שאבא נהרג בתאונת הדרכים? איך יכול להיות שזה מה שקורה לי עכשיו?" אמרה נעמה והביטה על אימה בהלם.
" נעמה בבקשה.." אמרה אריאלה באנחה ונשמה עמוק.
" מה? אבא נהרג בתאונת הדרכים? אני חייבת לברר מי היה האחראי לכך שהביא למותו המיותר. אבא לא נהרג סתם. בטח מכונית התנגשה במכונית שלו וזה שגרם לו למות במקום." קראה יערה בתסכול והביטה על אימה במבט זועם.
" אני עוד לא יודעת לקבוע מי הרג את אבא שלכן, אני עדיין לא שם. בכל אופן, אנחנו צריכות לברר את נסיבות מותו קצת יותר לעומק.בינתיים אני לא אעשה כלום עד אחרי שההלוויה תצא לדרך ואז אני אצא למסע כדי להגיע לחקר האמת." אמרה אריאלה בקול קר והביטה על כל אחת מהבנות שלה , במבט חודר ועמוק.
" אימא, איך אבא נהרג ? אני באמת לא מבינה שום דבר. איך זה קרה ולמה נשארתי פה ממש לבד בלי אבא.
אני רוצה לדעת מהי האמת בבקשה!" קראה רננה בקול צרוד.
רננה חיבקה את יערה שהתחילה לפרוץ בבכי תמרורים ופשוט השתיים החלו לנחם אחת את השנייה.
הן לא האמינו בכלל למשמע אוזניהן והן חשבו שהן נותרו תקועות בתוך סיוט מתמשך ובלתי נגמר.
נעמה הייתה כמעט בטוחה שהחיים שלה נגמרו בבת אחת.
כעת כשאמת נמצאת מול הפנים שלה, היא לא יכלה להכחיש שזה לא כואב לה. בגלל שהיא הייתה באבל גמור על כך שעידו כבר אינו בין החיים.
" אבא שלכן מת וזה אומר שמעכשיו אתן תצטרכו לעבור דרכי אם אתן רוצות לדבר על זה שקשה לכן.
וזה כולל אותך, נעמה. אם את לא ממלאה את רצונותיו של בעליך אז תהיי חייבת לדעת שאת צריכה לציית לו באופן מיידי." החוותה אריאלה את דעתה לאופן התנהגותה המאוד מוזרה של נעמה כלפיי אריאל.

***
לי עוד חיכתה מול החלון וחשבה שאולי עידו יבוא לבקר אותה בכל זאת. עד אשר היא גילתה שבאו לבקר אותה דווקא מהשוק. הינומה ובניה עלו בחדר המדרגות ורצו לשכנע את לי ללכת להתעמת עם אשתו של עידו ולעמוד על הזכויות שמגיעות לה.
כיוון שהיא לא ידעה בכלל שיש לו אישה ושלוש בנות.
" שלום לי, למה את כל כך עצובה? יש לנו בשורות בשבילך על מר עידו נהרי. הוא נהרג בתאונת דרכים. ויש לו אישה ושלוש בנות, גם ממך הוא הסתיר את העובדה שהוא בגד באשתו בעודו נשוי לה." אמרה הינומה וחייכה חיוך רחב מאוזן לאוזן.
לי שמעה זאת וקפאה במקומה מבלי היכולת להגיב בכלל.
"הכול בסדר, לי? למה את שותקת עכשיו מה קרה לך? תתעוררי את צריכה להתעמת עם אשתו! " אמרה הינומה בתסכול.
" אני לא רוצה להתעמת עם אף אחד, אני רק רוצה לדאוג שיהיה לי תינוק בריא ושאף אחד לא יגע בו לרעה." אמרה לי בנחישות.
" אז אנחנו אומרים לך שאת יכולה להתעמת איתה ולדרוש ממנה בדיוק את מה שמגיע לך." חזרה הינומה על דבריה בפעם השנייה.
לי לא האמינה שעידו נפטר. עכשיו באמת נגזר עליה להישאר לבד.

***
ליאור הלך במסתוריות להיפגש עם מישל למרות שיוחנן, אחיו הבכור אסר עליו לצאת החוצה כדי שישגיח על לי בשבע עיניים. כי לי הייתה באמת במצב רגיש.
מפני שהיא הייתה בהיריון והוא לא באמת ידע מי אביו האמיתי של התינוק שהיא נושאת ברחמה.
כשהוא בא להיכנס אל הדירה בה מישל התגוררה, הוא הבחין שהמבנה היה עדיין סגור.
" מישל, אני אמצא אותך בכל דרך , את לא תברחי ממני. איפה את יכולה להיות ברגע שאני הכי צריך אותך. " קרא ליאור כמעט בייאוש.
ליאור חיכה כמה רגעים וכמעט היה בטוח שמישל תבוא לקראתו , שתגיד שהיא מתגעגעת אליו בטירוף כמו שהוא מתגעגע אליה.
מישל פתחה באיטיות את דלת דירתה ורצה היישר אל זרועותיו של ליאור.

****
לי לא ידעה מה לעשות. היא התפרצה בבכי תמרורים וידעה שהיא תעשה הכול כדי לא לחזור לגור עם האחים הגדולים שלה.
היא ידעה שהיא תסתבך בצרות ברגע שהיא תבקש עזרה ממקום זר ואחר.
מאשתו של עידו היא מאוד מפחדת האמת, והיא לא רוצה לראות אף אחד עכשיו שהיא יודעת שעידו רימה אותה ושהוא היה נשוי כל הזמן הזה שהם יצאו בסתר ואף אחד לא ידע על כך.
" נו, תגידי לי את לא יודעת איפה עידו נהרי היה גר?" שאלה הינומה וצחקה לעצמה.
" אני לא יודעת כלום. אני לא רוצה ללכת לשום מקום. אני רוצה לשכוח שיכולתי לסמוך על האחים שלי. עכשיו גם הם לא יכולים לעזור לי." אמרה לי שהייתה כולה באפיסת כוחות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך