time machine123
בפרק הזה אנחנו נפרדים מלי. איך היה הפרק בעיניכם? האם אהבתם אותו? התחברתם ללי כדמות?

תשוקה ואהבה( גרסה משלי לתשוקת הנצים)-פרק 1❤

time machine123 31/01/2019 683 צפיות אין תגובות
בפרק הזה אנחנו נפרדים מלי. איך היה הפרק בעיניכם? האם אהבתם אותו? התחברתם ללי כדמות?

לי לא רצתה לחזור לביתה ולספר לאחים שלה שהם אכן צדקו ועידו באמת לא היה אמיתי איתה מההתחלה. היא התביישה לנסות לדבר איתם ולהגיד שכל הזמן הזה שהיא יצאה איתו הוא היה נשוי לאריאלה כפי שהוא אמר לה.
היא היייתה עצובה ומופתעת בו בזמן מכך שעידו רימה אותה ולא היה מסוגל להודות על כך שיש לו אישה ושלוש בנות יפות וטובות.
אבל מלכתחילה היא לא הייתה צריכה לשתף פעולה עם העצות שהינומה ובניה ניסו להגיד לה לשווא.
" אני לא רוצה בכלל לבקש עזרה מהאחים שלי. מבחינתי הם לא קיימים ואני רוצה ללכת לבד בלעדיכם. תניחו לי ללכת בבקשה. ואל תעיזו לחשוב שאני עדיין זקוקה לעזרתכם. כי אני לא רוצה את החיים שלי. אני אלד את התינוק הזה אסתדר לבד. אני לא מסוגלת כבר להזדקק לליווי." אמרה לי בכעס.
" אל תהיי כפוית טובה, אני בסך הכול רציתי לתת לך עצה. אל תדאגי אבן לבאר ששתית ממנו. אם את חושבת שאת לא זקוקה לי. המשיכי בדרכך כי אני לא מתכוונת לרדוף אחרייך כאילו את איזה ילדה קטנה. אל תרימי את האף הקטן שלך כלפי מעלה. ולחשוב שאת הכול יכולה לעשות בלי העזרה של אף אחד." קראה הינומה בזעם ונאנחה בקול.
" את יודעת מה? את מאוד חצופה, הגנו עלייך כשהאישה הזאת שהשפילה אותך עד עפר. אבל את לא ראויה לשום דבר טוב, את מתנהגת כאילו עושים לך טובה. אבל אנחנו לא חייבים לך כלום." קרא יצחק והביט בה בכעס.
" תבכי, תבכי . את לא עובדת עליי עם הדמעות שלך. אל תחשבי שאת יכולה לעשות הכול לפי הרצונות שלך. עכשיו את האמת לבד ואין לך אף אחד. תיקח איתך את הכבוד המפוקפק הזה." קרא אברהם בלעג וצחק עליה בפומבי.
" את לא שומעת מה שבניי אמרו לך לפני כמה רגעים, תלכי לדרכך. ואל תחזרי לסמוך על כך שבאמת נעזור לך. לא מגיע לך שום דבר." קראה הינומה בתסכול ואמרה ללי שהיא תישאר בודדה ושאף אחד לא ירצה לעזור לה באמת.
לי הלכה לדרכה, בוכיה וגלמודה. היא החליטה לוותר על העצה של הינומה והתחילה להתאחד עם מותו של עידו.
לא היה לה טעם לחייה בלעדיו. היא רק רצתה לקפוץ מהשכר ולשכוח מכל מה שהאנשים שהכירה אמרו לה.
היא עמדה על הגשר מבלי אפילו לחוש פחד מגבהים.
" למה לא היית אמיתי איתי ולא סיפרת לי מעולם על אשתך ושלוש הבנות שלך? למה שיקרת לי, עידו? למה? אין לי כבר טעם לחיים שלי בלעדייך! " קראה לי בבכי תמרורים ולא התכוונה להביט לאחור.
היא קפצה מהגשר בלי לחשוב מה האחים שלה יגידו אם יגלו את האמת על כך שעידו באמת רימה אותה.
היא לא שמה לב שהינומה ובניה ראו איך היא קפצה מהגשר היישר למיי הנהר.

***

ליאור ועידן ישבו במקומות הקבועים שלהם, אינם יודעים ומתארים לעצמם שאחותם הקטנה , לי כבר לא הייתה בין החיים.
יוחנן נטרף בדעתו אם לצאת בחיפושים אחרי אחותו הקטנה, לי כי היא הייתה צריכה להיות בבית.
" למה לי לא מופיעה? בחיי שאני חושש באמת לשלומה ולבריאותה. למה אני לא מרגיש טוב עם היעלמותה הפתאומית של לי , אחותנו הקטנה?
מתי היא חושבת שהיא תוכל לחזור?" קרא יוחנן בתסכול.
" למה אתה דואג ללי? היא כבר די בוגרת ויכולה להסתדר לבדה. אני חושב שאתה טיפה מגזים עם כל הדאגות המיותרות למיניהן. כדי שתפסיק כבר לדאוג." החווה ליאור את דעתו.
" אני באמת חושב שכדאי שתקשיב לליאור, הוא צודק. אני מניח שחייה של לי בסכנה אמיתית. עם הינומה הזאת אי אפשר לדעת באמת מה יקרה. אני חושב שכדאי שנתחיל בחיפושים אחריה." קרא עידן בהסכמה וקרץ לעבר ליאור בשובבות.
" למה אתה רומז שלי אולי כבר מתה? אל תדבר עליה בזמן עבר. כי יכול להיות שהיא עדיין חיה." קרא יוחנן בעצבנות ונאנח קלות בגלל שהדברים שעידן אמר לו לגבי לי, אחותו הקטנה.

***
השוטרים ערכו חיפושים אחר גופתה של לי. הם חשבו בהתחלה שהיא מתה מוות טבעי ולא תיארו לעצמם שהיא אולי כבר התאבדה כי אולי היא גילתה שבעצם עידו לא היה באמת מי שהיא חשבה שהוא היה.
לקח כמה ימים ושבועות עד אשר הם הבחינו בגופה שלה שעדיין שהתה במי הנהר . הם גילו שהיא התאבדה שלושה ימים קודם לכן. סיבת התאבדותה הייתה בגלל שהיא גילתה שעידו רימה אותה ושהוא היה נשוי לאישה אחרת.
היא גם עלתה על העובדה שהיו לו שלוש בנות בסך הכול.
" נדמה לי שזו אחותם הקטנה , לי שהתאבדה שלושה ימים קודם לכן. תתקשרו לאחים שלה ותגידו לה שהגופה שלה נמצאה במי הנהר. אנחנו כבר לא יכולים להציל אותה." אמר צ'יקו בעצב.
" אז מה נעשה. צריך להודיע לאחים שלה על דבר מותה. הם היא האחים היחידים שיש לה בעולם הזה. אני חושב שמגיע להם לפחות לראות את הגופה שלה." אמר אחד השוטרים שמאוד היה עצוב שלי התאבדה.

***
ליאור הלך מצד לצד ולא ידע מה הוא יעשה עם עצמו מרוב מועקה.
יוחנן התחיל לאבד את התקווה והתחיל לשאול את עצמו האם עדיין הוא יהיה מסוגל להציל את לי או שהוא כבר איבד את האפשרות שהוא יוכל להשגיח עליה שלא יאונה לה שום דבר רע.
ועכשיו, הוא מרגיש קצת אחריות לגביי מה שהיא עלולה לעשות עם עצמה.
" הילדה הזאת ממשיכה להיעלם לה לאן שהיא רוצה. ואף פעם לי לא יודעת את הדרך בחזרה הביתה. אולי אנחנו לא יודעים מה קרה לה באמת." קרא יוחנן בדאגה.
לפתע נשמע צלצול של טלפון ברקע וליאור קם ממקומו כדי לענות לשיחת הטלפון המפתיעה הזאת.
" שלום, אתם צריכים להתייצב בנהר שליד הגשר. הבוקר מצאנו את הגופה ואנחנו משערים שאולי מדובר באחותכם שגופתה נמצאה בתוך מי הנהר. אתם מתבקשים לבוא לזהות אם מדובר בלי, אחותכם הקטנה." אמר צ'יקו בקול חד כתער ואז השיחה התנתקה.
עידן, ליאור ויוחנן הביטו זה על זה במבטים ממושכים והבינו שאולי לי התאבדה בגלל אותו עידו שאותה הוא רימה ומעולם לא אמר לה את האמת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך