תשוקה ואהבה( גרסה משלי לתשוקת הנצים)-פרק 2❤

time machine123 03/02/2019 453 צפיות אין תגובות

עידן , ליאור ויוחנן נרעדו מפחד למשמע הבשורה הקשה על מות אחותם הקטנה לי, שקפצה מהגשר אחריי שלא היה לה טעם לחייה בלי עידו . יוחנן לא יכול היה להאמין שלי קפצה מהגשר כי היא רצתה להתאבד. הוא לא בכלל תיאר לעצמו שיש לאחותו הקטנה נטיות אבדניות וממי היא למדה להתנהג בחוסר אחריות כלפיי החלטה כל כך גורלית לגבי החיים שלה.
" אני לא מאמין שלי התאבדה, מי יכול לפרסם שמועה נוראית שכזאת על אחותנו הקטנה, לי? נראה לי אני יודע היטב מי אשם במותה, בטח זה אחד משני הבנים של הינומה שלא הפסיק להשמיץ את לי ועל אופן התנהגותה המוזר." קרא יוחנן בזעם רק מלחשוב על כך שהעליבו מאוד את לי.
" כולנו יודעים טוב מאוד שהיא האשמה העיקרית שלא הפסיקה לסבך אותנו בצרות.
מהיום שהיא יצאה עם המבוגר לא הפסקנו להתקוטט עם הבנים של הגברת הינומה מהשוק." הטיל עידן את האשם על אחותו הקטנה, לי.
" אף אחד לא אשם במותה. רק דבר אחד אנחנו יכולים להבטיח. שאנחנו ננקום במשפחת נהרי החל מגברת אריאלה לשלוש בנותיה היפות והצעירות, רננה, נעמה ויערה. נגרום להן להתאהב בנו עד כלות ואז ניקח לעצמנו את ההון שהשאיר הזקן נהרי כשהוא נפטר בתאונת דרכים מיותרת והשאיר את המשפחה שלו בלי ירושה." קרא ליאור בנחישות והביט על עידן ואז הפנה את מבט לעבר יוחנן, שתקע בו מבט מלא פליאה ולא אמר שום דבר בנוסף.
" אנחנו חייבים כבר להיות שם, לא משנה מה יקרה. המשטרה גם חייבת להיות בסביבה. אנחנו צריכים לדעת למי שייכת הגופה הזאת בכל מקרה. יכול מאוד להיות שמדובר בלי, כי אחרי הכול היא התאבדה. " קרא עידן ולחיו סמקו כסלק אדום.
" על מה אתה מדבר? ללי אף פעם לא היו הפרעות נפשיות ובטח שלא נטיות אובדניות!
עוד הפעם, אל תעז לפגוע בזכרונה של אחותנו הקטנה, נכון שהבחירה שהיא עשתה לא הייתה טובה בכלל, אבל עדיין אנחנו צריכים לדעת לכבד למרות שאנחנו לא חושבים שהיא פעלה כמו שצריך." אמר יוחנן בהתפרצות זעם.
" קדימה, בוא נסע לשם לזהות של מי הגופה הזאת!" אמר עידן בהרהור.
עידן וליאור ירדו במדרגות לאט לאט ואז נכנסו למכונית.
יוחנן התניע את דורשת הדלק ונסע משם.

***
השוטרים הרימו את גופתה של לי מהנהר ועטפו אותה בסדין לבן שכיסה את הכול חוץ מהפנים היפות והתמימות שהיו לה.
כשעידן, ליאור ויוחנן ירדו מן המכונית ורצו לעבר הנהר כדי לראות את אחותם הקטנה בפעם האחרונה.
יוחנן התפרץ לתוך האמבולנס כי הוא רצה להיפרד מלי כמו שצריך.
כשהוא בא להוריד את הסדין כדי לראות את הגופה , ידיו נרעדו טיפה ממה שהוא עמד לראות במו עיניו.
הוא פתח את הסדין והוא הזדעק כשהוא ראה את לי שוכבת מחוסרת חיים למולו.
" זאת לי, אני יודע בוודאות שזאת אחותי הקטנה. אני יודע בוודאות שזאת לי! למה זה דווקא קורה לנו? איך היא שמה קץ לחייה? " קרא יוחנן בבכי כמו חיה פצועה.
" לי, למה את מתה? למה לא פינת לעזרה מאיתנו ? את באמת התביישת מאיתנו? למה את לא רצית שנעזור לך כשבאמת היית זקוקה לעזרתנו?" קרא עידן והתפרץ לפתע בבכי תמרורים מתמשך וגרר את ליאור השבור היישר אל זרועותיו.
" אני מבטיח לך, לי. שמה שעשו לך לא יישאר בשקט. אנחנו ננקום במי שהיה אחראי למותך!" אמר ליאור כמעט בלחישה כי הוא בקושי שמע את עצמו ואת קולו הנישא למרחקים.

***
נעמה התפרצה בבכי תמרורים מכך שהיא לא באמת אהבה את מי שהיא התחתנה איתו, אריאל היה כמו עונש משמיים שהיא הייתה צריכה להתחתן כדי לרצות את אימא שלה כי אריאל בעלה היה בעינייה כמו אליל שהיא הייתה צריכה להעריץ.
יערה ורננה עלו כדי לבדוק לאן לעזאזל נעמה נעלמה באורח פלא.
" נעמה, תפתחי את הדלת בבקשה, אנחנו לא חיים בסודות. קדימה, זה לא מכובד לעזוב שולחן באמצע סעודה סתם כך. כי את כועסת על מישהו, אימא אמרה שהיא צריכה שתסביר למה עזבת את השולחן אחרי שאמרת שאת לא מעוניינת לחיות את חייך לצד מישהו שאת בכלל לא אוהבת." אמרה רננה וניסתה לדבר אל ליבה של אחותה לשווא.
" אני לא רוצה לדבר עם אף אחד, תעזבו אותי. אני צריכה להיות לבד קצת." אמרה נעמה בכעס.
" אולי בכל זאת תעשי טובה ותפתחי לנו את הדלת בבקשה. את יודעת, אנחנו לא אדם זר שבא מהרחוב , אנחנו האחויות שלך. " אמרה יערה בחיוך מתוסכל.

***
אריאלה שקעה במחשבותיה על הנערה שבאה לבקש ממנה עזרה אך היא לא שמעה לתחנוניה של הילדה המסכנה שרצתה בסך הכול שהיא תושיט את ידה בעת צרה.
אולי היה משהו בדבריה והיא לא כל כך הקשיבה למצוקה שהיא שמעה רק הקול שלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך