תשוקת הנצים-פרק 3

time machine123 14/05/2019 706 צפיות אין תגובות

כשקרין נכנסה הביתה, היא נתקפה חשש שהאחים שלה יראו שהיא כבר הגיעה. היא העדיפה להסתיר את העובדה שהיא ניהלה רומן עם גבר נשוי.
אליהו רתח מזעם.. איך זה יכול להיות שקרין איננה.
היא התכוונה להיכנס ישר לתוך החדר שלה בלי לומר שלום לאחיה אחרי הזמן הרב שהיא לא הייתה בבית שלה.
" היי.. לאן את חושבת שאת הולכת? איפה בילית, ילדה?" שאל אותה בתוקף.
קרין לא רצתה לענות לו והיא ניסתה להתחמק כמו תמיד.
" הלכתי לקנות בשוק ופשוט הלכתי לאיבוד." אמרה קרין והשפילה את מבטה כמודה באשמה.
" אם זה אותו סיפור מוכר, אז אני מציע לחשב מסלול מחדש." לא האמין אליהו למה שקרין אמרה לו עכשיו.
" בקיצור, דברי ילדה. לפני שאני אגלה את האמת בעצמי!" היא שמעה אותו אומר לה והיא נרעדה למשמע קולו.
" טוב, אני מודה שתפסת אותי. אני אספר לך איזו אחות יש לך.." אמרה קרין ולחיה הסמיקו מרוב בושה.
" נו קדימה, אני מקשיב!" אמר אליהו בקולו הרועם.
קרין לקחה נשימה אחת ארוכה, עכשיו היא מוכנה לכך נפשית.
" זה לא קל לי לומר את זה, אני יודעת שכבר דמיינת משהו אחר בראש, אבל אני יוצאת עם מישהו לא מעט זמן.." אמרה בקול שקט, מחכה לראות איך הוא יגיב.
" את יוצאת עם מישהו? הוא נשוי? יש לו ילדים? כמה זמן אתם מתראים ככה בסתר?" שאל אליהו בדאגה.
" כבר שלושה שבועות שאני מתראה איתו, הוא הבטיח לי שהוא יוכל לשפר את מצבנו הכלכלי ואני מאמינה לו, אני מאמינה שאנחנו יכולים לצאת מהעוני." אמרה בחשש והפנתה את מבטה לעברו.
" מה? את מנסה להגיד לי שאת יוצאת עם גבר נשוי?" שאל אליהו שהיה ניכר בו שהוא היה בתוך סערת רגשות וגם כועס על שהוא גילה את זה רק עכשיו.
" כן, אני יוצאת עם גבר נשוי!" אמרה קרין כשהיא התחילה להסמיק מרוב שהיא לא ידעה מה לעשות עם עצמה.

* * * * * * *

כשאלימלך הגיע הביתה, כל האורחים עדיין לא התפנו לבתיהם. היום הוא הולך לאשתו ואומר לה שהוא רוצה לבקש ממנה גט כמה שיותר מהר.
כי הוא רצה להינשא לקרין כדת וכדין. הוא לא ידע איך הוא יעשה את זה.
הרי למה לו להישאר קרוב למי שהוא בכלל לא אוהב.
הוא ידע היטב מה תהיינה ההשלכות למעשים שלו אם הוא יעיז לפרק את הבית הזה במו ידיו.
הרי הוא היה קם והולך, אבל עכשיו הוא הלך לפתוח בחיים חדשים לצד אהבת חייו, שזאת הייתה כמובן קרין.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך