תשוקת הנצים-פרק 4🌹

time machine123 14/05/2019 668 צפיות אין תגובות

אליהו עדיין היה בהלם גמור, ולא ידע מה הוא יעשה עם קרין.
בשבילו, זאת הייתה חציית גבול אדום ממש, ועל זה מגיע שהוא יתן לה סטירה בצדק על התנהגותה הבלתי מוסרית ועל המסר הלא חינוכי שהיא מנסה להנחיל לבני נוער שבגילה, היא צריכה ממש להתבייש בזה! אבל הוא לא רצה לנקוט איתה באלימות.
הוא חשב לעומק איך הוא יגרום לקרין ללמוד לקח עד לפחות הפעם הבאה.
אם תהיה כזו בכלל.
אליהו לקח נשימה עמוקה ואז רק אמר : " תשמעי, קרין. היום את תישארי בבית ואת לא יוצאת לשום מקום. היום אני משגיח עלייך בשבע עיניים. אוי ואבוי אם אשמע שיצאת מהבית ללא רשותי." אמר אליהו ופניו נהיו יותר רציניות מתמיד.
קרין הישירה אליו מבט מלא פחד ולא הייתה מוכנה לוותר על אלימלך. רק שלא יגרום לה לוותר עליו.
" אני מוכנה לכל דבר, רק אל תחזיק אותי סגורה למשך הרבה ימים. אני מתחננת. תן לי לצאת הערב. " אמרה קרין בתסכול ולא הייתה מסוגלת שלא להיפגש עם אלימלך שהבטיח לה עולם ומלאו.
היא הביטה בו בעיניים מקוות וחיכתה שהוא יאמר לה שהוא מסכים שהיא תתראה עם אלימלך גם הפעם.
" טוב, הכנעת אותי הפעם. אני מסכים!" אמר אליהו בחוסר ברירה.
" יש! אתה האח הכי טוב שיש. ממש תודה." אמרה קרין בתחושת ניצחון וחיבקה אותו ממושכות.
" אני זקן מדיי בשביל להתרגש מכל דבר קטן, אבל אחותי, תיזהרי. אפילו אם את זהירה, אני מפחד שתיפגעי. את אחותי הקטנה ואפילו אם אני קצת מרים את הקול לפעמים, את לא צריכה להיעלב. תיזכרי שאני פה בשבילך. תמיד! ", אמר אליהו בעדינות.
" אתה תמיד מצליח לעודד אותי כשאני עצובה או שקועה בעצמי כי אני כל כך מבואסת ממשהו או ממישהו. אחי, אולי אתה תרצה בעתיד לבנות לך קריירה ושיהיה לך למה לקום בבוקר, לא? כי זה כל תכלית החיים. אני בטוחה שתצליח בזכות עצמך." ניסתה קרין לעודד את אחיה הבכור אליהו.
" אין לי זמן לבנות קריירה כרגע, אני עסוק כל כולי בלאפות לחם כל הזמן. לכי תיהני לך. אני מחכה לך פה אם תרצי לדבר איתי מתשיהו, טוב?" אמר אליהו בהרהור והלך להתפנות לעניניו.
קרין רק הביטה בו מהצד וחייכה לעצמה.
היא חיכתה בחוץ עד שאלימלך יבוא לקחת אותה מפתח ביתה.

* * * * * *
אלימלך רצה לדבר עם לינה אבל היא לא הייתה פנויה לשוחח איתו. הוא יצא בפ'יזו הירוקה שלו לקחת את קרין מביתה, כי הוא רצה לעשות לה הפתעה בלי שהיא תדע על כך.
ברגע שהוא הבחין בה יוצאת לעברו, הוא כמעט יצא אליה כדי לקחת אותה לסיבוב קטן איתו. הוא חשב שהפעם היא הייתה יפה מאוד.
לא חושב, בטוח שהיא הייתה יפה יותר מפעם קודמת כשהם נפגשו בפעם הקודמת.
אלימלך יצא מהמכונית ופתח לה את הדלת הקדמית בשביל שהיא תיכנס פנימה.
הוא התכופף מעט בשביל לנשק אותה.
" היום את יפה!" אמר לה בזמן שהשפתיים שלהם נפגשו לנשיקה תשוקתית.
" תודה רבה." הודתה לו בביישנות בין נשיקה לנשיקה.
" יש לי הפתעה בשבילך!" אמר אלימלך בחיוך רחב, הוא ליטף קלות את שערה.
" איזו הפתעה?" שאלה קרין בסקרנות. עניין אותה מאוד לדעת מה אלימלך מתכנן בשבילה.
מרחוק בנאל וטל צפו במכונית מסוג פ'יזו ההולכת ומתרחקת מהם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך