זה אמיתי!!!! נעמה היא חברה שלי מהתיכון כשהיא ברחה מהבית הם שמרו איתי על קשר.. אני מאחלת להם הרבה נחת ואושר!

להיות מאוהבת בסתר

זה אמיתי!!!! נעמה היא חברה שלי מהתיכון כשהיא ברחה מהבית הם שמרו איתי על קשר.. אני מאחלת להם הרבה נחת ואושר!

נעמה לא ילדה ממש מקובלת, אבל בהחלט יפה. את תכונותיה ואופיה הטוב היא לא מראה. רק אם פונים אליה רואים שהיא נערה טובה. עיניה ירוקות, שערה חום בהיר וחיוכה המוסתר שהתגלה מדי פעם מראה את כל היופי בפניה. נעמה בת 16 והיא מאוד מתוקה. מתוקה ומאוהבת. נעמה התאהבה בנער הכי יפה בכיתה. מלך הכיתה- ביניב. כל הפסקה היא מסתכלת בעיניו הכחולות כשמשחק כדורגל ולפעמים הוא תופס את מבטה מסתכל אליו אך הוא לא אומר לה כלום. זה צפוי שנעמה תאהב את יניב אבל זה צפוי שיניב יאהב את נעמה? מכל הבנות שהתאהבו בו הוא אהב את נעמה. אחרי זמן קצר הוא החליט שלא משנה מה יהיה הוא יוכל להתקרב אליה וברגע הנכון לנשק אותה. בהפסקה השנייה הוא ראה אותה כותבת משהו ביומן. הוא התקרב אליה מאחור כיוון שהכיתה שממנה יצאו היא מאחורי הספסל שבה נעמה ישבה. הוא חשב לרגע שאולי אם היא לא רואה אותו אולי הוא יקרא מה כתוב ביומן, אבל המחשבה הזו עברה מראשו מיד. "אני רוצה שהיא תאהב אותי לא תשנא אותי ימפגר!" חשב לעצמו יניב. כשהיה מספיק קרוב מאחוריה התקרב לאוזנה ולחש: "למה את לא עם שאר הבנות מהכיתה?" נעמה כ"כ נבהלה עד שבטעות הביאה לו מכה עם המרפק בבטן. זה לא כאב כ"כ ליניב כיוון שנעמה ילדה עדינה וכיוון שהיו לו שרירים מאוד מפותחים. "הבהלתי אותך?" הוא שאל. נעמה לא ידעה מה לענות לו. הוא ידע שהיא מתביישת ממנו. נעמה אמרה לו בקול חלוש: "כן מאוד… האמת שאני לא רוצה להיות איתן כי הן מרכלות על בנים ואני לא רוצה.. אני לא אוהבת.. טוב אני צריכה ללכת ביי.." והלכה. יניב התאכזב כי זה לא הלך טוב כ"כ אבל לפתע הוא ראה שעל הספסל נשאר יומנה של נעמה. הפעם לא התאפק וקרא אותו (הוא כבר היה פתוח..) היה כתוב כך: "יומני היקר, אני לא יודעת כמה זמן אני אמשיך לסבול את זה שיניב לא אוהב אותי. אני יודעת שהוא אוהב את רוני מלכת הכיתה. הייתי חולמת שהוא יציע לי חברות ונתחתן ויהיו לנו 3 ילדים.. אבל לפני כל הצפיות הייתי רוצה שרוני תפסיק להציק לי." יניב לא ידע אם זה אמיתי. גם זה שהוא גילה שהיא אוהבת אותו וגם זה שרוני מציקה לה. דיי כאב לו שנעמה חשבה שהוא אוהב את רוני. הוא הלך לנעמה שישבה בכיתה ולא מצאה את יומנה. הוא ניכנס לכיתה, התקרב אליה ואמר לה: "חיפשת את זה?" נעמה הסתכלה על היומן שבידיו ושאלה: "קראת אותו?" יניב שתק. הוא פחד שהיא תשנא אותו. נעמה ידעה את התשובה ופחדה שקרא את העמוד שמראה שהיא אוהבת אותו. שניהם שתקו ולאחר כדקה שאל:" אז.. את באמת אוהבת אותי?" ליבה של נעמה דפק בחוזקה. היא ידעה שהשתיקה לא טובה אז היא ענתה לו:" כן. אבל אני ישמח אם לא תספר את זה לחברים שלך והם יצחקו עלי. אני ישמח גם אם לא תספר את זה לרוני ואני לא יתקרב אליכם." יניב הסתכל בעניה של נעמה ואמר לה: " נעמה האמת שאני לא אוהב את רוני כמו שאת חושבת. אני אוהב אותך. כבר ממזמן אני רוצה להציע לך חברות ולנשק אותך." נעמה הייתה בהלם.. "מה? אתה… מה? יניב פחד שהיא תסרב לבקשתו אך הוא שאל אותה: נעמה, אני מת עלייך כבר הרבה זמן ואני רוצה שנהיה חברים ואני נשבע לך להרחיק ממך את רוני!" נעמה לא התביישה פתאום. היא ענתה לו:" גם אני אוהבת אותך. כ"כ כ"כ. אני ישמח להיות חברה שלך!!" יניב לא שאל אותה ונישק אותה. נשיקה צרפתית. אחרי כדקה הוא שאל אותה:" את באמת רוצה שאני יעשה לך 3 ילדים?" נעמה חייכה:"אם אתה רוצה.. מצידי 5!!!" וחזרו להתנשק.. לאחר כמה זמן יניב ונעמה גילו שההורים שלה לא מרשים לה חבר אז הם ברחו מהבית. אחרי יומיים מיום הבריחה היה ליניב יום הולדת לגיל 17. יניב חשב שזה הזמן הנכון בשבילם. הם לא נזהרו ולאחר כמה חודשים נעמה גילתה שהיא בהריון אך יניב שיכנע אותה לא לעשות הפלה ולא עבר זמן רב ונולדה להם בת ולמרות שנעמה ויניב הם הורים דיי צעירים.. נעמה בת 16 ויניב בן 17 הם החליטו להקים משפחה. הם עשו עוד ילד עוד פעם והפעם נולד להם בן והם חיים בעושר ועושר עד עצם היו הזה!!!!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך