⁦👨‍❤️‍👨⁩אתה כן אוהב אותי! – פרק ה’ (תוכן הומוסקסואלי)

אדוארד ברוקס 11/01/2019 900 צפיות אין תגובות

"אז אתה מבין שאני לא יכול יותר לעשות את זה? באמת שאני לא יכול. נמאס כבר!" אמר סייריל תוך כדי שלעס את הבוטנים המלוחים, ובלע אותם בחוסר שקיקה לאחר שלקח עוד שוט כפול של וודקה. "תקשיב, אני מכיר אותך סה"כ 20 דקות. אבל אני חושב שאסור לך לוותר." ענה לו הבחור הקירח בחצי חיוך. "טוב, באמת שאני לא יודע.." החזיר סייריל ותוך כדי ניסה לקום מהבר, אך מרוב שיכרונו חזר לשבת. "טוב, נראלי אני אשב פה עוד איזו שעה ואסע לדרכי." הבחור הסתכל על סייריל כמה רגעים ואמר "אמרת שאתה גר בתל-אביב נכון?" סייריל הנהן. "אני גם גר פה. בוא אני אנהג באוטו שלך ואסיע אותך עד לבית, ומשם אני כבר אלך לתחנת אוטובוס ואסתדר." בחוץ היה קר וירד גשם, וסייריל כבר רצה להגיע הבייתה. נמאס לו כבר לשבת במועדון גייז ולשמוע את המוזיקה הצורמת שהתנגנה ברקע. סייריל הנהן בשביעות רצון. "העלת רעיון טוב מאוד, אני מסכים." סייריל שם כסף על הדלפק כתשלום על השתיה, לבש את הג'קט וקם לכיוון הבחור הקירח. הבחור קם ושניהם הלכו ליציאה. הם יצאו החוצה ותוך כדי הליכה סייריל כמעט ונפל, אך הבחור הלך לצידו ותפס אותו. "תזהר, כמעט נפלת." "תודה" ענה סייריל וסידר את הג'קט. הם נכנסו לאוטו, הבחור התניע והם נסעו.

*****
"טוב, תודה רבה לך על זה. לילה טוב!" סייריל הודה לבחור שהחנה את האוטו וכבר יצא החוצה. "לא, תודה לך. אם לא אתה, אני לא יודע איך הייתי חוזר הבייתה. אהה כן ועוד משהו" הבחור הסתכל על סייריל במבט נוגה משהו והוסיף "אני אחזור על מה שאמרתי במועדון. אל תוותר לעצמך! תהיה חזק!"
"טוב, תודה." הבחור הקירח הלך, וסייריל נעל את האוטו ועלה הבייתה. סייריל התכונן לשינה, ונשכב במיטה. "אוף רפאל. למה עשית את זה? אני הרי כל-כך אוהב אותך." סייריל נאנח וזלגה לו דמעה במורד פניו.

*****
"שלום, מה תרצו להזמין?" שאל המלצר בקול מזמין. "אממ, על מה תוכל להמליץ לנו?" שאל רפאל בקול חסר בטחון. "אני ממליץ להתחיל במנות פתיחה של סלטים ולאחר מכן להזמין סטייק טלה מעושן."
"זה נשמע טוב בשבילי, מה אתה אומר רפאל?" אמרה הבחורה שנפגשה עם רפאל דרך שדכן.
"אממ כן, בסדר. אין בעיה." הוא ענה בקול חלש.
"אוקיי, אז אני אקח סלט עוף והוא יקח מנת פתיחה וסטייק טלה." אמרה הבחורה למלצר. "בסדר, עוד רבע שעה בערך יהיה מוכן." אמר המלצר ונעלם.
הבחורה הסתכלה על רפאל בפנים מחייכות ושאלה: "אז כמה אחים ואחיות יש לך?" רפאל ענה בקול אדיש. "שלושה אחים ושני אחיות. ולך?" "לי יש אחות אחת וארבע אחים." הבחורה המשיכה לשאול מספר שאלות טכניות לגבי משפחתו של רפאל, ואז המלצר הגיע עם האוכל.

*****
"היה מאוד טעים, נכון?" שאלה הבחורה את רפאל.
"כן, כן, כמובן. נהנתי מאוד!" ענה רפאל ששקע במבטו לחלון והתנער באחת. הם קמו, יצאו מהמסעדה ואז הבחורה שאלה את רפאל: "אתה רוצה להמשיך להפגש?" "כן, בטח." רפאל ענה, מנסה לגרום לקולו להישמע כמה שיותר משכנע. "טוב אז נדבר כבר, שיהיה לך ערב טוב" היא אמרה והסמיקה קלות. "ערב טוב גם לך." הוא החזיר לה והלך לתחנת אוטובוס.
רפאל עלה לאוטובוס, ירד בתחנה ועלה לדירת הוריו, אשר נמצאה בקומה החמישית. הוא היה מדוכדך ועצבני.
רפאל עלה לדירה במדרגות, כיוון שלא הייתה בבניין מעלית. הרבה מין הבניינים אשר בשכונה שבה הוריו של רפאל התגוררו היו ישנים וטחב היה מתהווה בתקרת הבניין. כך שככל שעולים יותר ויותר גבוה, ככה הריח נהיה חזק יותר.
רפאל הגיע לדלת הכניסה. הוא הוציא את המפתחות מכיסו ופתח את הדלת. הדירה הייתה חשוכה. ~כנראה כולם ישנים~ רפאל חשב לעצמו, ואז לפתע אימו הגיחה מחדרה. "שלום רפאל, איך הייתה הפגישה?" היא שאלה אותו עם תקווה בעינייה. "אממ, נראלי שבסדר, בינתיים" הוא התיישב על הספה והוריד את נעליו. "היא מוצאת חן בעינייך?" הוסיפה אימו לשאול. "דיי אמא נו, באמת שאני עדיין לא יודע כלום ואני מבולבל. פגישה ראשונה שלי עם מישהי שאני רואה פעם ראשונה. ופעם ראשונה שאני מדבר עם בחורה למטרת שידוכים. באמת שאין לי שמץ של מושג." רפאל שתק לרגע והמשיך. "אני מבקש ממך אמא, בבקשה אל תלחצו עלי את ואבא. תנו לי להתקדם לפי הזרם שלי. כי בינתיים, כל הדחיפות שלכם וההלחצות רק מאיטות את הכל. באמת שאני לא אוהב להיות לחוץ." רפאל קם מהספה והלך לכיוון חדר האמבטיה, ואז אימו לפתע אמרה. "טוב בני, רק רציתי לדעת איך עברה הפגישה. וחוץ מזה, אני זוכרת את מה שסיפרת לי, ואני לא רוצה לגלות לאבא על זה. אתה התגברת על מה שהיה לך ועכשיו אתה מוכן להקים בית נאמן וכשר בישראל. אתה כמעט בן 22 עכשיו! הגיע הזמן להתחתן."
רפאל הסתכל עליה במבט מזועזע. "איך את אומרת לי שיכול להיות שאת תגלי לאבא? את הבטחת לי שאת לא תזכירי את זה יותר ותשמרי את זה בסוד. אני לא מאמין. טוב אמא אני מאוד עייף, אני הולך לישון." אמא של רפאל אמרה אמרה לו לילה טוב והלכה לישון. רפאל נכנס לאמבטיה וצחצח את שיניו, ולאחר מכן הלך לחדרו ונכנס למיטה. ~אוף, אין לי כוח לזה. אני רוצה שהכל יחזור להיות כמו שהיה. כשהייתי עם סייריל~ הוא חשב. רפאל נאנח ונרדם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך