הגולשת ☯
היייייי חברה!! אני ממש מקווה שנהנתן ואהבתן,יש לי הרגשה שהפרקים דיי משעממים בגלל זה אני משנה קצת את העלילה.. לא מספרת על השינוי אבל הוא הולך להיות דיי מגניב!! אוהבת אותכם,המקלחת מחכה לי LOL ♥ שבוע טוווווב ☯

♕אהבה מסובכת♕ -פרק 5-

הגולשת ☯ 19/05/2014 1036 צפיות 2 תגובות
היייייי חברה!! אני ממש מקווה שנהנתן ואהבתן,יש לי הרגשה שהפרקים דיי משעממים בגלל זה אני משנה קצת את העלילה.. לא מספרת על השינוי אבל הוא הולך להיות דיי מגניב!! אוהבת אותכם,המקלחת מחכה לי LOL ♥ שבוע טוווווב ☯

ארבעה ימים עברו מאז שרון אמר לי את זה שהוא אוהב אותי,ועד עכשיו זה לא נקלט לי!
היום יש לי תחרות גלישה..
בקורס גלשתי ארבעה ימים,וביום החמישי שזה היום,יש תחרות.
התכוננתי לתחרות ולקחתי איתי בגדים להחלפה,
כי אחרי זה יש מסיבת חוף ואני ממש רוצה להשתתף בה עם כולם.

"אמא,מתי יוצאים?" שאלתי את אמא שלי.
"עכשיו,כנסו לאוטו.
כולנו נכנסנו לאוטו,אני ישבתי באמצע,רון ליידי,אביב בצד השני,מאחוריי כל האחים שלי,מקדימה אבא.
יצאנו!

_אחרי רבע שעה נסיעה_

הגענו לחוף הים,ירדנו מהאוטו ולקחתי את הגלשן שלי,רון הלך לצידי,וגם אביב..
"אביב אני בלחץ!" לחשתי לו,ורון אמר לי בסוד "אל תדאגי,אני כאן!"
אפשר להגיד שכן,נרגעתי!
הגענו לחוף,וראיתי המון ילדים שאמורים להתחרות נגדי,נפרדתי מאמא,אבא,האחים,רון ואביב,והלכתי למועדון,אבל לפני זה רון עצר אותי וקלח אותי לצד.
"אני הייתי רציני,אני אוהב אותך,בגלל זה נפרדתי מנעמה" הוא אמר וחייך.
"תראה,אני חיכיתי יותר מידי זמן.." אמרתי לו והפרצוף שלי השתנה לפרצוף עצוב.
הוא לא דיבר,יכול להיות שלא היה לו מה להגיד,אבל הוא נישק אותי,הוא נתן לי נשיקה עדינה,והיה לו טעם מתוק בפה.
בחיים שלי לא קיבלתי נשיקה כזו.
"אני אוהב אותך,עכשיו לכי תראי לכולם מה את יודעת" הוא אמר וחזר בריצה לאיפה שכולם ישבו.
חייכתי לרגע,נגעתי בשפתיים שלי,ואז קפצתי כי שמעתי את עומר המדריך קורא לי.

"או היי עומר!" אמרתי לו וחייכתי.
"היי ילדה,מה נשמע?" הוא שאל אותי.
"לחוצה,אבל נעבור את זה!" אמרתי וחייכתי.
"אז ככה,את נבחרת מהמועדון שלנו להתחרות,ואין עוד ילדים מהמועדון הזה שמתחרים,את תצאי לשלושה סבבים,בסבב הראשון,זה כל עשרת הילדים שמתחרים,אם השופטים יאהבו את איך שגלשת,את תמשיכי גם לסבב השני שיש בו רק חמישה ילדים,ואם הם יאהבו גם את הסבב השני,את תכנסי לשלישיית הגמר,ואת תגלשי בשלישייה,אם תצליחי,בסוף התחרות הם יודיעו מי ניצח,אם ניצחת,תקבלי גביע,גלשן חדש,וחליפת גלישה,אם לא ניצחת ואת מקום שני,מדלייה,חליפה וגלשן,ואם את במקום השלישי,תקבלי רק גלשן וחליפה,ברור עד כאן? הוא שאל.
הנהנתי עם הראש לחיוב.
"מעולה,עכשיו לכל ילד במועדון שלו יש חולצה,את צריכה לשים את החולצה של המעדון שלנו שיוכלו לזהות אותך" הוא אמר והביא לי חולצה,ושמתי אותה מעל לחליפת גלישה.

"בהצלחה,תראי לעולם מה את יודעת לעשות" עומר אמר ויצאנו מהמועדון,כולם מחאו כפיים,וראיתי את רון יושב ומחייך.

"אני אוהב אותך,עכשיו תראי לכולם מה את יודעת…." המילים שהוא אמר הדהדו לי בראש,ואמרתי,אני רוצה להצליח ולהראות להם שאני יודעת!
נכנסתי למים,נשכבתי על הגלשן וחיכיתי לגל שיסחוף אותי איתו…


תגובות (2)

מושלםםםםםם
תמשיכי!!♥

19/05/2014 19:19

חחחחחחחח אין בעיה לכי. הפרקים די טובים, אבל את צריכה לעשות אותם יותר ארוכים!!!! ואם זה נראה לך ארוך מספיק לפרק אחד, אז אולי תעשי פרק כפול. וגם, אם את רוצה, תנסי לעשות מילים טיפונת יותר גבהות, ככה נגיד. זה מוסיף הרבה מאוד לסיפור, תאמיני לי

20/05/2014 04:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך