love_love_love
"עדיף להיות אומלל לבד מאשר אומלל עם מישהו אחר" -מרלין מונרו-

💌OTRA PARTE DE MI💌 – פרק 7

love_love_love 20/01/2020 472 צפיות אין תגובות
"עדיף להיות אומלל לבד מאשר אומלל עם מישהו אחר" -מרלין מונרו-

פרק 7⃣
《עומרי》
ישבנו שעה אחד ליד השניה עם שתיקה מביכה…אף אחד לא אמר כלום וכשהיא יצאה מההלם שהייתה שרויה בו היא קמה לכיוון האמבטיה מכוסה בשמיכה…אפילו ככה היא הייתה כזו סקסית "חכי שניה" אמרתי וקמתי אחריה "את יכולה להסהיר לי מה קורה לך?" שאלתי לא מבין, אני רגיל שנשים מחפשות את התשומת לב שלי בנרות ובשנייה שהבאתי לה תשומת לב שאף אחת אחרת לא זכתה בה היא פשוט נבהלה "פשוט תשכח מזה, תשכח ממה שהיה פה עכשיו ומכל ההיכרות שלנו- זו הייתה טעות אחת גדולה" היא השיבה ולא העזה להסתכל עליי "טעות?" לא הבנתי "כן טעות, אתה לא צריך להגיד לי שאתה…. מה שאמרת כדי למשוך אותי, אתה יודע שאני לא מחפשת משהו קבוע לכל החיים אז אני לא מבינה למה היה בזה צורך" היא התחילה להתגונן וגרמה לי לגחך "את מטורפת את יודעת?" שאלתי שאלה רטורית "אני לא מנסה להרשים אותך… אני כמו מטומטם התאהבתי בך, בבחורה הכי קרה ומתוסבכת שהכרתי בחיים שלי" התעצבנתי יותר "תפסיק להגיד את השטויות האלו, די! אתה לא התאהבת ולא כלום, אתה בידיוק כמוני, שנינו לא מאמינים בבולשיט הזה"
"לא האמנתי בזה עד שהכרתי אותך"
"די פשוט די, בוא נלך מפה ונשכח שזה קרה" היא התחילה להתחרפו כאילו הרגע בישרתי לה שמישהו מת
"את יודעת משהו?" אמרתי והתקרבתי אליה "אני לא יודע למה לעזאזל מכל הנשים הטובות שקיימות בעולם ושהייתי איתן דווקא איתך החרא הזה קורה לי, יש לך חרא אישיות ושום טראומה שהייתה לך לא מצדיקה את זה, את תשארי כזו רעה כל החיים ותשארי בודדה" השבתי לה והלכתי להתלבש מהר "תודה על העצה אני חושבת שאני אסתדדר" היא ניסתה לשחק אותה שזה לא מזיז לה ונכנסה לשירותים אבל אני ידעתי שזה פגע לה בנקודה כלשהי.

《אלכס》
עברו שבועיים שלמים מאז שהתראתי עם עומרי בפעם האחרונה, אפילו מחוץ לבית לא ראיתי אותו… מבחינת העבודה הוא שלח נציג אחר שימלא את העסקה שלנו-הדבר היחידי שכן הייתי רואה זה בחורה אחרת שנכנסת לו לבית כל יום. הרגשתי חרא, הרגשתי הכי מזעזע שאפשר, הרגשתי שאני שונאת את ההורים שלי יותר מתמיד שהפכו אותי למי שאני היום… הוא צדק- אני אגמור לבד, אני לא מסוגלת להראות אהבה אפילו שטיפת רגש צצה לי, אני לא מסוגלת להגיד לדניאלה שאני לא יודעת מה הייתי עושה בחיים שלי בלעדיה ואני לא מסוגלת להודות ברגשות שלי כלפיי עומרי. אני לבד מול המראה בחדר שלי, לבושה עדיין בבגדי העבודה שלי שלא הורדתי, הייתי לבושה במכנס שחור מחויט עם חולצה לבנה מכופתרת ובלייזר שחור עם חגורה של גוצי ועקב בצבע ניוד, הסתכלתי על עצמי והרגשתי כל כך לא שלמה עם עצמי, תהיתי איזה מין אלכס עומדת מולי. "אלכס" שמעתי את דניאלה צועקת לי מחלון ומיד לבשתי את מסיכת "משדרת עסקים" שלי ויצאתי אליה "מה את רוצה?" שאלתי וניגשתי למטבח להכין קפה "תכיני שניים" היא אמרה ונשכבה בספה "דניאלה אין לי מצב רוח היום" השבתי לה והיא צחקה "מתי כן יש לך?" היא המשיכה והתקדמה לידי "אבל עזבי עכשיו, את לא מבינה הכרתי מישהו שגם את מכירה" היא התחילה לספר לי ושתינו התיישבנו "טוב תבטיחי שהפעם לפחות לא תזרקי לו את הטלפון שלך כמו נואשת" שוב לעגתי לה והיא החטיפה לי "סתם צוחקת, נו מי זה?" שאלתי עם מעט סקרנות "אוקיי מוכנה?" היא התלהבה "לא, אני אלך לשים פיג'מה כדי להיות מוכנה יותר… נו דברי כבר" השבתי בציניות "זה פלג חבר של עומרי"
"מה?" הופתעתי וירקתי את הקפה "כן" היא שמחה "נמאס לי שהבן אדם הזה איכשהו מתקשר לי לחיים בדרך כזו או אחרת" התעצבנתי והתחלתי ללכת הלוך ושוב "קודם כל זה החיים שלי ודבר שני את חייבת לספר לי כבר מה קרה באותו יום בבית ממלון שאתם ככה זועמים אחד על השנייה" היא הייתה סקרנית "כלום לא קרה כלום, הוא פשוט מטומטם שמחליט להרגיש מאוהב במישהי ששוכבת איתו בפעם השנייה" פלטתי והתחרטתי באותו רגע "מה?" היא קפצה מאושרת ונעמדה מולי "אני לא מאמינה הוא התאהב בך?" היא שאלה "לא הוא לא הוא משקר, אני לא יודעת מה הטריק שלו ולא רוצה לדעת" ניסיתי להכחיש אבל היא לא התייחסה "אולי תפסיקי כבר להיות כזו מגעילה? את יודעת טוב מאוד שגם את אוה.." היא התחילה להגיד עד שהשתקתי לה את הפה "תזהרי להגיד את המילה הנוראית הזו" אמרתי לה ושוב התיישבתי "טוב בסדר, תמשיכי להכחיש" היא התייאשה "אבל רק שתדעי בלי קשר שאתמול הייתי אצלו בבית עם המטען שלך והשארתי אותו שם, ואם את צריכה את המטען אני לא הולכת להביא תלכי בעצמך" היא השיבה ברוע ולא האמנתי לה "אני אהרוג אותך יש לי חמישה אחוזים לכי תביאי עכשיו" הרמתי אותה מהיד "לא, תלכי בעצמך, גם ככה הוא לא מזיז לך" היא ניסתה לעקוץ אותי "את רעה" התעצבנתי "למדתי מהטובה ביותר"

"טוב תנשמי זה בסך הכל להכנס, לקחת מטען וזהו" מלמלתי לעצמי מחוץ לדלת הבית שלו ונשמתי עמוק…בחיים דבר כזה לא קרה לי. אחרי שלוש דפיקת בדלת הלב שלי החל לדפוק כמו משוגע ומיד הוא פתח את הדלת- לבוש במכנסיים בלבד וללא חולצה "מה את עושה פה?" הוא שאל ולא ייחס אליי יותר מידי חשיבות "מסתבר שדניאלה המטומטמת השאירה כאן את המטען שלי ואני צריכה אותו" אמרתי בלי להסתכל לתוך עינייו "חבל, עכשיו אני עסוק אני אחפש ואביא לך אחר כך" הוא השיב ובידיוק קרא קול "מאמי אתה בא?" ידעתי שזו איזה בחורה זולה שהוא מצא והביא לדירה שלו, הרגשתי זעם כל כך עצום "ביי" הוא אמר ועמד לסגור את הדלת אבל הכנסתי את רגלי לפתח כדי לבלום "אני אכנס לחפש ברשותך" אמרתי ונכנסתי לדירה בלי לשאול אותו "אלכס לכי" הוא התעצבן ופתאום הופיעה הבחורה עם הקול המטופש, לבושה בהלבשה תחתונה בצבע אדום "מי זו?" היא שאלה מאוימת "סתם מישהי" הוא ניסה להרגיז אותי והצליח "אוי איזה תחתונים יפים ראיתי אותם אתמול במכירת יד שנייה" לעגתי לה ויכולתי לראות את הזעם שלו בפנים "את יכולה לעוף מפה?" הוא התעצבן ולא הייתי מוכנה "עזוב אני הולכת" הבחורה אמרה מרוגזת ומיד שמה את השמלה שלה ונמלטה משם "איזה זריזות" עניתי בעליזות "תגידי מה את רוצה מה את מחפשת בידיוק?" הוא התקרב אליי עצבני "את המטען שלי" השבתי בשנינות והתקרבתי אליו בחזרה, היינו צמודים אחד לשנייה עם מבטים חודרים "רגע אחד את בורחת ממני רגע אחר מקנאה שיש לי מישהי בדירה?" הוא שאל והעלה לי צחוק "מקנאה? אתה חושב שאני מקנאה בה? היא לא מגיעה לי לקרסוליים" השבתי נחרצות
"אני אמור להיות השחצן לא?"
"זו האמת ואתה יודע את זה"
"שמה?" הוא שאל והתקרב אליי יותר "שלא משנה כמה בנות תביא לפה ועם כמה בנות תהיה, אף אחת מהן לא תפתה אותך ותגרה אותך כמוני, אף אחת לא מנשקת אותך כמוני ואף אחת לא תשכב איתך כמוני" המשכתי להתגרות בו ואפילו אני לא הבנתי למה אם בסופו של דבר זה יגמר בריב "זה מה שאת מחפשת? לשכב איתי כל לילה שני?" הוא שאל "למה אתה מחפש משהו אחר?" שאלתי בציניות "רגע, אל תגיד לי-אתה מחפש אהבה" שוב לעגתי לו בגירוי מרוצה מעצמי והוא היה כל כך מגורה, ראיתי את זה בחיוך שלו ובדרך שבה הוא סקר את שפתיי ובהה בהן תוך פחות משנייה התנשקנו כמו תמיד- בסערה כשהלשונות שלנו מתנגשים והוא מרים אותי לחיקו "את בן אדם דוחה" הוא אמר לי באוזן בזמן שהתיישבנו בספה שלו כשאני עליו, הוא העיף מעליי את הבלייזר במהירות ופתח את כפתורי החולצה שלי בכזו מהירות וללא שום ערך ליוקר החולצה ונישק אותי לאורך צווארי עד עצם הבריח… זו התחושה הכי מענגת שיש, כשזה איתו זה תמיד מושך אותי מחדש, זה תמיד נכון, אני מרגישה בגן עדן ולא רוצה שזה יגמר בחיים. הוא התנתק ממני וקם מהספה, לרגע לא הבנתי מה קורה עד שהוא הסתובב אליי בחזרה "עכשיו לכי" הוא אמר במין רוע לא מוסבר "מה?" שאלתי לא מבינה "מה את צריכה הסבר בכתב? לכי הביתה תכף המחליפה שלך צריכה לבוא" הוא ענה מרוצה מעצמו "זה מה שאת רוצה לא? להיות סקס מזדמן שלי כמו כולן? אז יופי זה מה שאת עכשיו, לכי, תבואי עוד יומים בתשע בערב יש לי מקום פנוי בשבילך" הוא החל ללעוג לי ובדרך לא מוסברת זה פגע בי, הייתי כל כך המומה שלא הצלחתי להגיב והוא היה כל כך מרוצה מעצמו "מה חשבת אה? שתשחקי איתי את המשחק המטומטם שלך ואני אכנע לך כמו כלב טוב כמו שאר הגברים בחיים שלך? את חיה בסרט רע" הוא אמר וסימן לי עם העיינים לצאת…באותו רגע הרגשתי כל כל מושפלת, הרגשתי שהאדמה קורסת תחת


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך