casta de lobos😻פרק 4

Bloddy bomb 22/10/2019 359 צפיות אין תגובות

ולריה משחררת עם אלווירה את הבדידות שהיא חשה מאז שהתחתנה עם בראוליו והמשרתת ממליצה לה להיות מאהבת, כי עכשיו יותר מתמיד נוח לה להיכנס להריון, להבטיח את עתידה ושל בעלה. ולריה מתנגדת להצעה כזו ואלווירה מבטיחה לה שאם היא לא תנסה להביא ילד לעולם כמקום, היא תאבד הכל ובסוף בראוליו ייפטר ממנה. הוא נותן לה קשר של חברה ותיקה שיכולה לעזור לה לרפא את בדידותה.

אנדראה מבטיחה לרות שהיא רצתה לעזור לסזר כדי שלא תמות, אבל הם לא עזבו אותה. היא לא אומרת יותר למזכירה הסקרנית, שמפתיעה את ג'רונימו כשהיא מספרת לו, כך ששניהם חושדים שאלפונסינה עומדת מאחורי מות בעלה.

בראוליו מתנגד לכך שאחיו מנהל את החברות מכיוון שהוא לא מיומן. עם זאת, ג'רונימו והמועצה החליטו לתמוך ביורש הגבוה ביותר, שמתעמת סוף סוף עם אחיו, שמכריז עליו מלחמה, מבטיחים כי כבר לא ניתן יהיה לראותם כמשפחה.

בראוליו משחרר את אומץ ליבו על ידי פנייה לגבריאל, שממליץ לו למצוא מישהו שייתן את בטנו בתמורה להרבה כסף ואז לתת לו את הבן שיהיה שניהם. בראוליו מדבר על המבחנה עם ולריה שרוצה להביא ילד לעולם באופן טבעי ומסרבת להצעתו.

מאיה ורוזליה נזרקות מביתן, מכיוון שהן חייבות יותר משכר דירה.

האלמנה מחפשת את פטריסיו כדי להחזיר את עבודתה, היא לא מוצאת אותו, היא פוגשת את בראוליו, שברגע של חולשה מספרת לו על בעיותיה.

הוא, מאמין שהוא יכול לנצל את הצורך שלו, מציע עסק טוב יותר שיעבוד במלון: לשלם את החובות שלו .

ולתת לה סכום כסף גדול בתמורה לכך שהיא השאילה את בטנה להיות אב, בטענה שאשתו סטרילית.

הזרה דוחה את ההצעה וכשמדברת עם גרונימו משחזרת את עמדתה.

ואז היא רואה שוב את פטריסיו, ששמחה שהוא שקל מחדש.

ולריה מחליטה לעקוב אחר עצתה של אלווירה ופונה לרבקה קנסקו, הבעלים של סוכנות בני לוויה שמגיש את זה עם סרחיו וילגאס, גבר יפה תואר שהאישה הנשואה מופתעת כאשר לאחר שהציעה תשלום נוסף זה עושה לה אהבה.

מאותו רגע היא לא יכולה להפסיק לחשוב עליו.

אדגר משגיח על בראוליו ומגלה שהוא נראה עם גבריאל. הוא מגלה את דודתו אלפונסינה, שמאפשרת לו לדעת שהגיע הזמן שהוא ישלם את כל מה שעשה למענו, ולכן הוא מצווה עליו להיפטר מאהוב בנו.

הוא מרגיש עצבני מכיוון שהוא חושש לפגוע באנדראה, איתה הוא מתחיל מערכת יחסים מבלי לחשוד שאמה של הילדה מתכננת לנעול אותה בבית חולים פסיכיאטרי. מצד שני אדגר מופתע כאשר בראוליו מודיע לו שאם הוא רוצה להשיג את ביטחונו המלא ולעבור לתפוס את מקומו בחברה, הוא צריך להרוג את פטריסיו.

אירה מקבלת שוב הצעה מברוליו ודוחה אותה. הוא לוחץ עליה והם מופתעים מפטריסיו, שמתעמת עם אחיו על כך שהגן על המזכירה, אותה הוא מעז לנשק. היא מרגישה שברירית ונרגשת ורוזליה מגלה מה קורה לה ומעודדת אותה לבנות מחדש את חייה.

אלפונסינה זועמת כאשר ולריה אומרת לה להשתכנע שבראוליו בוגד בה.

היא מאשימה זאת באישה וממליצה שתעשה כל שביכולתה בכדי להיכנס להריון כיוון שהיא לא תסלח לה אם פטריסיו יקדים את בנה ולא יפתה את ליבו לרסק אותה ואת משפחתו.

האישה המפוחדת מקלה על עצמה עם סרחיו, שמתחיל לראות אותה לעתים קרובות בשביל לעשות איתה אהבה.

פטריסיו מאמין שהוא התאהב במאיה וג'רונימו מעודד אותו לכבוש אותה.

להזמין אותה לארוחת ערב ובסופו של דבר להתאהב בה.

היא מרגישה אשמה והגבר גורם לה להבין שלמרות שזה נשמע אכזרי, מותו של דנטה רק שיחרר אותה.

ואז הזהיר את האיש על ידי אלווירה שהוא צריך לדאוג לגבו, מכיוון שמשפחתו היא האויב הגרוע ביותר שלו.

ואז האיש עומד ליפול למלכודת של אדגר, שמתכוון להרוג אותו, אך הנוכחות הפתאומית של מאיה מונעת אותו מלבצע את המעשה.

בן הדוד לא מעז אחר כך ורואה שהנאמנות שלו היא לאלפונסינה ולא לברוליו, שמודיע שהוא לא יבצע רצח על שמו ומאתגר אותו להיות זה שרוצח את אחיו שלו.

ואז גבריאל, שמנסה לדרוס אותו, גם ללא הצלחה.

הוא חושד באלפונסינה ומחפש אותה לפניה. היא מציעה לו כסף בתמורה לעזיבת בנה ומזהירה אותו שהוא לא יאפשר לברוליו להרוס את שאיפותיה.

המאהב אינו מזכיר זאת לבן זוגו אך כן לחץ עליו להתגרש מוולריה ולבקש לשכור בטן כדי להיות הורים.

בראותו את מאיה בחברות, בראוליו מציע זאת שוב והיא שוב דוחה את ההצעה. דברו על זה עם רות, שמלמדת את חרונימו על התוכניות של בראוליו ואלפונסינה.

כעבור זמן מה, בבית אבות, ד"ר גונסאלו אסקודרו מבקר אצל מטופליו, כל הקשישים, למעט אישה שנראה שאיבדה את זיכרונה. האיש מבקש ממנה לנסות להיזכר ולספר לו איך היא הגיעה למקום אבל היא לא יכולה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך