Casta de lobos 😻פרק 1

Bloddy bomb 18/10/2019 470 צפיות אין תגובות

מאיה גוטיירס נשואה לגבר דיכואני שהפך את חייו ליסורים , יחד עם זאת הוא סובל מההטרדות של הבוס שלו , הומברטו נבארו.

בבנק בו היא עובדת כקופאית. הנחמה היחידה שלה היא רוזליה, דודתו של בעלה, שגרה איתם ומעודדת אותה לא לאבד אמונה כי בן הזוג שלה יחלים, ולכן היא מבקשת ממנה לוותר על רעיון הגירושין.

דנטה ברנאל, הבעל, עם זאת הוא אוהב את אשתו. וכל הזמן רוצה לנהל איתה יחסי מין , הוא דרש ממנה שתעשה אותו דבר.

פטריסיו לונגוריה גדל כשהוא מרגיש אחראי לשריפה בה מתה אמו.

הסיבה לכך שהוא סובל מדחיית אביו, סזר, בעל כוח, טייקון, בעל אימפריה של מלונות ועסקים אחרים.

ושהוא תמיד ראה בו את הכבשה השחורה של המשפחה, אבל לא של ג'רונימו צ'יפנטס, יד ימינו של סזאר ושמי שמניע ומעודד את הבכור לסיים את האשמה שהוא מרגיש, משוכנע שהכל תמר על ידי אלפונסינה קוריאל, אשתו של סזר, כדי שיעדיפה את בנו בראוליו.

לכן הוא תומך בו בכל דבר ומזכיר לחבר הזקן שבנו הגדול זקוק לו ושהוא לא יכול להמשיך להאשים אותו במשהו שמעולם לא הוכח.

אולם איש העסקים מסונוור מהכפשות אשתו.

ואלפונסינה רוצה בכל מחיר שהונו של בעלה יעבור לברוליו, בן לשניהם, שאפתן ונשוי בעל כורחו עם ולריה דה לה מדריד, אותה הוא משפיל ובוז, כשהוא מסתיר שהוא מנהל חיים כפולים ומנהל מערכת יחסים עם גבריאל טורס-לנדא, אמן נאה עייף ממצבו וכי הוצע להשאיר את האישה באופן סופי.

אבל זה שבראוליו לא יכול, כיוון שאמו נאלצה להתחתן וכך לכסות הופעות לפני החברה. לעומת זאת, מאחורי גבו של בעלה, שלמרות ניסיונותיה של האישה מפונק עבור הצעיר מילדיה, אנדריאה חסרת הביטחון והביישנית, שהאם מבזה ומבזה מאחורי גבו של הבעל, כי מעולם לא הוא אהב אותה ורואה בה את הטעות הגדולה ביותר שלו. הסיבה שרק האישה ובן דודה יודעים שאלווירה קווינטנה, המשמשת כמשרתת באחוזה וסובלת מבוז בנה היחיד, אדגר אקונה, שמוגן מאלפונסינה, שיש לו דבקות ונאמנות שתמיד הפריעו לבראוליו, שהעליב והשפיל אותו מאז שהיו ילדים.

הילד עם זאת קרוב מאוד לאנדראה,

שהיא מתייחסת אליו בחיבה ובעדינות כיוון שיש לזה משיכה מוזרה שמטעה אותו לגמרי, זו הסיבה שאלווירה משכנעת אותו להתאהב בבן דוד ובכך להיות חלק משושלת לונגוריה, אחרת הוא יהיה לכל החיים עובד פשוט והכל יחמיר כשהוא צריך לשרת את בן דודו בראוליו, שהבן שונא אותו לדעת את היורש העתידי של קיסר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך