Casta de lobos 😻פרק 6

Bloddy bomb 24/10/2019 442 צפיות אין תגובות

ד"ר אסקודרו לומד לרות שפטריסיו לקח חולה מבית האבות. היא מדברת עם ג'רונימו, שמציג לרופא את הפטריסיו האמיתי וכשהוא מחפש את דמותו באינטרנט, בזכות עובדי הבית בדימוס הוא מגלה שלא הוא זה שלקח את ליאונורה.

הוא חושד באלפונסינה ומאיים לחשוף אותה, אך היא ממשיכה ורוצחת אותו בדם קר באקדח משתיק.

מוות זה מסקרן במיוחד שוטר, סגן טלז, החוקר ומגלה על היעלמותה של ליאונורה ועל פטריסיו לונגוריה לכאורה, שלא היה זה שהאמין המנוח. השוטר עם זאת מבקר את פטריסיו וג'רונימו למידע, ומעורר את הפחד הזה ברות.

מאיה ופטריסיו מתחתנים והיא מגלה שהיא מחכה לילד שלו. הוא לוקח אותה לגור באחוזת לונגוריה, שם האישה סובלת מדחייתה של אלפונסינה אך לא משאר בני המשפחה, במיוחד מאנדראה, המתקרבת אליה למרות סירובה של אמה, שהיא ממשיכה לדחות, מעורר סקרנות אצל אדגר, שמאפשרת לילדה לדעת שהיא חוששת שעשתה משהו לא בסדר.

זה מנחם אותו ומבטיח לו שאם הוא יישאר נאמן לאלפונסינה, הוא בסופו של דבר גרוע כמו סזאר. הילד מבקש ממנו לספר לה את מה שהוא יודע והיא מגלה לו את זה.

עומר גוזמן מגלה כי סגן טלז הולך בדרכו של כל אחד מבני משפחת לונגוריה, כך שהוא מציע לעשות איתו עסקה ולשתף מידע, אותו שוטר דוחה בתוקף.

מאיה וולריה הולכות לאותו גינקולוג, ד"ר אמארל, אז הם מתחילים להתיידד, מה שמפריע לבראוליו, שמספרים לו האישה שהיא לא רוצה להשאיל את עצמה לשמצה הידוע שאלפונסינה הציעה כי היא רוצה את בנה. האיש שואל כי היה מעלה בדעתו לפני שהיה מסתבך עם אדם זר ונשבע שהוא לא יסלח לה אם יעז להתערב בתוכניותיו ובתוכניות אמו.

אלפונסינה אוסרת על בני משפחתה לבקר את אנדראה בבית החולים הפסיכיאטרי וזו הסיבה שמאיה שולחת את רות, אליו הילדה מספרת לה את הסיבות לכך שאמה נעלה אותה, אמבר ראתה אותם ומספרת לבעלה , שמודיעה לאלפונסינה, המאיימת על מותה של המזכירה, מה שמבטיח שהיא תדבר עם המשטרה, מכיוון שכבר שוחחה עם עומר גוזמן ומסרה לו מידע. אלפונסינה הורג אותה על ידי קשירת צווארה, עם חבל, ואז תולה אותה, זורקת אותה בוואקום, גורמת לכל דבר להיראות כמו התאבדות.

הוא כמעט משוכנע בכך ומשוחח עם גוזמן, שמסתיר כי המנוח מסר לו מידע שהוא עצמו סוקר, ולכן הוא מתחיל לחקור כדי לקבל סיפור טוב, בעוד מאיה מוצאת בחדר אנדראה המכשיר שנתנה רות לחסוך ומרמז על פטריסיו שאלפונסינה עומדת מאחורי הטרגדיות של משפחתו ואנדראה יודעת הכל. עם זאת, הבעל מסרב להאמין שאמו החורגת היא מפלצת. לדון בחשדות של אשתו עם ג'רום, שמשאיר אותו בין לראות שמאיה צודקת וצריכה לחקור.

טלז מדבר עם רבקה ומגלה של ולריה היתה קשור לסרחיו ושהיא מצפה לבן ממנה, כך השוטר מדבר עם בראוליו, שמבטיח לו שבנה של אשתו הוא שלו ויכול להוכיח זאת. השוטר משוחח עם ג'רונימו, המספר לו שהילדים של ולריה ומאיה נולדו כלאחר יד באותו יום, כמו גם חוסר אמון שלהם לד"ר סנדל, אליו מבקרת המשטרה מבלי לקבל דבר.

הרופא מנסה לתקשר עם אלפונסינה ואמבר מונעת אותו וגורם לו לראות כי הסתבכות בתוכניותיו של הנבל רק תוביל אותם לחורבן.

הוא מזכיר לאשתו כמה הם חייבים לאישה ההיא והיא מבטיחה כי הנבל לא יהסס להרוג אותם, אם היא מרגישה מאוימת.

בראוליו מאיץ את אלפונסינה כי אדגר מזמן הורה לחסל את פטריסיו, מכיוון שהוא לעולם לא יהיה רגוע עד שיידע שהוא מת. ואז דברו עם ולריה על חילופי תינוקות והתייחסותם למה שהוא כיום בנה של מאיה.

הם שמעו אותם אדגר, שמאוחר יותר מנחם את האישה, והיא מגלה מה הם עשו.

מצד שני, בראוליו מכה על עצמו עם גבריאל, שמופתע לגלות כי אהובתו רוצה להרוג את אחיו שלו ומנסה לשכנע אותו כי הוא עיוור בגלל הרוע של אמו, וזו הסיבה שהם דנים ומפסיקים את רומנטיקה ביניהם.

מאיה מתרעמת על דחיית בנה ופונה לד"ר אמאראל, שמופתע לבדוק את התינוק. הוא לא אומר כלום לאם אבל הוא כן מחפש את חרונימו והוא מגלה שבנה של מאיה הוא לא זה שילד.

הסיבה שהגבר מבקש מאשת אשתו לעזור לו, מכיוון שהוא מאמין בחשדותיו ועליו לחקור לעומק את אלפונסינה. זו הסיבה שמארה ניגשת לולריה, שחשה שלא אוהב אותה על כך שיש לה את בנה בזרועותיה, אליו היא נותנת תשומת לב רבה בהרבה ממנה.

דבר, גיסתה האומללה מצליחה לבקר באנדראה מכיוון שהיא חושדת שהיא שומרת על כמה סודות לא נוחים, ולכן היא מנסה להשיג לו מידע שד"ר סנדל מונע ממנו, אם כי המתמחה מבקשת ממנו לחפש במכשיר, שם מאיה הוא מגלה שד"ר אסקודרו גילה שאמו של פטריסיו חיה ולכן מתה. הוא הולך לבית האבות ומגלה שהחולה שהגן עליו הרופא נלקחה לבית החולים הפסיכיאטרי בראשות פרנסיסקו סנדל.

כדי להמשיך לחקור הוא משתמש בעומר גוזמן שמספק את המכשיר ומבקש שיקול דעת.

תונאי מגלה כי ד"ר סנדל ואלמנתו של לונגוריה הם מאהבים ומאיים על הפסיכיאטר להודיע את המידע אם אינו מאפשר לו לראות את המטופל שלו. זה מאתגר אותו לפעול ומתריע בפני אלפונסינה על המתרחש, אך הוא לא יודע שאנבר רוצה לנקום בו ובאהובתו, ולכן הוא גורם לאנדראה ולאונורה להכיר זו את זו והאחרון מגלה שהצעיר ביותר הוא בת וקורבן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך