casta de lobos 😻פרק 7

Bloddy bomb 24/10/2019 378 צפיות אין תגובות

אלווירה ואלפונסינה דנים בגלל אדגר והשאלה הראשונה לשני אם הוא יהרוג אותה כמו שעשה עם אחותו שלו. היא מתוודה שלא לפחד ממנה מכיוון שהיא מסוגלת להציל את שלמותו של בנה ומסוגלת למסור מידע למישהו שבמקרה שמשהו יקרה לה או לבנה, יעביר אותו למשטרה. אלפונסינה מקללת אותה ואז העוזרת הולכת למקום מסתור שבו יש לה את המעטפה שהועברה לסזאר לפני שהיא מתה, ומסתירה אותה בין הדברים של מאיה.

אדגר שותה בבר ושם הוא פוגש את גבריאל, שברגע מסביר את הרעות של אלפונסינה ואת חילופי ילדיהם של בראוליו ופטריסיו, ההומוסקסאול מחפש את אהובו ומוכיח אותו על מה שעשה.

הם דנים והאחרון משחרר מכה חזקה שמערילה אותו ואז מזהיר אותו לא להיכנס לתוכניות שלו אחרת הוא יגמור כמו כל אויביו.

איירין משוחחת עם פרנסיסקו על לידותיהם של מאירה וולריה וזה משאיר אותו בין לראות כי אם יתעקש לחקור, הוא יכול לאבד את חייו, סיבה נוספת לכך שהגניקולוג ישכנע את עצמו שמאיה מניקה ילד שאינו שלה.

אנדריאה התיידדה עם ליאונורה, שמחליטה לדבר שוב ומספרת לה כיצד מתוכנן מותה להיעלם, וברחה מהאש, הילדה סובלת להבין שהסיבה לכל דבר הייתה אלפונסינה, אמה שלה, ולכן היא מחליטה שהיא תברח מהמרפאה של ד"ר סנדל.

בקש את אדגר לעזרה, למי הוא מספר את מה שהוא יודע. אהבתו כה גדולה, עד שהוא מבטיח שיעזור לה, אך הוא מבקש לזכות בזמן שיוכל להונות את אלפונסינה.

בלהיטותו לתפוס את נשיאותו של הקונסורציום ואת הונו של אביו, מחבל בראוליו בכל תנועותיו של פטריסיו, העומד מולו ועומד לפגוע בו. האח מלא הקנאה נשבע שהוא לא יאפשר לקחת אותו ממנו על מה שהוא עבד כל כך הרבה וממליץ לו לערוך בדיקות אבהות, מכיוון שבנה של מאיה הוא לא שלו.

ג'רונימו מתערב ונשבע לאבותיו שאחיו משקר אך כבר יש לו ספק ושולח בדיקות DNA, ומגלה שלמעשה מי שמאמין שבנו אינו שלו. היא מפלה את מאיה בשל הטעיה והיא, מתרעמת על חוסר האמון שלה, עוזבת את אחוזת לונגוריה עם בנה ובכך פוגעת ברוחה של ולריה, הדוחה את הבן שניתן לה ונשבע לבעלה שהיא לעולם לא תאהב אותו, בגלל מה שמחייב אותו להחזיר את שלו. נראה שהוא משגע אותו, ולכן אלפונסינה מאיימת לשלוח אותה לפסיכיאטרית.

אדגר המבולבל לא יודע מה לעשות ולראשונה הוא ניגש לאלווירה לבקש ממנה עצה מכיוון שהוא אוהב את אנדראה וחושש לפגוע בה אם הוא ימשיך לתמוך באלפונסינה.

הוא מגלה שהוא עזר לה להתחזות לפטריסיו ולהוציא אישה מבית אבות שייקח אותה לבית החולים הפסיכיאטרי בפרנסיסקו סנדל, כך שהאישה נקשרת ומגלה שהאישה הזו היא בן דודה לאונורה, איתה היא מנסה לדבר , בוגד באמבר, אך הבעל מגלה ונמנע מכך, נותן חלק לאלפונסינה, שמחפשת את אדגר וגורמת לו להחליט בין נאמנותו אליה או לאהבה לאמו, תוך השארת לראות שבמוקדם או במאוחר הוא יבקש ממנה לחסל את אלווירה.

סגן טלז מגלה על בגידה של ולריה כאשר היא מדברת עם רבקה, המספרת לה את הנסיבות המוזרות בהן מת סרחיו ואת הפעמים בהן הזכיר כי לאישה ילדה ילדה שלו.

השוטר מבקר את בראוליו ומבין שהוא יודע הכל, אך הוא לא יכול להפליל אותו ברצח מחוסר ראיות.

מאיה מתייאשת כשבנה מתנפח ומיד הולך לבית חולים, שם הילד נפטר.

האם הנואשת הולכת לד"ר אמארל, הגורמת לה לראות שהיה נדיר שהיא ילדה מוקדם וללדת בדיוק באותו לילה בו ולריה, שגם דוחה את בנה.

זה מעלה חשד אצל האם, שמחפשת את פטריסיו ואומרת לו לחשוד ששניהם היו קורבנות של ידועה בכדי שבראוליו יקח את השלטון מאימפריה הלונגוריה.

הוא לא מאמין לה וזו הסיבה שהיא מבטיחה לג'רונימו שישתכנע שבנו של ולריה הוא שלו וכי הוחלפו הילדים, מכיוון שהוא מאמין מכיוון שהוא יודע שזה הגיוני, אך לא מוסבר מדוע.

ואז הוא מדבר עם גבריאל, שמספר לו את מה שהוא יודע וממליץ לו לנהוג בזהירות ולכן האישה מחליטה לבדוק את גופת התינוק המת.

ולריה סובלת במותו של בנה האמיתי ומאשימה בכך את בראוליו ואלפונסינה. האחרון, עם זאת, מרגיש רגוע, מכיוון שכעת תוכניותיו יסתיימו ולכן הוא מתקשר לפגישה עם מועצת החברות, בכדי להכריז על בנו כנשיא החדש ויורש מוחלט של הון לונגוריה.

מאירה מספרת לעיתונאי גוזמן על חשדותיה ואז מקבלת שיחה מאמבר, שאומרת לה להיות מוכנה לשתף עמה פעולה וכך לנקום גם באלפונסינה וגם בבעלה.

הוא מודיע לה שלא רק שאנדראה בבית החולים הפסיכיאטרי, אלא גם ליאונורה, אמו של פטריסיו, ושהיא יכולה למסור אותם בתמורה לעזרה.

השניים מתראים באופן אישי ומיירה מסכימה לערוך איתה ברית רק אם היא תגיד לה את האמת על חילופי תינוקות.

אמבר מודה כי אלפונסינה נתנה את ההוראה לבעלה והאם המבוהלת בודקת זאת כאשר יש לה את בדיקות ה- DNA ששלחה לעשות, וגילתה שהילד של ולריה מטפלת הוא באמת בנה.

מאיה סובלת מהשמצה בה היה קורבן, אך היא יודעת שהיא לא יכולה לומר דבר לפטריסיו, ולכן היא מחפשת את ג'רונימו ומספרת לו.

הוא מקבל דרכונים מזויפים עבורה ועבור בנה וממליץ לו לגנוב אותם ולברוח לחו"ל ואז לדון עם בראוליו, הטוען כי נשיאות החברות, הנתמכת על ידי אמו והפקיד הזקן מצליח ההליך המשפטי מתארך, מכיוון שהוא מגלה את כוונותיו האמיתיות של האדם להשאיר את פטריסיו בהרס.

לו שהילד שמת לא היה שלו, אלא של ולריה, הדוחה את זה שיודע שהוא לא בנו, מצב על ידי זו שאלווירה מתערבת ומגלה על האישה שבחלופה.

הוא מבטיח לאלפונסינה שהוא ישלם באיחור בגין רועיו באיחור והם נשמעים על ידי אדגר, שמופתע כאשר דודתו, עם סכין ביד, מבטיחה לאמו שהוא לא יהרוג אותה כי הוא יהרוג אותה במוקדם או במאוחר, כדי להוכיח את נאמנותה.

ג'רונימו חושף בפני פטריסיו כי ולריה אושפזה בבית חולים פסיכיאטרי מכיוון שידעה על אלפונסינה. הוא מצטמרר כשמיירה מושיטה לו את המכשיר שהאחות שמרה ומבקשת ממנו להיות חזק לקרוא את כל הזוועות החבויות בו.

אדגר גורם לשריפה בבית החולים הפסיכיאטרי ובכך נמלט מאנדראה ולאונורה, מה שאמבר משתמשת בכדי למסור את שמותיו לטלז, כשהוא מתריע בפניו.

הוא מסרב לדבר עם גוזמן שמציע להחליף מידע, לאחר שוחחו על כך הם עושים זאת והמשטרה מבקרת בלונגוריה כדי לשאול אותם שאלות, בעוד העיתונאית מאפשרת למאיה לדעת שמישהו עזר לליאונורה ואנדראה להימלט, מה שגורם לאלפונסינה לכעוס, שסותרת ופוגעת בפרנסיסקו, שמאיים להפסיק להיות השותף שלה ולהרוס אותה.

הוא מנסה לנשק אותה והיא דוחה אותו, רומזת כי היחסים ביניהם היו רק חלק מעסק.

מולם עומדת אמבר, שמבזה את הבעל ונשבעת להרוס את הנבל, שמורה לו לעצור אותה, כך שבסופו של דבר האיש טובע אותה בבריכה הפסיכיאטרית.

מבולבל, מוכן לדברים להיעלם, מנסה להיפרד מאהובתו, שהפעם דוחה אותו. הוא מנשק אותה בכוח והם מתגלים על ידי בראוליו, שד"ר סנדל מגלה שהוא ואמו אוהבים כבר שנים רבות.

אם ובן מתווכחים והאחרון מחפש את גבריאל, כדי להתפייס, אך המאהב לשעבר דוחה אותו ומזהיר אותו לטפל, מכיוון שמעשיו המוטעים עומדים לצאת לאור.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך