לא ידעתי אם להמשיך או לעצור פה, החלטתי לעצור פה, ורציתי לשאול את הקוראים שאלה, מי אתם חושבים ורוצים שיהיה חבר של הדמות הראשית?? דין או איתן?

תודה על התגובות ;)

I don't know what to do פרק 5

02/05/2013 703 צפיות 2 תגובות
לא ידעתי אם להמשיך או לעצור פה, החלטתי לעצור פה, ורציתי לשאול את הקוראים שאלה, מי אתם חושבים ורוצים שיהיה חבר של הדמות הראשית?? דין או איתן?

תודה על התגובות ;)

אני בדרך כלל בודקת קודם את הצעות החברות.
שתי הצעות חברות- לא הכרתי אף אחד מהם- לא מאשרת.
מיד לאחר מכן, ההתראות: נעה, אריק, לונדון, מיכאל וג'ורדן עשו לי "לייק" על התמונה של "מסי"- הכלב שלנו, ישן בתוך המכונת כביסה :)

הודעה: Eitan parker (איתן פארקר) :

"היי אמה, רציתי להגיד לך שאני מצטער. אני חייב להגיד לך שהייתי בטוח שאת חברה של דין, דיברתי איתו והוא אמר לי שהוא לא חבר שלך אבל הוא היה רוצה, אבל את אוהבת מישהו אחר ממה שהוא הבין.
רציתי רק להגיד לך, שאני אשמח אם נהיה חברים, מה דעתך?
אני יודע שאנחנו מכירים רק שבוע, אבל אני מרגיש שזה משהו מיוחד :) "

הופתעתי.

נכון שאמרתי שהוא מושלם, ושאני חושבת שאני מאוהבת בו, אבל לא בקטע הזה. אף פעם לא חשבתי להיות חברה שלו, רגע, אולי כן? שאלתי את עצמי.
זה היה פשוט מחשבה של רגע. על דברים כאלה צריך לחשוב הרבה זמן. אם אתה אוהב מישהו או לא.

החלטתי לענות לו:
"היי איתן, אני מודה, אתה הפתעת אותי. אני חושבת שהיה רגע שבאמת אהבתי אותך, ויכול להיות שגם עכשיו אני אוהבת אותך, אבל אני פשוט, לא יודעת. מעורבת ברגשות. אתה לא יכול לא לדבר איתי שבוע שלם בגלל משהו, ואז לבוא ולשאול אותי אם אני רוצה להיות חברה שלך. נראה לך הגיוני?
אבל בכל זאת, אני מסכימה, לתת לזה סיכוי."

"תודה לך אמה, אני חושב שאת צודקת ואני לא הייתי בסדר, היום בשבע לבוא לאסוף אותך?" שאל.

"היום בשבע" עניתי.

_____השעה שש וחצי________

התארגנתי, לבשתי שמלה ורודה, ונעלי בובה לבנות, שמתי בושם, עיפרון שחור, אודם ויצאתי החוצה.

___________השעה שבע ורבע______

הוא לא בא- דאגתי. טוב אולי הוא סתם מאחר. חשבתי.

___________השעה שבע וחצי________

עמדתי להיכנס הביתה ופשוט לבכות,
אבל לא ידעתי שיקרה דבר הרבה, הרבה יותר גרוע מזה שהוא לא בא.


תגובות (2)

דיןןןןןןןןןן

02/05/2013 08:26

חחח טוב:)

03/05/2013 05:11
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך