MAGICOS DESTINOS-פרק 3

Bloddy bomb 27/10/2019 391 צפיות אין תגובות

הילד מסרב באופן שוטף ומסיר את המעשים מהכספת שלו, אותם הוא נותן כערובה כי הוא ישלם.

נמאס להעניק לאוסקר כסף, נלי מציעה להכיר לו את קרלוטה, שיהיה קל להתאהב במידת הנישואין לה וליהנות מחלק מהונו של ז'רמן, אך הגבר מסרב ויאפשר לאישה לדעת שהוא לבד הוא רוצה להיות איתה. נלי דוחה אותו ומבטיחה שהיא לעולם לא תהיה שלו כי היא בזה לו. שניהם עומדים להתגלות על ידי ז'רמן, אולם אוסקר מיומן ובורח מדירת האישה, שיש לו מפגש רומנטי עם ארוסתו, איתה הוא נהנה כאשר במוחו הוא רק מתמרן את הדרך להיפטר מאוסקר באיחור או בקרוב זה יהפוך לבעיה.

חואנג'ו מספר לתיאו מה קרה בביתה של מאריפילי ואת הרצון שלו להיות חבר של אותה ילדה.

החבר מזהיר אותו שאם הוא יעז ללכת עם אותה בחורה, הוא רק יהפוך את הדברים לגדולים יותר, מכיוון שקרלוטה לא תישאר רגועה.

לילד לא אכפת ובאחת ההפסקות שואל את מאריפילי אם היא רוצה להיות חברתו.

היא מסכימה ובדרך החוצה מלווה אותה לביתה, שם היא נותנת לו נשיקה חזקה.

הוא מזמין אותה לפגוש את הוריה בנקניק ופרנסיסקו ולולה אוהדים את הילדה, אליו מגלה האישה כי מעולם לא הסכימה שבנה יהיה החבר של קרלוטה.

האוהבים הולכים ונראים על ידי רוני, שרואה אותם מתנשקים מתעצבן ומבקש מאריק לעזור לו לשרוט את מכוניתו של חואנג'ו, בחניון של מרכז קניות. כאשר האחרון רואה את מכוניתו הוא מקבל הפתעה נוראה.

זואי, חברתה הטובה של קרלוטה, חזרה מחילופי חוץ בחו"ל ומבקרת את חברתה כדי להתעדכן ולראות את אינאקי, שתמיד הייתה מאוהבת בו.

המפתיעה החדשה מופתעת לראות את חברתה מושפעת מאוד בזכות מריפילי, שהשניים תמיד הפכו את החיים לבלתי אפשריים.

הוא מבקש ממנה לא לדאוג ולאחד כוחות להרוס אותם ומעניק לאינאקי הפתעה כשהוא רואה אותה, שונה ויפה מתמיד.

יויה סובלת מעברה מכיוון שלמען האמת היא רק ניסתה להסלים ולהפוך לאישה של החבר ורק מסיבה זו היא התייחסה לאביה של בתה, אליו האמינה לאהבה הגדולה שלה והבטיחה לו שתתגרש להיות איתו.

היא זוכה לביקור מאוסקר, שהביא לה מתנה יקרה מאוד ונושק לה, מה שהופך אותה לשלה.

הם כמעט מתגלים על ידי מריפילי, שיודעת שמישהו אחר עם אמה.

יויה מגלה שיש לה חבר ומכירה אותו. הילדה לא אוהבת את הגבר כשהיא פוגשת אותו.

ז'רמן זועם לגלות שהוא נשדד בכספת ומאשים את אמפרין, שבוכה ומבטיחה שמעולם לא לקחה דבר. אז הגבר חושב על אינאקי ונחוש בנזיפה אך האישה מתחננת שלא יעשה זאת.

ז'רמן לוקח את זה בידיו ואומר לו שהוא כבר הספיק יותר מדי וכי בנו, למרבה הצער, הוא דם רע כמו האיש שבז לו.

הוא עוזב בזעם בחיפוש אחר הילד, בעוד אמפרו בוכה ומתפלל שהילד לעולם אינו יודע את האמת הנוראה שהסתירו ממנו. ז'רמן מוצא אותו בסמטת הבאולינג, שם הוא דוחף אותו החוצה ודורש להחזיר את מה שגנב, אך הילד אומר שהוא לא לקח שום דבר עבור מה שאביו סטר לו ונשבע שאם הוא עשה משהו עם הכתבים של הבית שלו יתעלם ממנו כבן.

אנאקי חושף בפניו את האמת והם הולכים עם האיש עמו עשה הילד עסקאות, שכאשר רואים את ג'רמן מוכן לשלם את החוב של בנו כדי לשחזר את כתביו מכפיל את מחיר החוב.

ז'רמן משלם וכאשר המסמכים בידיו, הוא מתעלם מאינאקי כבן ומבקש ממנו לא לחזור לביתו יותר או לחפש אותו מתי שהוא צריך, כי זה לא יעזור לו.

האיש משחרר את נלי, שמגלה שהילד אינו בנו או אשתו, אלא אמפרין המשרתת, המתחננת מאינאקי לא לעזוב את הבית כי היא תדאג בשבילו אלא הילד כבר הוא נחוש ועוזב, גונב כסף ואת מפתחות מכוניתו, אותם הוא לוקח מיד ומפסיד בהימור.

הוא הולך לבר ומתדהם לראות את נלי מתנשקת עם אוסקר.

הוא מצלם עם הטלפון הנייד שלו ועומד לשלוח אותם לקרלוטה אך מאמין שבגלל מה שעשה, לאביו מגיע אישה לא ראויה כמוה.

מגיע נשף הסיום ומריפילי מאושרת, מגיע מזרועו של חואן חוסה, שחושף עד כמה הוא מאוהב בה.

מצד שני, לקרלוטה אין ברירה אלא ללכת עם רוני שרק מרגיז אותה ומעורר בגלל שהיא יודעת כמה היא שונאת לראות את אהובה חואנג'ו עם האויבת הגרועה ביותר שלה, שהיא מועמדת להוכתר כמלכת הסיום, פרס שהיא מפסידה, מכיוון שאויבתה הגדולה ביותר הצליחה לנצח על ידי הרע, ובכך להכתיר אותה עם חואנג'ו, שמתנשק על הפה כאשר הם מקבלים את הגביע שלהם.

הוא דוחה אותה ומודיע לה שהוא החבר של מריפילי ושהוא רק רוצה להיות איתה כי הם אפילו ילכו לאותה אוניברסיטה. קרלוטה מעוררת אז את אויבתה, שמסרב תלהקשיב לה וכיף לה עם החבר שלה וניקול, שתיאו ביקש ממנה להיות חברים, ניקול מסכימה להיות חברתו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך