My Blog | החיים שלי

WonderGali 18/11/2019 379 צפיות אין תגובות

יום שני | 18.11.19 | 16:06
שלום לכל הקוראים שלי:)
מה קורה אינטרנט?
אצלי הכל בסדר, נראה לי. זוכרים את המבחן בהיסטוריה, שהיה ביום רביעי וכתבתי שלא ידעתי כלום מהתשובות? טוב, אז לא תאמינו.
קיבלתי 92!!! פריקינג 92! כשהמורה מסרה לי את המבחן אני הייתי בהלם. היא כזה הביטה בי, ואמרה \"כל הכבוד, אני גאה בך\" אני הייתי בשוק, נשבעת לכם.
ולא תאמינו איזה בלגן הלך אצלנו בשכבה…
אז כמו בכל בית ספר, תמיד יש את מלכת השכבה, נכון? לפחות ביסודי. רק שהתיכון שלנו עדיין שקוע ביסודי, וגם כאן יש מלכת שכבה. למלכה הזו כאן בשכבה, קוראים טליה. עוד לא פגשתי בן שאיך שטליה לא עשתה לו עיניים הוא לא נענה לה וכושף.
בקיצור, לטליה יש שפוטה צמודה. לשפוטה הזו, קוראים שירן. שירן היא החברה היחידה של טליה, כי כל הבנות לא סובלות אותה, כי היא גונבת להן את החבר שלהן. בקיצור, שירן התאהבה בחבר הנוכחי של טליה. פאדיחה, לא? הכלבלב של המלכה מתאהבת במלך של השכבה?
אז בערך 3 שבועות אחרי שהם נהיו חברים, בפעם הראשונה מזה אני מכירה את טליה, הבן הזה, איתי שמו, זרק אותה, ולא ההפך.
\"העז\" לזרוק אותה! אותה!!! טליה הייתה בשוק. שירן שמחה שזה קרה, כי אז היא הייתה יכולה להגיד לאיתי את מה שהיא מרגישה כלפיו. טוב, הוא דחה אותה, וכמה דקות לאחר השיחה איתו, הידיעה כבר הופצה בשניות ברחבי השכבה: הכלבלב של המלכה הייתה מאוהבת בחבר של המלכה. רק שנוסף שינוי קטנטן: שירן לכלכה על טליה בפני איתי, ולכן הוא זרק אותה. טליה הייתה בהלם. הפעם מהחברה שלה. היא קיללה אותה בלי סוף, כי זה הבן הראשון שטליה אהבה באמת, ולא שיחקה בו. הוא שיחק בה.
אל תדאגו, אני לא רכלנית, זה מה שקורה פשוט שמדברים יותר מדי, זה מגיע לאנשים.
את האמת שאני לא מבינה למה טליה כועסת. היא עשתה לשירן דברים הרבה יותר נוראיים ממה שאמרו ששירן עשתה לה. ובכלל, היא לא עשתה כלום, מי שהפיץ את הידיעה הזו טועה, ואני יודעת שהוא טועה, כי אני בעצמי ראיתי ושמעתי את כל השיחה של שירן ושל איתי.
אבל בכלל לא יורדים על שירן. בהתחלה התעסקו בשירן, אחר כך כמובן עברו לטליה: היא נשארה בלי חברה. אין לה חברות יותר. אין מה להגיד, הילדה הזו כל היום בפה של אנשים.
שעת סיום: 16:20


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך