love_love_love
אז מה אתן חושבות על הזוג? מקווה שאהבתן (2 פרקים לסוף)

TE ENCONTRÉ- פרק 13 🦋

love_love_love 05/10/2019 588 צפיות תגובה אחת
אז מה אתן חושבות על הזוג? מקווה שאהבתן (2 פרקים לסוף)

\ • פרק 13 • /
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"אני תוהה על כמה אנשים הסתכלתי במהלך חיי ולא ראיתי אותם מעולם" -ג'ון סטיינבק-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

עידן》》
חתכתי היום מהעבודה מוקדם, לא היה לי סבלנות להמשיך לעבוד מול הערמת דפים ומסמכים הזו…הראש שלי התפוצץ, לא יכולתי להפסיק לחשוב על גפן כמו מטומטם והייתי חייב מנוחה קצרה, אז החלטתי לקחת לעצמי שבוע חופש מהעבודה.

"אחי מה עושים היום?" רועי שאל אותי בשנייה הראשונה שהוא נכנס לי לבית "מה עם שלום, מה קורה, מה שלומך" השבתי בציניות והעברתי עוד ערוץ בטלוייזיה "רגיש מה אתה במחזור?" הוא צחק "תזדיין" השבתי והעברתי עוד ערוץ "יאלה מה אתה בחורה-יושב פה מול הטלוויזיה בבגדי ספורט ומחפש מה לראות.. מה השלב הבא לאכול גלידה ולראות דקמה רומנטית" הוא התעצבן ורציתי להשיב לו בחזרה, אבל לא יכולתי.. לרגע התייחסתי למה שרועי אמר ברצינות וכעסתי על עצמי "אתה צודק, אני מתנהג כמו מטומטם בגלל בחורה…יש מיליון כמוה" השבתי לו לאחר שתי שניות של מחשבה "יאלה בוא נצא" קמתי על הרגליים והלכתי להתארגן.

גפן》》
"מה את מתכוונת לעשות עם שי ועידן?" קלרה שאלה אותי כשהיינו ברכב בדרך לבר של אח שלי, לאסוף ממנו קצת שתייה "אני לא יודעת, אני נורא מבולבלת ואני לא יודעת מה אני רוצה מעצמי אפילו"
"טוב, אני יודעת מה בטוח יעזור לך בהחלטה" קלרה אמרה תוך כדי שהיא מחטטת באוסף הדיסקים שלי "מה? לשמוע שיר?" עניתי בציניות "אל תתחכמי, את זו שלימדת אותי שלפעמים מילים של שיר הם פתרון לבעיות" היא ענתה והזכירה לי כמה פעמים אמרתי לה את הדברים האלו "אוקיי צודקת, אז מה הפתרון שלי… או יותר נכון איזה שיר הוא הפתרון?" צחקתי והיא הפעילה את השיר של הביטלס whit a little help from my friends "עם קצת עזרה מהחברים שלי… שיר גאוני ונכון" היא צחקה ושרה לי את מילות השיר "…איך אתה מרגיש בסוף היום? אתה עצוב כי אתה לבד? לא, אני אשפר את מצב הרוח בעזרת קצת עזרה מהחברים שלי…אתה צריך מישהו? אני צריך מישהו לאהוב זה יכול להיות כל אחד? אני רוצה מישהו לאהוב האם אתה מאמין באהבה ממבט הראשון, כן אני סבור שזה קורה כל הזמן…" היא תרגמה את מילות השיר ששינו את מצב הרוח שלי המדוכא שלי מהקצה אל הקצה.

"דניאל אני חייבת כמה משקאות קלים" אמרתי לאחי שנכנסו לבר "למה?" הוא חשד בי "אני רוצה לשבת עם כמה חברים בים ואני רוצה להביא קצת שתייה קלה" הסברתי לו והוא הסכים באופן מפתיע "לכי לליאור הוא יביא לך מה שתבקשי"
"אבל מה הבעיה שלך? למה אתה חייב להיות כל כך מעצ….." התחלתי לכעוס ולרגע נעצרתי, שמתי לב שהוא בעצם הסכים "רגע מה? אמרת לי טוב? דניאל אתה מרגיש טוב הכל בסדר?" לעגתי לו והוא צחק "לכי לפני שאתחרט" הוא השיב וקפצתי עליו לחיבוק.

עידן》》
כמובן, אני אמשיך לבוא לבר הזה ולראות אותה כל פעם מחדש "תתעלם פשוט" רועי אמר כששם לב איך אני מסתכל על גפן "אל תדאג, לזה יש לי פתרון" השבתי ומשכתי אליי את הבחורה הראשונה שנתקלתי בה.
רקדנו קצת ושתינו אבל פשוט לא הייתי שם באמת, בפעם הראשונה בחיי שאני עם בחורה אחת וחושב על אחת אחרת.
הלכתי לקחת לי בירה אבל אז ראיתי את גפן עם כמות מכובדת של שתייה, מתחילה לצאת מהבר עם חברה שלה ורציתי להתנגד לסקרנות שלי אבל לא הצלחתי, פשוט לא הצלחתי… אז יצאתי אחריה נכנסתי לרכב ונסעתי אחרי הרכב שלה.

במהלך המעקב המטופש שלי אחריה הגעתי לים והיא יצאה מהרכב עם מחצלת גדולה, שתייה, גיטרה וכמה חברים שהיו איתה ועוד שחיכו לה בחנייה.
ברגע שהיא התחילה להתקדם יצאתי מהרכב והלכתי אחריהם בלי שישימו לב. הם נעצרו בשטח גדול והחלו להניח את הציוד ולצחוק אחד עם השנייה.. הם היו ממש מגובשים ונראו כמו חברים של שנים, הם הרכיבו כמה אוהלים הדליקו מדורה ופרסו את המחצלת. חשבתי לעצמי שהגיע הזמן ללכת, אני כבר לא סקרן ואני יודע מה היא עושה, אבל רציתי ללכת אליה, משהו בתוכי התעקש עליה.. אני כל הזמן נלחם ברגשות שלי וכל פעם הם מנצחים מחדש, אז כבר נמאס לי להלחם בהם במקום פשוט לנצח במה שאני רוצה באמת… והפעם הניצחון לא יהיה רכב חדש או טלפון חדש הפעם הניצחון יהיה שונה.
התקדמתי אליהם ובזמן שחלק הסתכלו עליי בחוסר הבנה, קלרה החברה של גפן מיד זיהתה אותי וקפאה במקום "מה יש לך?" גפן צחקה בפניה וקלרה סימנה אותי בעיניים שלה "מה אתה עושה פה?" גפן שאלה בכעס והתקרבה אליי "אתה חתיכת מטורף מה אתה בא לפה? ותזהר לתרץ לי סיפור כלשהו שבמקרה אתה פה" היא כבר התחילה להתגונן וצחקתי "לא, אני לא במקרה פה, עקבתי אחרייך מהבר" אמרתי בשיא הכנות והפתעתי אותה "אתה משוגע לגמריי אתה יודע את זה?" היא דאגה לדבר בלחש כדי שאף אחד לא יחשוב לגבינו שום דבר "כן, אני משוגע עלייך" השבתי לה והיא השתיקה אותי "שקט שקט, בוא כבר" היא אמרה ודחפה אותי רחוק יותר "תכף אני חוזרת חברים" היא אמרה להם ולקחה אותי לשטח מרוחק יותר.
"למה אתה עוקב אחריי? אני הבהרתי לך שמה שלא היה בינינו פשוט לא יקרה" היא ניסתה להיות רגועה ואני התיישבתי על החול והושטתי לה יד שתתיישב גם היא "אתה יושב על החול? אתה? מה זה חול יוקרתי או משהו?" היא לעגה לי והצחיקה אותי ומיד אחר כך התיישבה גם "אני לא יכול לשכוח מכל מה שקרה בינינו" הסברתי לה בכנות והיא לא ידעה איך להגיב, אבל יכולתי לראות בעיניים שלה שהיא מרגישה אותו דבר "עידן די, זה לא בסדר, אנחנו פשוט לא מתאימים" היא ניסתה להסביר ובתגובה נישקתי אותי נשיקה יפה ועדינה, נשיקה מתמשכת שתגרום לה להרגיש כל שנייה ושנייה "לזה את קוראת לא מתאימים?" שאלתי אותה והיא לא ידעה איך להגיב "אני פשוט…" היא ניסתה למצוא את המילים "פשוט מה? לא יודעת איך לסיים עם שי את הקשר?" ניסיתי להשלים אותה והיא צחקה "אני ושי לא יחד" היא הפתיעה אותי
"מה זאת אומרת לא יחד?"
"זאת אומרת ששי חבר מאוד טוב שלך, וביני לבינך הוא העדיף אותך… הוא אמר שאתה חבר שלו שנים והלוואי והייתי סתם מישהי בשבילך, אבל הוא יודע שאתה מאוהב בי.. הוא הרגיש את זה באגרוף שלך" היא הסבירה את דבריו של שי עם מעט צחוק ואני הופתעתי, הוא באמת אחד החברים הכי טובים שלי ואני כמי מטומטם רבתי איתו לחינם "אני…" התחלתי לגמגם והפעם היא זו שהשלימה אות
"צריך לבקש ממנו סליחה"
"כן… זה"
"טוב אז היינו פה" היא אמרה ונעמדה "כן רק תעזרי לי" אמרתי והבאתי לה יד כדי שתרים אותי, רק שזה לא מה שתכננתי, משכתי אותה אליי והיא נפלה עליי וכמובן שנישקתי אותה, נישקתי אותה כמו כל פעם שאני מנשק אותה- בלי אפשרות להימלט, בלי רצון להימלט… היא הייתה שבויה שלי ואני הייתי שלה "עכשיו את- בואי איתי" אמרתי לה ומשכתי אותה איתי "לא עידן, אני לא יכולה, חברים שלי מחכים לי" היא ניסתה לבלום אותי אבל לא אפשרתי לה והיא באמת באה אחריי.

גפן》》
אחרי שעידן לקח אותי איתו נסענו לדירה שלי והוא לקח את המפתח שהיה מאחוריי העציץ כדי לפתוח "מה איך אתה יודע?" שאלתי "פעם אחת ראיתי אותך…עזבי סיפור ארוך" הוא הסביר בזמן שנכנסו והוא נעל בחזרה "עידן אנחנו לא יכולים להיות פה, החברים שלי מחכים לי ולך מחר יש עבודה" ניסיתי להתחמק ממנו והוא גיחך "עבודה? לקחתי חופש שבוע ואת יודעת למה?" הוא שאל אותי תוך כדי שהתקרב אליי ואחז אותי מהמותן "אני לא בטוחה שאני רוצה לדעת" התחכמתי שוב "כי אני לא מסוגל לעבוד כמו שצריך, אני לא מסוגל לקרוא מסמך אחד בלי שאת תרוצי לי במחשבות" הוא הסביר ואני בתגובה הסמקתי וחייכתי כמו מטומטמת "מה אתה רוצה שנעשה בידיוק? מה המטרה שלך שהוצאת אותי משם? שוב להתנשק שוב לדבר ואז לריב? או שבעצם אל תגיד לי… אתה רוצה לשכב איתי" השבתי בציניות והוא צחק "את לא חייבת תמיד להיות ככה את יודעת, את יכולה לשחרר קצת" הוא ניסה להקליל את האווירה ולהעביר את שעריי מאחוריי האוזן
"טוב אז מה התכנון?"
"התכנון הוא מאוד בנאלי שתדעי"
"וואו בנאלי, תזהר אני אתחיל לחשוב שיש לך מוח" שוב הגבתי בציניות שהצחיקה אותו
"ואת תזהרי, כי את לא מכירה אותי שפוגעים לי באגו" הוא התלוצץ בחזרה.
אחרי כשעה משלוח האוכל שהוא עשה הגיע "מה זה מה הזמנת?" לא הבנתי כיוון שהיה כל כך הרבה דברים "טוב יש פה פסטות טעימות לא כמו שלי אבל בסדר, קצת פיצה וגלידות לקינוח" הוא הצביע על הדברים וגרם לי לחייך "באמת בנאלי.. מה השלב הבא סרט רומנטי?" השבתי והתיישבתי לידו בספה "אני דווקא הייתי מדלג על כל השלבים האלו וישר מוריד ממך את הבגדים" הוא השיב והגניב לי נשיקה "עידן" אמרתי וחבטתי לו בזרוע "חזקה" והוא עשה כאילו כואב לו "יאלה אוכלים?" הוא שאל והוריד מעצמו את הג'קט האופנתי שלו.


תגובות (1)

סיפור יפה

06/10/2019 09:57
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך