That’s love – פרק 1

12/09/2014 981 צפיות 2 תגובות

נקודת מבט אגם :

"אומייגד אומייגד אומייגדדד" שירה קפצה על המיטה שלי אחרי שסיפרתי לה שגיליתי שרז נוסע לאותו מחנה כמונו.
~~
שירה כהן – בת 17 כיתה י"ב. ילדה מאוד מקובלת אך היא בוחרת להיות כל הזמן עם אגם. הן החברות הכי טובות מכתה ז'. תמיד כל הבנים שהיו מאוהבים בשירה ולא הצליחו לעבור את הרף המאוד גבוה שהציבה שירה לבן זוג, היו פונים לאגם לעצות ובסוף ( בעזרתה של שירה כמובן ) היו מתאהבים באגם, יוצאים תקופה ואז נהיים "עבדים" של שירה אחרי שנפרדה מחבר אחרון או סתם רשמה סטטוס אהבה על בחור מסתורי. לעומת אגם, שירה היא יפיפייה אמיתית. שיער בלונדיני גולש ועיניים תכולות עם ריסים עבות וכהות. אגם תמיד קינאה בה בצורה מסוימת אך היא לבסוף התעלמה מכל מחשבה כזו.
~~
"אל תתרגשי כל כך.."אמרתי אך היא קטעה אותי באמצע המשפט "אהבת חייך סוף סוף יבין שאת אהבת חייו! למה את לא יכולה פעם את להאמין שהוא ישים לב אלייך?!" אמרה בקול גבוה.
"כי הוא לא שם לב כבר פאקינג 14 שנה!" צעקתי. שירה תמיד הייתה האופטימית מבינינו. היא תמיד האמינה בנו, שנהיה זוג. ואני לעומתה, הייתי בטוחה שאפילו את שמי הוא לא יודע.
"אוי זה ריב מטופש ואני תמיד צודקת שאני אומרת שאין סיכוי שהוא ישים אליי" אמרתי בייאוש אחרי ששחזרתי את המשך השיחה בראשי.
היא צועקת שאני טועה, אני צועקת לה שבדיוק הוא ואיזה אחת נהפכו לחברים,היא אומרת שאם הייתי מספרת לו הוא היה עוזב אותה בשבילי ואני שותקת כי אני יודעת שזה לא נכון.
~~פלאשבק~~
"אני אוהבת אותך" אמרתי עם דמעות בעייני
"את בטח מבולבלת מהקרבה בנינו גומי" אמר ושם את ידו על ידי. גופי קפא תחת מגעו. לא יכולתי להגיב.
"אל תרחם עליי" צעקתי אחרי שהעפתי את ידו מידי "תגיד לי את האמת"
"אגם.." נאנח "אני לא אוהב אותך" אמר בנשימה אחת כאילו מנסה לשכנע אותי ואת עצמו.
"אני שונאת אותך רז!" צעקתי וזרקתי את השרשרת, הצמיד והטבעת שהעניק לי ורצתי משם.
~~סוף פלאשבק~~
אם הייתי יודעת שזאת הפעם האחרונה שנדבר.. אם היה לי את האומץ לספר לשירה את האמת.

נקודת מבט רז :

"אני שונאת אותך רז" המשפט הזה מהדהד בראשי בשנים האחרונות. אני שונאת אותך. אני לא מבין למה אני מתרגש מזה בכלל. לא משנה. בכל מקרה גיליתי שגם גומי. זאת אומרת אגם, תגיע גם למחנה וזה אומר שאני אספר במחנה לאהובתי שאני אוהב אותה. וואי אני חולם עליה כל לילה, כל היום חושב עליה. אני פשוט מאוהב בה. "אישה שלי אני הולך להפתיע אותך" מילמלתי לעצמי.

אם יהיו היום הרבה תגובות אני אעלה היום עוד פרק ♥♥


תגובות (2)

וואי סיפור נדדיייירר!!!
תמשיכי

13/09/2014 05:05

אוקי, קרה לי משהו ממש מוזר…
זה הפרק ה1 ואני עם דמעות בעיינים!!!
אמאאא
תמשיכייי

13/09/2014 11:51
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך